• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 16:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 16:04
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 16:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 16:55

Detail zákazky Z202313177

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 16:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 16:04
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 16:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 16:55

Základné údaje

Z202313177

OF-282480

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611322

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

47421851

BENKOMA, s. r. o.

Námestie Ľudovíta Štúra 1983/5b, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička

Kancelárska stolička

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 31520000-7 - Lampy/svietidlá a príslušenstvo k nim

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolička so sedadlom potiahnutým látkou a operadlo zo sieťoviny, hojdacia mechanika s nastavením protiváhy , plastové podrúčky pre opierku lakťov , sedák so šírkou 50 cm a hĺbkou 49 cm, operadlo s výškou 54 cm, plastový kríž, nosnosť 130 kg , kolieska na mäkké podlahy (napr. koberce, linleum atď.) , opierka hlavy slúží ako prijemná opora hlavy, krku a krčnej chrbtice, pevná bedrová opierka pre oporu bedrovej chrbtice, farba čierna ( ekv. Base Plus )
 2. Stolová lampa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolová lampa ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bankárska lampa leštená mosadz, zelené tienidlo zo skla, V x Š x H: 39x25,8x22,5cm, pr. Podstavca 18,5cm, Objímka: E27, Druh ochrany: IP 20, kolískový spínač, otočná, výškovo nastaviteľná ( ekv. Officebank zelená 1x60W/E27)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis  ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre a fotodokumentáciu k predmetu zákazky na následné odsúhlasenie, v prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať a vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Objednávateľ až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky objednávateľom, postúpi  dodávateľovi záväznú objednávku
Dodávateľ sa zaväzuje položky dodať nepoškodené, zmontované, aby boli všetky položky schopné okamžitého užívania
Dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
Dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

27.11.2023 16:05 — 15.12.2023 16:05

1,00 kompletná objednávka

650,00

571,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2023 16:07

22.11.2023 16:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 16:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 687
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2023 17:29 - Vstupná ponuka 650,00 € Cena bez DPH
20.11.2023 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 649,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS