603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
elektronické stravovacie poukážky, stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | EUR | 5,85 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 7530 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky falšovaniu a zneužitiu |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | kalendárny rok platnosti karty |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | číslo karty, meno a priezvisko držiteľa karty |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu |
Názov |
Táto Rámcová dohoda (ďalej ako "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny. K plneniu zmluvy dôjde na základe čiastkových objednávok objednávateľa. Objednávateľ má právo v objednávke uviesť počet elektronických stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy, vrátane miesta plnenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t. j. objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovú výšku zmluvnej ceny. |
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti odpočtu zamestnancov objednávateľa. Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie objednávateľ v objednávkach. |
Elektronické stravovacie poukážky budú u dodávateľa objednávané spravidla raz mesačne. Objednávateľ má však právo v prípade potreby objednať elektronické stravovacie poukážky aj viac ako raz mesačne. |
Spôsob zasielania objednávok objednávateľa: e-mailom. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontakt pre vzájomnú komunikáciu, na ktorom bude prebiehať objednávanie predmetu plnenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia zmluvy riadne a včas a na miesto určené v objednávke. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do sídla objednávateľa max. do 5 pracovných dní od prijatia objednávky objednávateľa. Objednávka bude obsahovať počet objednaných elektronických stravovacích kariet, mená a priezviská zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú elektronické stravovacie karty objednávané. Vydanie elektronických stravovacích kariet je bezplatné. |
Dodávateľ zabezpečí dobitie objednávateľom určených súm stravného k príslušným elektronickým stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia objednávky objednávateľa. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať číslo elektronickej stravovacej karty, meno a priezvisko držiteľa elektronickej stravovacej karty a jemu priradený počet elektronických stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu elektronickej stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty elektronickej stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje, aby pri použití elektronických stravovacích kariet bolo možné oprávneným zamestnancom objednávateľa v reálnom čase zistiť, aký je zostatok a pohyby na elektronickej stravovacej karte /napr. prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom - mobilnou aplikáciou alebo SMS. |
Vyžaduje sa bezpečnostné krytie elektronických stravovacích kariet. |
Možnosť využitia elektronických stravovacích kariet v najširšej sieti akceptačných miest v rámci Slovenskej republiky, minimálne 5 veľkých obchodných reťazcov + najširšia sieť akceptačných miest v rámci stravovacích a reštauračných zariadení v Slovenskej republike. |
Objednávateľ požaduje, aby elektronické stravovacie poukážky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka obsahovali platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet. V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia ceny jednej elektronickej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, vyhotovenie elektronických stravovacích kariet, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Celková cena za jednu elektronickú stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky v EUR a výškou provízie v EUR vrátane DPH a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä, ale nielen všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, s dodaním elektronických stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane dopravy na miesta plnenia. |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä, nie však výlučne, týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, vydania karty v prípade straty a odcudzenia, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.). |
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve. |
Nominálnu hodnotu jednej elektronickej stravovacej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky objednávateľa, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronických stravovacích poukážok. Takáto zmena je počas trvania tejto zmluvy bezplatná. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo elektronických stravovacích poukážok podľa objednávok objednávateľa. Dodávateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru spolu s informáciou o hodnotách elektronických stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov objednávateľa. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať aj bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola doručená písomná výpoveď druhej zmluvnej strane. |
Uvedené osobitné požiadavky na plnenie majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
44 491,01
44 491,01
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2023 08:35
24.11.2023 09:00
24.11.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2023 09:40 - Vstupná ponuka | 44 490,00 | € | Cena s DPH |
20.11.2023 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 050,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: