00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace potreby
Čistiace prostriedky, leštiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, umývacie prostriedky, sáčky do košov, tekuté mydlo, toaletný papier
Tovar, Služba
|
1. Čistiace a hygienické potreby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Čistiace a dezinfekčné výrobky na upratovanie vhodné do administratívnych priestorov |
| Podľa účelového určenia vhodné na všetky príslušné plochy a povrchy bez rizika poškodenia a potreby následného oplachu. |
| Prostriedky určené na ručnú aplikáciu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| wc čistič,wc ultra gél 750ml | ks | 600 | ||
| Expert total 500ml | ks | 500 | ||
| Osviežovač vzduchu 330ml | ks | 600 | ||
| čistič na podlahy uni. 1L | ks | 500 | ||
| čistič na podlahy uni 5L | ks | 20 | ||
| CIPRO Cream 600 g | ks | 400 | ||
| Jar/pur 450ml | ks | 700 | ||
| Jar/pur 900ml | ks | 100 | ||
| Špongia na riad profil. 5 ks | balenie | 350 | ||
| SANITIZ dezi. prostriedok na plochy a podlahy 500ml | ks | 400 | ||
| Dezinfekčný gel 300ml s pumpičkou | ks | 100 | ||
| Alkohol. dezi roztok na ruky 1L | ks | 300 | ||
| Savo Original 1,2L | ks | 500 | ||
| Savo proti plesni spray 500ml | ks | 100 | ||
| Rukavice latexové velúr. pre domácnosť- S | balenie | 300 | ||
| Rukavice latexové velúr. pre domácnosť- M | balenie | 300 | ||
| Rukavice latexové velúr. pre domácnosť- L | balenie | 300 | ||
| Rukavice latexové velúr. pre domácnosť- XL | balenie | 300 | ||
| PE vrece 50x60 30L čierne /bal=25ks/ | rolky | 2000 | ||
| PE vrece 60x70 60L čierne /bal=25ks/ | rolky | 2000 | ||
| PE vrece 55x100 150my hrubé čierne /bal= 50ks/ | balenie | 40 | ||
| PE Vrece 70x110 120L 40my (25ks) | rolky | 200 | ||
| Tek. mydlo 1l | ks | 400 | ||
| Tek. mydlo 5L | ks | 80 | ||
| EKO pasta 500g | ks | 200 | ||
| Handra tkaná biela 70x60cm | ks | 120 | ||
| Prachovka flanelová 35x40 | ks | 130 | ||
| Rukavice latexové 100ks L - NEPUDR. Jednorázové | balenie | 50 | ||
| Rukavice latexové 100ks XL - NEPUDR. Jednorázové | balenie | 50 | ||
| Rukavice latexové 100ks L - PUDR. Jednorázové | balenie | 50 | ||
| Rukavice latexové 100ks XL - PUDR. Jednorázové | balenie | 50 | ||
| Priem. utierky MAXI zn 110m, 2vrst., celulóza | ks | 160 | ||
| Čistič na okná a zrkadlá s octom s vôňou mora 500ML | ks | 200 | ||
| Prací prášok 3kg | ks | 80 | ||
| Toaletný papier, 2vrstvový, 150m rolka | ks | 15000 | ||
| Papierové utierky skladané ZZ biele 2-vrstvové, 100% celulóza, 3000 ks / karton | karton | 300 | ||
| Maska na tvár 3vrst.(50ks) | balenie | 180 | ||
| Respirátor FFP2 bez ventilu | ks | 500 | ||
| Orion nástraha na mravce 2ks | balenie | 30 | ||
| Cobra super na lezúci hmyz 400ml | ks | 10 | ||
| Vedro 10L okrúhle s plast. rúčkou | ks | 40 | ||
| Mop SUPER micro s telesk. rúčkou 43x13 KOMPLET jg | ks | 60 | ||
| Mop SUPER micro (modré pásiky) NÁVLEK JN | ks | 100 | ||
| Metla pre domácnosť s rúčkou | ks | 100 | ||
| Metla na vonkajšie použitie Spontex s kovovou tyčou dĺžky 120 cm | ks | 40 | ||
| Cirochová metla | ks | 40 | ||
| Lopatka s metličkou | ks | 100 | ||
| Mop Active Max Classic VILEDA | ks | 30 | ||
| Mop Active Max Classic VILEDA - NÁVLEK | ks | 30 | ||
| Leifheit set Combi Clean M mop a vedro 55356 | ks | 30 | ||
| Phytanola/Vitalon protector s vit. E 100ml | ks | 50 | ||
| Phytanola/Vitalon nechtík 100 ml | ks | 150 | ||
| Kefa na riad guľatá s rúčkou Eko | ks | 30 | ||
| Kefa na flaše so špongiou | ks | 25 | ||
| Raid proti moliam 4ks | balenie | 20 | ||
| Mydlo Voux Basic 100g | ks | 60 | ||
| Ajatin plus extra 1 10% | ks | 30 | ||
| Ajatin plus extra 1L s MR 1% | ks | 40 | ||
| Hydroxid sodný 500g | ks | 20 | ||
| Štipce na prádlo 20ks/bal | balenie | 5 | ||
| Utierka MIKROULTRA 30x30cm nebal. | ks | 100 | ||
| Utierka univ. savá 3 ks | balenie | 80 | ||
| Drôtený odpadkový kôš, objem cca 15l | ks | 30 | ||
| Diava sprej na nábytok 300ml | ks | 50 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| 1. PREDMET ZMLUVY |
| 1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi predmet zákazky vrátane dopravy v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry““) alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
| 1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
| 2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
| 2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
| 2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| 2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
| 2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 až 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
| 3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
| 3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa ÚKSÚP, Matúšková 21, Bratislava a taktiež Košice, Vranov nad Topľov, Jakubovany, Spišská Belá, Spišské Vlachy, Bodorová, Vígľaš, Dolné Plachtince, Želiezovce, Nové Zámky, Veľký Meder, Báhoň, Veľké Ripňany, Beluša. |
| 4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
| 4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
| 5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
| 5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovary na základe čiastkových písomných objednávok, podpísaných oprávnenou osobou Objednávateľa na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. |
| 5.2 Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
| 5.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí vyloženie tovaru v mieste plnenia spôsobom, ktorý určí objednávateľ. |
| 6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
| 6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou dodacích listov vystavených dodávateľom. |
| 6.2 Dodací list musí obsahovať: označenie dodávateľa a odberateľa, termín dodávky, názov tovaru, veľkosť balenia, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, samostatne DPH, dátum prevzatia tovaru. |
| 6.3 Ak objednávateľ vyznačí na dodacom liste výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový dodací list/faktúra. |
| 6.4 Tovar musí byť nový, nerozbalený, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania. |
| 6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy. |
| 7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
| 7.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
| 7.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy. |
| Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
| 7.3 Dodávateľ dodá výlučne tovar, ktorý je schválený na dovoz a predaj na území Slovenskej republiky, resp. Európskej únie a bude vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 7.4 Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a s uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku. |
| 7.5 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent tovaru. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaný tovar uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| 7.6 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu. |
| 7.7 V prípade dodania ekvivalentu tovaru, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu tovaru na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
| 7.8 Ak dodaný ekvivalent tovaru nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| 8. TRVANIE ZMLUVY |
| 8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva/rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov. |
| 9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
| 9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
| 9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady). |
| 9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené na základe jednotlivých čiastkových objednávok. |
| 9.4 Dodací list podľa bodu 6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. |
| 9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
| 9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
| 9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
| 9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
| 9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
| 9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi. |
| 10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
| 10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
| 10.2 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Matúškova 21, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
62 936,98
52 447,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2023 10:46
28.11.2023 11:00
28.11.2023 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.11.2023 15:06 - Vstupná ponuka | 62 936,88 | € | Cena s DPH |
| 27.11.2023 23:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 200,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: