• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 11:05

Detail zákazky Z202313138

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 11:05

Základné údaje

Z202313138

OF-275412

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611288

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52005976

Emília Vavrincová

Hlavná 49/73, Veľké Ripňany, 95607, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenia, kurzy, semináre

Kurz špecialista verejného obstarávania

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz špecialista verejného obstarávania
Funkcia
Vzdelávací program, ktorý ponúka ucelené informácie a komplexný prierez problematikou verejného obstarávania.Ponúka prehľad o aktuálnej legislatíve, príprave a procesoch verejného obstarávania. Kurz sa bude venovať aj podlimitným zákazkám a zákazkám s nízkou hodnotou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školenie GC FID Varian 3900 deň 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsahová náplň Legislatíva VO a základné pojmy pôsobnosť zákona o VO základné pojmy princípy verejného obstarávania výnimky zo zákona o VO postupy verejného obstarávania obsah kurzu
Príprava verejného obstarávania predpokladaná hodnota zákazky, finančné limity, rozdeľovanie/nerozdeľovanie zákaziek na časti súťažné podklady, zmluva podmienky účasti kritériá na vyhodnotenie ponúk zábezpeka obsah kurzu
Procesy v rámci postupu verejného obstarávania vyhlásenie verejného obstarávania predkladanie ponúk otváranie ponúk posúdenie splnenia podmienok účasti, JED, zoznam hospodárskych subjektov hodnotenie ponúk, vrátane uskutočnenia elektronickej aukcie ukončenie verejného obstarávania – uzatvorenie zmluvy, register partnerov verejného sektora oznámenia vo verejnom obstarávaní zmeny zmluvy vyhotovenie referencie obsah kurzu
Informačné a zverejňovacie povinnosti profil verejného obstarávateľa archivácia informačné a zverejňovacie povinnosti obsah kurzu
Revízne postupy a sankcie žiadosť o nápravu konanie o námietkach konanie o preskúmanie úkonov verejného obstarávateľa ex-ante posúdenie odvolanie správne delikty a sankcie
Podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou zadávanie podlimitných zákaziek , zjednodušený postup pre zákazky na bežne dostupné tovary a služby; bežná dostupnosť na trhu, špecifiká zjednodušený postup pre zákazky na sociálne a iné osobitné služby bežný postup pre podlimitné zákazky určenie podmienok účasti, špecifiká zadávanie zákaziek s nízkou hodnotou, špecifiká, obmedzenia obsah kurzu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
• Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia. Dodávateľ vystaví certifikát o úspešnom vykonaní kurzu v deň vykonania skúšky pred komisiou.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia (poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje  sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je mesiac september - november 2023. Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz vo svojich priestoroch.
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 08.11.2023.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

27.11.2023 10:22 — 29.11.2023 10:23

1,00 ks

5 000,00

4 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2023 10:23

22.11.2023 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 55
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2023 14:46 - Vstupná ponuka 4 999,90 € Cena s DPH
20.11.2023 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 4 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS