• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 17:41
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 12:45

Detail zákazky Z202313183

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 17:41
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 12:45

Základné údaje

Z202313183

OF-282425

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611328

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

45952671

METRO Cash & Carry SR s.r.o.

Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tuky

maslo, roztierateľný tuk, mini maslo, slnečnicový olej, repkový olej

  • 15400000-2 - Živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky
  • 15530000-2 - Maslo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tuky
Funkcia
Dodávka masla, olejov a tukov pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimaslo 20 g (rastlinná tuková nátierka minimálne 40% tuku, s maslovou chuťou) ks 66240
Rastlinné maslo 400 - 500 g (rastlinná tuková nátierka s obsahom tuku min. 50%) kg 1650
Margarín stolový s maslovou príchuťou – rastlinný olej rafinovaný najmenej 80 %, balenie 1kg, 2,5 kg kg 610
Živočíšne maslo, minimálny obsah tuku 82%, balenie 250 g kg 200
Živočíšne maslo, minimálny obsah tuku 82%, balenie 10 g ks 9000
Olej slnečnicový/repkový, jednodruhový, rafinovaný, na varenie a vyprážanie, balenie 10 l, 5 l, 1 l. l 4200
Olivový olej extra panenský, jedlý rastlinný olej jednodruhový, balenie 1 l. Spôsob spracovania: výberovej kategórie olivového oleja získaného priamo z olív mechanickými postupmi. l 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvanlivosť: min. 3 mesiace od dodania tovaru, okrem položky Živočíšne maslo - trvanlivosť min. 4 týždne
Jedlé tuky a oleje musia spĺňať požiadavky Vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 424/2012, ktorou sa ustanovujú požiadavky na jedlé rastlinné oleje a výrobky z nich. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Žiadame predkladateľov ponúk, aby pri ich predkladaní zohľadnili   predpokladaný  vývoj cien na trhu za dané komodity na nasledovné obdobie !!!
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie sa bude realizovať na 2 odberné miesta. V sídle objednávateľa a v stredisku vzdialenom maximálne 15 km. Každé odberné miesto si bude zabezpečovať objednávky samostatne. Fakturácia bude samostatne na každé odberné miesto
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. v prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Rámcová dohoda končí uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, alebo vyčerpaním celkového finančného objemu. Koniec rámcovej dohody je podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr
Doba trvania Rámcovej dohody je od: 1.12.2023 do 30.4. 2024 - 5 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

5

1,00 kg / ks / l - viď vyššie

25 932,00

21 610,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2023 17:41

22.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 243
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2023 10:02 - Vstupná ponuka 25 932,00 € Cena s DPH
21.11.2023 22:57 - Najvýhodnejšia ponuka 25 631,15 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS