• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 09:50

Detail zákazky Z202313209

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2023 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 09:50

Základné údaje

Z202313209

OF-282432

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8624977

Objednávateľ

603295

Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

elektronické stravovacie poukážky, stravovacia karta

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
Funkcia
Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky EUR 5,85
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok ks 7530
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky falšovaniu a zneužitiu
Elektronická stravovacia karta obsahuje kalendárny rok platnosti karty
Elektronická stravovacia karta obsahuje číslo karty, meno a priezvisko držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Táto Rámcová dohoda (ďalej ako "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny. K plneniu zmluvy dôjde na základe čiastkových objednávok objednávateľa. Objednávateľ má právo v objednávke uviesť počet elektronických stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy, vrátane miesta plnenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t. j. objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovú výšku zmluvnej ceny.
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti odpočtu zamestnancov objednávateľa. Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie objednávateľ v objednávkach.
Elektronické stravovacie poukážky budú u dodávateľa objednávané spravidla raz mesačne. Objednávateľ má však právo v prípade potreby objednať elektronické stravovacie poukážky aj viac ako raz mesačne.
Spôsob zasielania objednávok objednávateľa: e-mailom. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontakt pre vzájomnú komunikáciu, na ktorom bude prebiehať objednávanie predmetu plnenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia zmluvy riadne a včas a na miesto určené v objednávke.
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do sídla objednávateľa max. do 5 pracovných dní od prijatia objednávky objednávateľa. Objednávka bude obsahovať počet objednaných elektronických stravovacích kariet, mená a priezviská zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú elektronické stravovacie karty objednávané. Vydanie elektronických stravovacích kariet je bezplatné.
Dodávateľ zabezpečí dobitie objednávateľom určených súm stravného k príslušným elektronickým stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia objednávky objednávateľa.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať číslo elektronickej stravovacej karty, meno a priezvisko držiteľa elektronickej stravovacej karty a jemu priradený počet elektronických stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu elektronickej stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty elektronickej stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca objednávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby pri použití elektronických stravovacích kariet bolo možné oprávneným zamestnancom objednávateľa v reálnom čase zistiť, aký je zostatok a pohyby na elektronickej stravovacej karte /napr. prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom - mobilnou aplikáciou alebo SMS.
Vyžaduje sa bezpečnostné krytie elektronických stravovacích kariet.
Možnosť využitia elektronických stravovacích kariet v najširšej sieti akceptačných miest v rámci Slovenskej republiky, minimálne 5 veľkých obchodných reťazcov + najširšia sieť akceptačných miest v rámci stravovacích a reštauračných zariadení v Slovenskej republike.
Objednávateľ požaduje, aby elektronické stravovacie poukážky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka obsahovali platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka.
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet.  V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia ceny jednej elektronickej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, vyhotovenie elektronických stravovacích kariet, príp. ďalšie poplatky) a DPH.
Celková cena za jednu elektronickú stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky v EUR a výškou provízie v EUR vrátane DPH a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä, ale nielen všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, s dodaním elektronických stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane dopravy na miesta plnenia.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä, nie však výlučne, týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, vydania karty v prípade straty a odcudzenia, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.).
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve.
Nominálnu hodnotu jednej elektronickej stravovacej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky objednávateľa, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronických stravovacích poukážok. Takáto zmena je počas trvania tejto zmluvy bezplatná. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty sú zahrnuté v provízii dodávateľa.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo elektronických stravovacích poukážok podľa objednávok objednávateľa. Dodávateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru spolu s informáciou o hodnotách elektronických stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov objednávateľa.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať aj bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola doručená písomná výpoveď druhej zmluvnej strane.
Uvedené osobitné požiadavky na plnenie majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Nesplnenie povinnosti podľa týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

44 491,01

44 491,01

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2023 08:35

24.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 09:40 - Vstupná ponuka 44 490,00 € Cena s DPH
20.11.2023 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 44 050,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS