• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 14:05

Detail zákazky Z202313215

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 14:05

Základné údaje

Z202313215

OF-279844

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8618216

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

45934304

NEURIS, s.r.o.

E.F.Scherera 38/4799 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Peroperačný monitor hlavových nervov

intraoperačný, monitor, emg, motorické, nervy

  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 33121300-7 - Elektromyografy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Peroperačný monitor hlavových nervov
Funkcia
Monitorovanie a identifikácia motorických nervov prostredníctvom merania príslušnej skupiny svalovej odozvy po elektrickej, mechanickej alebo tepelnej stimulácii
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor hlavových nervov ks 1
Počet zvodových kanálov počet 2 8
Veľkosť dotykového displeja palec 15 17
Rozšírenie monitora pixel 1 010x700 1 030x800
HDD (vnútorná pamäť pre ukladanie dát) GB 120 200
Hmotnosť Kg 10 15
Šírka x výška x hĺbka mm 450x350x350 500x400x400
Frekvenčný rozsah EMG záznam Hz-kHz 8 Hz - 10 kHz
Frekvenčný rozsah AEP záznamu Hz-kHz 15 Hz - 10 kHz
EMG Endotracheálne kanyly – rozmer ID mm 5 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť upgradovania softvéru EMG, SEP, AEP, MEP
Dotyková obrazovka áno
Databáza pacientov áno
Nepretržité sledovanie funkcie nervu v reálnom čase, počas celej operácie, možnosť vytvárať záznam áno
Zvuková spätná väzba pri zmene funkcie nervu áno
Vizuálna spätná väzba pri zmene funkcie nervu áno
Automatické ukladanie všetkých signálov a zmien počas operácie áno
Voľne bežiaci EMG je zobrazené trvalo áno
Funkcia HF Mute- Automatické stlmenie všetkých spustených stimulácií merania počas VF rušenia áno
Funkcia AutoMute- Automatické stlmenie voľne bežiaceho EMG počas neaktívnej priamej nervovej stimulácie áno
Možnosť pripojenia vstupného impedančného zosilňovača áno
Možnosť detekcie artefaktov – biely šum áno
Endotracheálne kanyly dostupné min. vo veľkosti 6,0 / 6,5 / 7,0 / 7,5 / 8,0 mm ID áno
Dostupné stimulačné sondy monopolárne / bipolárne áno
Farebné rozlíšenie snímacích elektród áno
Export záznamu v PDF , prenos USB áno
Dokumentácia záznamov cez program „Drag & Drop“ áno
Zvýšená bezpečnosť údajov založené na Windows 10 IoT áno
Možnosť pripojenia tlačiarne áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu
Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom jazyku
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Záručný autorizovaný servis a údržba
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.11.2023 07:00 — 22.12.2023 12:30

1,00 ks

42 197,00

42 197,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.11.2023 12:37

23.11.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 15:00 - Vstupná ponuka 42 197,00 € Cena bez DPH
23.11.2023 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 42 194,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS