• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 08:55

Detail zákazky Z202313126

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 08:55

Základné údaje

Z202313126

OF-282396

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611278

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46461388

Sanita a technika, s.r.o.

Matice slovenskej 5/612, Sabinov, 08301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a opravy ubytovacích a sociálnych kontajnerov.

opravy a revízie kontajnerov

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 44619000-2 - Iné kontajnery
  • 34221000-2 - Špeciálne mobilné kontajnery
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízie a opravy ubytovacích a sociálnych kontajnerov.
Funkcia
Revízie a opravy ubytovacích a sociálnych kontajnerov.
nepravidelný servis
mechanické práce (oprava a údržba konkrétnych častí kontajnerov, opravy a údržba elektroinštalácie, vodoinštalácie)
revízia elektroinštalácie
použitie originálnych náhradných dielov
opravy elektrického systému
protokolárne prevzatie kontajnerov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia 46. krídlo Kuchyňa
Jednotlivé úkony budú realizované na základe objednávky vystavenej obstarávateľom
Po zistení porúch a iných nutných prác s spojené s opravou kontajnerov, bude spracovaný zoznam dielov a pracovných náplní systémov a následne schvaľovaný objednávateľom.
Uplatnenie reklamácie opravy do 48 hod.
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom:
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce (1 normohodina / cena prace v EUR bez DPH), mimo sobôt nediel a sviatkov. 1 normohodina cena s DPH
cena za dopravu zo sídla zhotoviteľa do miesta Kuchyňa a z miesta Kuchyňa do miesta zhotoviteľa cena s DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme oficiálny aktuálny cenník originálnych náhradných dielov do 24 hodín od požiadavky.
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) kontajnera na základe objednávky objednávateľa.
Po prevzatí kontajnera, dodávateľ predbežne ocení servis, na základe odhadovaného množstva hodinových sadzieb mechanických, elektrikárskych prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu v zmysle oficiálneho, aktuálneho cenníka.
Dodávateľ musí dodržať množstvo odpracovaných hodín stanovené výrobcom na jednotlivé úkony.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ predbežné ocenenie elektronickou formou odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí  kontajnera objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických, elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu.
Skutočná fakturovaná cena servisu nesmie presiahnuť predbežné ocenenie.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko služieb, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Ukončenie zmluvy môže nastať:- riadnym splnením predmetu zákazky,- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode,- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

24.11.2023 11:00 — 31.12.2023 00:00

1,00 zákazka

10 000,00

206,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2023 09:41

21.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1073
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 14:23 - Vstupná ponuka 9 999,60 € Cena s DPH
21.11.2023 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 9 999,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS