30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46461388
Sanita a technika, s.r.o.
Matice slovenskej 5/612, Sabinov, 08301, SVK
Revízie a opravy ubytovacích a sociálnych kontajnerov.
opravy a revízie kontajnerov
Služba
1. Revízie a opravy ubytovacích a sociálnych kontajnerov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Revízie a opravy ubytovacích a sociálnych kontajnerov. |
nepravidelný servis |
mechanické práce (oprava a údržba konkrétnych častí kontajnerov, opravy a údržba elektroinštalácie, vodoinštalácie) |
revízia elektroinštalácie |
použitie originálnych náhradných dielov |
opravy elektrického systému |
protokolárne prevzatie kontajnerov |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesto plnenia | 46. krídlo Kuchyňa |
Jednotlivé úkony budú realizované na základe objednávky vystavenej obstarávateľom | |
Po zistení porúch a iných nutných prác s spojené s opravou kontajnerov, bude spracovaný zoznam dielov a pracovných náplní systémov a následne schvaľovaný objednávateľom. | |
Uplatnenie reklamácie opravy | do 48 hod. |
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom: | |
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce (1 normohodina / cena prace v EUR bez DPH), mimo sobôt nediel a sviatkov. | 1 normohodina cena s DPH |
cena za dopravu zo sídla zhotoviteľa do miesta Kuchyňa a z miesta Kuchyňa do miesta zhotoviteľa | cena s DPH |
Názov |
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme oficiálny aktuálny cenník originálnych náhradných dielov do 24 hodín od požiadavky. |
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) kontajnera na základe objednávky objednávateľa. |
Po prevzatí kontajnera, dodávateľ predbežne ocení servis, na základe odhadovaného množstva hodinových sadzieb mechanických, elektrikárskych prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu v zmysle oficiálneho, aktuálneho cenníka. |
Dodávateľ musí dodržať množstvo odpracovaných hodín stanovené výrobcom na jednotlivé úkony. |
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
Dodávateľ predbežné ocenenie elektronickou formou odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí kontajnera objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických, elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu. |
Skutočná fakturovaná cena servisu nesmie presiahnuť predbežné ocenenie. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko služieb, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Ukončenie zmluvy môže nastať:- riadnym splnením predmetu zákazky,- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode,- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní. |
46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
24.11.2023 11:00 — 31.12.2023 00:00
1,00 zákazka
10 000,00
206,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2023 09:41
21.11.2023 10:00
22.11.2023 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2023 14:23 - Vstupná ponuka | 9 999,60 | € | Cena s DPH |
21.11.2023 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 999,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: