• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 11:15

Detail zákazky Z202313151

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2023 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2023 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2023 11:15

Základné údaje

Z202313151

OF-282393

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8658515

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

53314832

CNCteam, s.r.o.

Kasárenská 1504/51, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie propagačných predmetov na športové akcie

čiapka, šatka, uterák, batoh, švihadlo, fľaša

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie propagačných predmetov na športové akcie
Funkcia
Propagačné predmety s potlačou logom slúžiace na propagáciu objednávateľa, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s realizáciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čiapka Apres - light grey/citron ks 120
Multifunkčná šatka Morf spacer marl – spacer lime ks 500
Potítko Beker – čierne (s logom TTSK) ks 2000
Uterák z mikrovlákna Lypso, 345 g/m2, 750x1500mm – f. purpurová (s logom TTSK) ks 1000
Športová fľaša Iskan - f. purpurová (s logom TTSK) ks 1200
Tritanová fľaša 650 ml, f. oranžová (s logom TTSK) ks 1000
Chladiaca alebo hrejivá podložka z PVC ks 100
Elastický fitnes expandér 39x3x13,5 cm ks 500
Termohrnček z nerez. Povrchom 480 ml.,f. zlatá (s logom TTSK) ks 300
Akrylové rukavice ks 300
Batoh 29x16x46 cm f. čierna (s logom TTSK) ks 500
Batoh 22x10x39 cm f. čierna (s logom TTSK) ks 500
Aerobie Pro 13 (33 cm) frisbee ks 300
Batoh so šnúrkou 36x40 cm f. čierna (s logom TTSK) ks 1500
Švihadlo Panky s drev. rúčkami + vreckom ks 1000
Kensis water bounce ball loptička do vody ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia v sídle objednávateľa a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Podklady na potlač (logo a názov) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom kontaktnou osobou po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ e-mailom dodá kontaktnej osobe Objednávateľa grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou na odsúhlasenie do 2 pracovných dní odo dňa obdržania loga a textu potlače od Objednávateľa; Objednávateľ do 2 pracovných dní návrh odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa a parametre uvedené v tejto zmluve. Potlač a možnosti umiestnenia loga musí byť v zmysle dizajnmanuálu objednávateľa https://trnava-vuc.sk/erb-a-logo-ttsk-na-stiahnutie/ .
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.12.2023 08:00 — 15.12.2023 12:00

11 200,00 ks

53 512,24

44 593,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2023 13:47

01.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 40
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2023 15:10 - Vstupná ponuka 53 106,00 € Cena s DPH
01.12.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 51 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS