• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 16:50

Detail zákazky Z202313166

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 16:50

Základné údaje

Z202313166

OF-282207

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611312

Objednávateľ

31947000

Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky

Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK

Dodávateľ

55462456

RONY s. r. o.

Buzulucka 680/7, Košice - mestská časť Dargovských hrdinov, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

DIVAR IP all-in-one (dátový úložný priestor pre BOSCH BVMS)

IP kamery, bezpečnostné kamery, bezpečnostne systémy, dátový úložný priestor

  • 30233132-5 - Mechaniky pevného disku
  • 35125300-2 - Bezpečnostné kamery
  • 35121300-1 - Bezpečnostné príslušenstvo
  • 35113300-2 - Bezpečnostné zariadenia
  • 32580000-2 - Dátové zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. DIVAR IP all-in-one 6000, Managment appliance 1U 4x18TB, alebo ekvivalent
Funkcia
Záznam priestorov a ukladanie dát z chráneného objektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DIVAR IP all-in-one 6000, Managment appliance 1U 4x18TB, musí sa dať ovládať zo systému BVMS. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1.Kapacita: Min. 70 TB
1.2.RAID : Raid-5 chránený
1.3.Počet kanálov: Min 64
1.4.Správa kanálov: Áno
1.5.Zálohovanie: Áno
1.6.Možnosť rozširovania kapacity Áno
1.7.Ukladanie v reálnom čase: Áno
1.8.Prezeranie v reálnom čase: Áno
1.9.Pokročila správa používateľov a alarmov: Áno
1.10.Kompatibilitá s BVMS : Áno
1.11.Privátne zóny: Áno
1.12.Systémový manažment : Áno
1.13.Priamy výber prevádzkového režimu : Áno
1.14.Priame aktualizácie softwaru : Áno
1.15.Priame nastavovanie parametrov: Áno
1.16.HDD konektivita: SATA3
1.17.Typy HDD: 3.5 inch
1.18.Minimum IP camera channels: Min 50
1.19.Maximum IP camera channels: Min 64
1.20.Software compatibility: Bosch Video Management Systém, Video Streaming Gateway, Video Security Client, Video Recording Manager, Video Security App
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.    Dátový úložný priestor DIVAR IP all-in-one 6000, plne kompatibilný so systémom BOSCH BVMS, alebo ekvivalent
Predmetom tejto zmluvy uzatvorenej v zmysle č. V Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022 je záväzok Dodávateľa zabezpečiť dodávku dátového úložného priestoru pre Bosch BVMS (ďalej len "Tovar") pre Objednávateľa počas celého obdobia trvania tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi na Tovar záručnú dobu v trvaní minimálne dvadsaťštyri (24) mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar do dvadsiatich (20) pracovných dní od odoslania objednávky Objednávateľom formou elektronickej komunikácie. Dodávateľ môže dodať Tovar Objednávateľovi aj po častiach, pričom je povinný dodržať lehotu dodania Tovaru Objednávateľovi v zmysle tohto bodu Zmluvy
Celková cena predmetu Zmluvy zahŕňa všetky náklady Tovaru vrátane dopravy, balného, vykládku Tovaru na miesto určenia, inštalácie, nasadenia, nastavenia a konfiguráciu  t.j. cenu konečnú, ktorú uhradí Objednávateľ Dodávateľovi za dodanie predpokladaného množstva Tovaru (ďalej len "Cena"). Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar Objednávateľovi bez fakturácie nákladov Dodávateľa za cenu dopravy Tovaru.
Faktúry budú vystavené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. Úhrada Objednávateľa za dodaný Tovar sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ aj Objednávateľ sú oprávnení odstúpiť od Zmluvy, ak druhá Zmluvná strana podstatným spôsobom poruší ustanovenia tejto Zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je takýto prejav vôle voči druhej Zmluvnej strane účinný dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy. Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti Zmluvných strán vyplývajúce z tejto Zmluvy, okrem nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné alebo zákonné sankcie.
V prípade odstúpenia od Zmluvy dôsledkom podstatného porušenia ustanovení tejto Zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením Zmluvy voči Objednávateľovi žiadne sankcie.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy:                                                                            - rozpis jednotkových cien Tovaru bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve (2) desatinné miesta a cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH a s DPH (ďalej len "Návrh na plnenie") (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- presné názvy (obchodné značky) a produktové čísla ponúkaného Tovaru, pre overenie splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy,                                              - kontaktnú osobu, ktorá bude komunikovať v rámci tejto Zmluvy.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené Dodávateľom v Návrhu na plnenie do troch (3) pracovných dní oznámi Dodávateľovi elektronicky, či predložené dokumenty:- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve,                           - v prípade, že ponúkaný Tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent Tovaru vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na doručenie Tovaru.
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov a/alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak sa v opise Tovaru uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky aj s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent môže Dodávateľ dodať v rovnakej, alebo vyššej kvalite. Obchodný názov, patent, alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre výrobku.
Dodávateľ je povinný dodať Tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý a odsúhlasený Objednávateľom v Návrhu na plnenie. Súčasťou dodávky musí byť aj návod na použitie dodávaného Tovaru v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že Dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPEP.
Dodanie predmetu zákazky do 30.11.2023

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 110, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

29.11.2023 08:00 — 30.11.2023 16:00

1,00 zákazka

9 600,00

7 998,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2023 13:49

22.11.2023 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 756
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 10:29 - Vstupná ponuka 9 597,60 € Cena s DPH
20.11.2023 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 9 597,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS