• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 11:40

Detail zákazky Z202313212

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 11:40

Základné údaje

Z202313212

OF-282454

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8618174

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36407968

PROLINK, s.r.o.

9. mája 325/1, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne a alternatívne tonery

tlač,informatika

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
tlač písomnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
požadované množstvo ks 502
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Toner  Q2612 A   - alternatíva 24 ks
2. Toner CE435/436/285 - alternatíva 89 ks
3. Toner CF 217A  - alternatíva 11 ks
4. OPC valec CF 219A  -  originál 2 ks
5. Toner CF 279 A - alternatíva 2 ks
6. Toner CF 283 A - alternatíva 5 ks
7. Toner Xerox 3020       106R02773 - alternatíva 317 ks
8. Toner Lexmark 56F2H00 - originál 6 ks
9. OPC valec Lexmark 56F0Z00 - originál 1 ks
10.Toner CF280A -originál 5 ks
11. Xerox 3225       106R02778 - alternatíva 2 ks
12. Toner HP CF230 A  originál 6 ks
13.Toner Xerox B210 106R04348 alternatíva 20 ks
14. Toner Xerox B230 006R04404  originál 4 ks
15. Toner Xerox  B3330   106R03623  originál 3 ks
16. Lex 74C2SYE - originál 1 ks
17. OKI 411  44574702 - originál 1 ks
18. HP CF 244 A- alternatíva 3 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k
záväzku. Dňom porušenia tohto záväzku dodávateľa vzniká objednávateľovi bez potreby osobitnéhouplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátanepríslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľaobjednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti. Neakceptovaním týchto podmienokobjednávka zaniká. Dodávateľ sa zaväzuje zachovať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a dôverných
informáciách, s ktorými príde do styku pri poskytovaní služby pre odberateľa. Táto mlčanlivosť trvá aj po skončení účinnosti tejto objednávky. Poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za dodávku
Dodávateľ dodá originálne a alternatívne tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov  tak ako je uvedené v technickej špecifikácii (zadaní) v štandardnej kvalite vrátane ich dopravy a vykládky v sídle obstarávateľa.Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.Dodávateľ na vlastné náklady odoberie od objednávateľa použité (prázdne) tonery v minimálne rovnakom alebo väčšom množstve ako je počet kusov predmetu zákazky
Dodávateľ preberá plnú zodpovednosť za škodu na zariadeniach obstarávateľa spôsobenú dodanými alternatívnymi tonermi a zároveň súhlasí, že výšku škody vyčísli servisný partner určený na tento účel obstarávateľom.Originálne tonery budú zabalené v neporušených originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Originálne tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
Predmet zmluvy bude dodaný v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14.00 hodín najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hodín vopred dodanie predmetu zmluvy.Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

08.12.2023 08:45

502,00 ks

14 400,00

14 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2023 08:46

23.11.2023 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2023 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 162
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 08:51 - Vstupná ponuka 14 400,00 € Cena s DPH
23.11.2023 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 14 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS