• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 14:25

Detail zákazky Z202313249

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 14:25

Základné údaje

Z202313249

OF-282470

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8625009

Objednávateľ

00738271

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby Leopoldov

Gucmanova 670/19, Leopoldov, 92041, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá a stoličky

Otočné kreslá, stoličky

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslá a nábytok
Funkcia
Na vybavenie kancelárií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č.1- Kancelárske kreslo pre intenzívne používanie 24 hodín,  s vysokým operadlom a integrovanou pohyblivou opierkou hlavy (napríklad Markus CI, čierna)  Príloha č.1 ks 16
Položka č.2 -  Kancelárska otočná stolička vhodná pre 8 hodinovú prevádzku. Kolieska univerzálne na mäkké  aj tvrdé podlahy (napríklad OFFICE PRO Kancelárska stolička SATURN NET čierna) Príloha č. 2 ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č.1-Kancelárske kreslo hojdací mechanizmus Multiblock s predsunutou osou hojdania o 160 mm pre vyšší komfort
Položka č.1-Kancelárske kreslo päťnásobná aretácia a nastavenie sily protiváhy v rozmedzí 60 - 130 kg, nastavenie výšky sedu plynovým piestom, materiál sedenia: látka, podrúčky: odklápateľné
Položka č.1-Kancelárske kreslo celková výška stoličky (cm) (v závislosti od nastavenia piestu) 115-125 (s podhlavníkom), výška sedu stoličky (cm) (v závislosti od nastavenia piestu) 46-56
Položka č.1-Kancelárske kreslo šírka stoličky (cm) 72,5,hĺbka sedu (cm) 47, kolieska s gumovou obručou pre všetky typy podláh
Položka č.1-Kancelárske kreslo maximálna nosnosť  130 kg
Položka č.2-Kancelárska otočná stolička výborný synchrónny mechanizmus pre súčasný náklon sedadla i operadla s možnosťou blokácie v 4 polohách nastavenia tuhosti hojdania synchrónneho mechanizmu, kríž hliníkový,
Položka č.2-Kancelárska otočná stolička operadlo potiahnuté kvalitnou priedušnou sieťovinou pre komfortné odvetrávanie, ergonomická výškovo a do hĺbky nastaviteľná bedrová opierka pre zdravý spôsob sedenia
Položka č.2-Kancelárska otočná stolička nastavenie výšky podrúčiek, opierka hlavy nastaviteľná s možnosťou nastavenia výšky aj uhlu hlavovej opierky, čalúnenie samonosná sieťovina a sedák čalúnený látkou
Položka č.2-Kancelárska otočná stolička celková výška stoličky (cm) (v závislosti od nastavenia piestu) 116-124,výška sedu stoličky (cm) (v závislosti od nastavenia piestu) 49-57, šírka stoličky (cm) (v závislosti od nastavania podrúčok) 63
Položka č.2-Kancelárska otočná stolička šírka stoličky (cm) (bez podrúčok) 52, hĺbka sedu (cm) (v závislosti od jej nastavenia ) 50, maximálna nosnosť stoličky (kg) 130, farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

22.12.2023 13:00

1,00 celok

13 303,25

11 086,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2023 14:27

24.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 289
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 17:13 - Vstupná ponuka 13 303,25 € Cena s DPH
23.11.2023 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 10 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS