• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 11:25

Detail zákazky Z202313226

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 11:25

Základné údaje

Z202313226

OF-282372

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8618185

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44845006

SEC TRADE, s.r.o

Hraničná 18, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ND do chemickej a tylovej techniky

náhradné diely, nákladná technika, oprava

  • 34300000-0 - Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
  • 34330000-9 - Náhradné diely pre vozidlá na prepravu tovaru, pre dodávky a osobné automobily
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely do vozidiel Tatra a modifikácií
Funkcia
ND nové,  nepoužívané náhradné diely 1. kt na opravu vozidiel továrenskej značky MAN(Aktis) a jej modifikácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poistka 10 A nožová (25x červená, 25x žltá, 25x modrá, 25x biela) ks 100
Tlmič výfuku (81.15101-0296) ks 1
MANN-FILTER W 1160 - Olejový filter ks 14
MANN-FILTER WDK 725 - Palivový filter ks 20
Zrkadlo rampové vyhrievané (81.63730-6295) ks 2
Ventilátor (81.61930-6086) ks 1
Zámok pásu (81.62305-6124) ks 2
Zámok pásu (81.62305.6254) ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predloženie povolenia na obchodovanie s vojenským materiálom v zmysle zákona č. 392/2011 Z.z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predloženie bezpečnostných listov výrobkov (dokumentácie MSDS) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným označením normy, nakoľko Objednávateľom požadovaný typ normy môže byť v inom štáte definovaný inou normou.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2023 07:30 — 08.12.2023 15:30

1,00 zákazka

2 047,14

1 705,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2023 09:30

23.11.2023 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2023 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 09:44 - Vstupná ponuka 2 046,00 € Cena s DPH
21.11.2023 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 2 045,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS