• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 10:05

Detail zákazky Z202313106

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 10:05

Základné údaje

Z202313106

OF-282355

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8618099

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31691269

C & C Košice s.r.o.

Ľanová 9, Košice, 04017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie a náhradné diely pre siete UVLF

siete, komunikácia

  • 32410000-0 - Lokálne siete (LAN)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie a náhradné diely pre siete UVLF
Funkcia
Prevádzka - komunikačné siete univerzity
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 . 19" dátový nástenný rozvádzač 18U, 600x500, presklené dvere ks 2
2 . 19" dátový nástenný rozvádzač 21U, 600x600, presklené dvere ks 2
3 . 19" dátový stojanový rozvádzač 42U, 600x600, dvere v ráme ks 1
4 . 19" dátový stojanový rozvádzač 42U, 800x800, dvere v ráme ks 1
5 . Chladiaca jednotka 3p. s el. temostatom ks 1
6 . 19" dátový stojanový rozvádzač 42U, 600x800, dvere v ráme ks 1
7 . 19" dátový stojanový rozvádzač 42U, 600x1000, dvere v ráme ks 1
8 . Vyväzovací panel 1U kov ks 10
9 . Vyväzovací panel 2U kov ks 5
10 . 19” rozvádzač ACAR WF 8x230V s prepäťovou ochranou ks 10
11 . Set os.j. diodovej s vysokou svietivosťou(diod.pásik) ks 10
12 . Polica pevná 250 mm ks 5
13 . Polica pevná 350 mm ks 5
14 . Polica pevná 450 mm ks 5
15 . Polica pevná 550 mm ks 5
16 . 19” medená zemniaca lišta, 1U, 25 svoriek ks 5
17 . 19” patchpanel 24xRJ45 cat5e U/UTP, 150MHz ks 5
18 . 19” patchpanel 24xRJ45 cat5e F/UTP, 150MHz ks 5
19 . 19” patchpanel 24xRJ45 cat6 UTP, 350MHz ks 2
20 . 19” patchpanel 24xRJ45 cat6 STP, 150MHz ks 2
21 . Kábel drôt U/UTP 4x2xAWG 24 cat.5E, LSOH m 8000
22 . Kábel drôt F/UTP 4x2xAWG 24 cat.5E, LSOH m 3000
23 . Kábel drôt F/UTP 4x2xAWG 24 cat.6A, LSOH m 300
24 . Kábel licna U/UTP 4x2xAWG 24 cat.5E, LSOH m 300
25 . Zásuvka 2xRJ45 U/UTP cat.5E, na omietku, LSOH ks 200
26 . Zásuvka 2xRJ45 F/UTP cat.5E, na omietku, LSOH ks 60
27 . Zásuvka 2xRJ45 STP cat.6A, na omietku ks 60
28 . Konektor UTP RJ45, Cat5e ks 100
29 . Modul UTP RJ45, Cat5e ks 100
30 . Konektor FTP RJ45, Cat5e ks 50
31 . Modul FTP RJ45, Cat5e ks 50
32 . Konektor FTP RJ45, Cat6 skladaný ks 100
33 . Modul FTP RJ45, Cat6 skladaný ks 50
34 . Meranie LAN trasy s vystavením protokolu ks 500
35 . Porealizačná dokumentácia do 20 zásuviek sada 2
36 . Porealizačná dokumentácia do 50 zásuviek sada 1
37 . Porealizačná dokumentácia nad 50 zásuviek sada 1
38 . Media konvertor 10/100M RJ45 to 100M Multimode ST ks 5
39 . Optický kábel multimód, 62,5um, 8 vlákien LSFROH, OM4 m 400
40 . Optický kábel multimód, 62,5um, 4 vlákna LSFROH, OM4 m 400
41 . 19” Optická vaňa s výsuvnou policou ks 5
42 . 19” Čelo pre optickú vaňu ks 5
43 . Pigtail MM, 62,5um, SC 1,5m, OM4 ks 50
44 . Držiak zvarov ks 6
45 . Ochrana zvaru ks 50
46 . Adapter SC/SC, OM4 ks 50
47 . Optický patchcord duplex, SC/SC MM, 62,5/125, 0M4, 2m ks 6
48 . Zváranie optického vlákna ks 30
49 . Meranie optického vlákna ks 30
50 . Lišta panelová MAK 150/150 elektroinštalačná m 20
51 . Lišta panelová MAK 100/100 elektroinštalačná m 20
52 . Lišta panelová MAK 75/100 elektroinštalačná m 20
53 . Lišta panelová LHD 24x22 m 100
54 . Lišta panelová LHD 40x20 m 100
55 . Lišta panelová LHD 40x40 m 100
56 . Hmoždinka pr.8mm vrárane osadenia ks 500
57 . Frézovanie drážok do steny pre kábeláž m 100
58 . Vysprávky muriva vrátane materiálu m 100
59 . Frézovanie otvoru pre krabicu do steny vrátane osadenia krabice m 200
60 . Prerazenie otvoru pre káble do hr.30 cm ks 60
61 . Prerazenie otvoru pre káble do hr.50 cm ks 60
62 . Rúrka ohybná MONOFLEX FXP20, 750N m 200
63 . Rúrka ohybná MONOFLEX FXP25, 750N m 200
64 . Rúrka ohybná pancierová, 1250N/5cm m 100
65 . Páska viazacia 4x200mm ( 100ks ) ks 35
66 . Páska viazacia 3,6x290mm ( 100ks ) ks 35
67 . Páska viazacia 2x100mm ( 100ks ) ks 35
68 . Lepiaca páska obojstranná 19mm ks 20
69 . Páska izolačná 20m ks 20
70 . Montážna sada pre montáž do steny ( 5kg sádra stavebná, 5 ks izolačná pásky, 20 ks káblový držiak, 20 ks závesný hák ) sada 10
71 . Montážna sada pre montáž do líšt ( 100 ks hmoždinka pr. 8mm, 100 ks skrutka, 100 ks viazacia páska, 10 ks izolačná pásky ) sada 10
72 . Zásuvka 230V pod omietku ks 10
73 . Zásuvka 230V na omietku ks 10
74 . WS-C2960X-24PS-L Cisco Catalyst 2960-X 24 GigE, PoE 370W,4x 1G SFP, LAN Base ks 2
75 . WS-C2960X-48TS-L Cisco Catalyst 2960-X 48 GigE, 4x 1G SFP, LAN Base ks 2
76 . TP-LINK "JetStream™ 24-Port Gigabit L2+ Managed Switch with 4 SFP SlotsPORT: 24× Gigabit RJ45 Ports, 4× Gigabit SFP ks 4
77 . UltraPlus Alkalická batéria AA, AAA ks 200
78 . Krabica podomietková bezhalogénová ks 250
79 . Krabica sadrokartónová ks 250
80 . Krabica inštalačná 190x140x70mm ks 10
81 . Krabica inštalačná 100x100x50mm ks 10
82 . Prístrojová krabica 300x220x120 mm ks 10
83 . Prístrojová krabica 240x190x90mm ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie - ďalej v skrátenej forme ako OPNP:
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu:
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy.
1.2 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu vrátane inštalácie uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, inštalácia podľa požiadaviek) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 2 pracovných dní zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr.
1.4 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 2 pracovných dní informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT(BIC), IBAN.
2. Predmet plnenia:
2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa.
2.2 Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s predmetom zákazky.
2.3 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu iba na základe objednávky Objednávateľa a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu
3. Podmienky dodania predmetu plnenia:
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
3.2 Predmet obstarávania bude dodaný na základe objednávky, ktorá bude potvrdená Objednávateľom telefonicky najneskôr do 24 hod. pred dňom požadovanej doby dodania
4. Miesto plnenia:
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa, presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ poskytne v odoslanej objednávke. Čas dodania/plnenia/inštalácie je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h).
4.2 Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkový súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý Objednávateľom až podpisom príslušného preberacieho protokolu.
5. Fakturácia ceny - Platobné podmienky:
5.1 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa platnej legislatívy a čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/.
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.6 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila.
5.6 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa.
5.7 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
5.8 Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zákona č.222/2004 Z.z. o DPH
5.9 Faktúru spolu s dodacími listami objednávateľ požaduje predložiť maximálne 2x v priebehu mesiaca, a to k 15. dňu v mesiaci a do 5 dní za predchádzajúci mesiac plnenia. Dodávateľ je povinný realizovať plnenie zmluvy na základe objednávok aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
6. Sankcie:
6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet zákazky a splniť povinnosti podľa OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v zmysle ustanovení OPEPu.. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa.
6.2 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.
6.3 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH.
6.4 Lehota splatnosti zmluvnej pokuty, nároku na náhradu škody a úroku z omeškania je 10 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie druhej zmluvnej strane.
7. Ďalšie ustanovenia:
7.1 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy
7.2 Všetky doklady a dokumenty, ktoré budú vyžiadané, musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku.
7.3 V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar, služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
7.4 Podľa § 11 ods. 1 zákona verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

93 767,00

78 139,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2023 08:14

23.11.2023 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2023 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 80
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2023 22:19 - Vstupná ponuka 89 520,00 € Cena s DPH
21.11.2023 22:19 - Najvýhodnejšia ponuka 89 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS