• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 08:35

Detail zákazky Z202313104

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 08:35

Základné údaje

Z202313104

OF-282087

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611258

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

48206326

Ledvák spol. s r.o.

103, Veľký Folkmar, 05551, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborná prehliadka a odborná skúška elektrických zariadení, elektrických spotrebičov, elektrického ručného náradia a elektrických strojov v objektoch verejného obstarávateľa

prehliadka, elektrické zariadania, odborná prehliadka, revízia, elektrické ručné náradie

  • 71600000-4 - Služby v oblasti technického skúšania, technickej analýzy a technického poradenstva
  • 71621000-7 - Služby v oblasti technickej analýzy alebo technického poradenstva
  • 71631300-3 - Technická inšpekcia budov
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 71300000-1 - Inžinierske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. časť : Odborné prehliadky a odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrických zariadení
Funkcia
Odborné prehliadky a odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon 124/2006") vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia,
ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov (ďalej len "vyhláška 508/2009"), STN 33 1500 a STN 33 200-6.
Súčasťou OP a OS elektrickej inštalácie je:
a)    Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. inštalácie v administratívnych priestoroch, skladoch, kotolni a  ďalších technických miestnostiach  v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 a STN 33 200-6 v rozsahu:
1. Hlavný rozvádzač
2. Podružné rozvádzače
3. Rozvádzače MaR
4. Všetky napájacie obvody
5. Svetelná inštalácia
6. Zásuvková inštalácia
7.    Pevne pripojené zariadenia
b)  Vystavenie správy z vykonania OP a OS (ďalej aj "revízna správa")
c) Stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS.
Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) elektroinštalácie každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. STN 33 1500 a STN 33 200-6.
Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii.
Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 1 originál vyhotovení ako aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD), spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči USB.
Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. ( § 24  - revízny technik elektrických zariadení).
Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízie sa budú vykonávať iba v pracovných dňoch v čase od 7.30 hod. do 15.00 hod. Revízny technik bude počas realizácie prác sprevádzaný povereným zamestnancom NBÚ za podmienok dodržania pohybu osôb podľa interných predpisov objednávateľa.
Predmet odbornej prehliadky a odbornej skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie:
Jedenásťpodlažná administratívna budova so suterénom. Prívod elektrickej energie do objektu je realizovaný z trafostanice TS č. 695 tromi káblami AYKY240+120 na hlavný istič AR-1033 500V, 1000A. Hlavný istič sa nachádza v prvom poli HR. Z HR sú pripojené jednotlivé podružné rozvádzače po jednotlivých poschodiach po oboch stranách schodísk v stúpacom vedení. Stúpacie vedenie začína od 2. poschodia a končí na 11. poschodí.
Elektroinštalácia na jednotlivých poschodiach, svetelné a zásuvkové obvody sú pôvodné v starej sústave TNC, realizované hliníkovými káblami. V rámci čiastočnej rekonštrukcie pred rokom 2000 boli vymenené staré ističe, boli doplnené obvody klimatizácií a núdzového osvetlenia medenými káblami. Elektroinštalácia v suteréne a na 1. poschodí prešla úplnou rekonštrukciou podľa ustanovení nových noriem.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hlavný rozvádzač HR, skriňový šesťpoľový OCEP I/IV počet vývodov 39
Rozvádzač RAZ 2 – miestnosť UPS počet vývodov 2
R-AP - UPS počet vývodov 4
RTM počet vývodov 28
TRACON HA24 - vonk. Osvetlenie počet vývodov 8
MAR kotolne počet vývodov 40
Ohrev VZT a podl. Kúrenia počet vývodov 5
Rozvádzač RS-01, IP 30/20 BUČO počet vývodov 68
Rozvádzač R-SERVER počet vývodov 8
Rozvádzač R Schrack, Un 230/400 počet vývodov 16
R - VZT 1 (vzduchotechnika) počet vývodov 30
Merlin Gerin počet vývodov 8
Tempest počet vývodov 17
Rozvádzač R-VZT2, IP40/20 APEL počet vývodov 23
Rozvádzač RNDA – EATON IKA – 3/36-ST počet vývodov 4
Rozvádzač RS-02, IP 30/20 , pri výťahoch počet vývodov 76
Rozvádzač RS-03, IP 40/20 BUČO počet vývodov 7
Rozvádzač R-KU, IP 40, pri nákladných výťahoch počet vývodov 42
Rozvádzač R-VZT-KU, pri nákladných výťahoch počet vývodov 4
By-pas modul UPS počet vývodov 2
Rozvádzač RS 6.1 počet vývodov 17
Rozvádzač RS 4.3 počet vývodov 20
Rozvádzač RTM 1.2 počet vývodov 12
Rozvádzač RS 6.4 počet vývodov 19
Rozvádzač RS 4.2 počet vývodov 19
Rozvádzač 1.3 počet vývodov 10
Rozvádzač RS 7.8 počet vývodov 17
Rozvádzač RS 4.0 počet vývodov 20
Rozvádzač RTM 1.4 počet vývodov 10
Rozvádzač RS 5.4 počet vývodov 21
Rozvádzač RS 4.4 počet vývodov 20
Rozvádzač 1.5 počet vývodov 10
Rozvádzač RS 7.5 počet vývodov 17
Rozvádzač RS 4.1 počet vývodov 20
Rozvádzač 1.6 počet vývodov 10
Rozvádzač RS 7.2 počet vývodov 21
Rozvádzač RS 5.7 počet vývodov 20
Rozvádzač 1.7 počet vývodov 10
Rozvádzač RS 6.2 počet vývodov 19
Rozvádzač RS 5.4 počet vývodov 21
Rozvádzač RTM 1.8 počet vývodov 10
Rozvádzač RS 7.1 počet vývodov 20
Rozvádzač RS 5.4 počet vývodov 20
Rozvádzač Schneider počet vývodov 6
Rozvádzač RTM 1.9 počet vývodov 11
Rozvádzač RS 5.3 počet vývodov 16
Rozvádzač RS 6.3 počet vývodov 23
Rozvádzač RTM 3.10 počet vývodov 12
Rozvádzač RS 7.4 počet vývodov 23
Rozvádzač RS 5.5 počet vývodov 22
Rozvádzač R 4 počet vývodov 18
Rozvádzač RS - m. 11.27 počet vývodov 6
Rozvádzač RS - m. 11.28 počet vývodov 6
Rozvádzač RTM 3.11 počet vývodov 12
 2. 2. časť : Odborné prehliadky a odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrických spotrebičov, elektrického ručného náradia a elektrických strojov
Funkcia
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických spotrebičov, elektrického ručného náradia a elektrických strojov (tzn. revízie bežných elektrospotrebičov a náradia, tlačiarní, PC, monitorov, kopírovacích strojov, TV prijímačov, prehrávačov, rádií, mikrovlniek, varných kanvíc, el. napájacích šnúr a zdrojov, brúsok, píl, vŕtačiek,  a pod.) na základe zákona 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1600 a STN 33 1610,
vrátane vytvorenia aktuálneho zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou elektrického spotrebiča (zapísanie spotrebiča s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla spotrebiča resp. iné označenie (napr. umiestnenie v miestnosti číslo) podľa vzájomnej dohody s objednávateľom a označenia spotrebiča štítkom.
Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia je maximálny. Fakturovať sa bude len skutočný počet vykonaných revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktorý bude potvrdený na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia, pričom maximálne počty elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia nesmú byť prekročené.
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: Objednávateľ požaduje vystaviť súhrnnú správu elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia.
V prípade, ak elektrický spotrebič alebo elektrické ručné náradie nevyhovuje, revízny technik je povinný vystaviť doklad, v ktorom uvedie dôvod, prečo je elektrický spotrebič alebo elektrické ručné náradie nevyhovujúce a to pre každý takýto elektrický spotrebič alebo ručné náradie samostatne v dvoch vyhotoveniach.
Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 1 originálnom vyhotovení a v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD), na dátovom nosiči USB.
Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízie sa budú vykonávať iba v pracovných dňoch v čase od 7.30 hod. do 15.00 hod. Revízny technik bude počas realizácie prác sprevádzaný povereným zamestnancom NBÚ za podmienok dodržania pohybu osôb podľa interných predpisov objednávateľa.
Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. ( § 24  - revízny technik elektrických zariadení).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrické spotrebiče ks 2170
Predlžovacie káble ks 620
Elektrické ručné náradie 230V ks 30
Elektrické stroje 3-fázové ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva").
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení ( § 24  - revízny technik elektrických zariaden) alebo iných potrebných osvedčení, oprávňujúcich na vykonávanie revízií.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný harmonogram výkonu revíziu a OP a OS na odsúhlasenie Objednávateľovi.
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi predložené doklady, max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia dokladov oznámi dodávateľovi (elektronicky), či dodávateľ:
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Dodávateľ vykoná revíziu a OP a OS, ktorá musí zodpovedať platným zákonom a Slovenským technickým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. Dodávateľ je povinný vykonať uvedenú revíziu a OP a OS v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Pri plnení tejto Zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu.
Dodávateľ podpisom tejto Zmluvy zároveň vyhlasuje, že:
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania,
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy,
c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania,
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy,
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia,
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu Zmluvy s objednávateľom.
Dodávateľ sa podpisom tejto Zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto Zmluvy.
V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto Zmluvy,
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom,
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu.
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto Zmluvy.
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo  plnením tejto Zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti
s porušením tejto protikorupčnej doložky.
Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory) a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Celková cena predmetu zmluvy  obsahuje všetky náklady dodávateľa (doprava v rámci SR), dôsledná prehliadka vrátane merania a skúšania zariadení, demontáže, montáže, upratanie, likvidácia odpadu vzniknutého pri vykonaní revízie a OP a OS, vytlačenie a nalepenie štítkov potvrdzujúcich vykonanie revízie, drobný spotrebný materiál a pod.) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy (vypracovanie revíznych správ a dokladov o vykonaní revízie).
Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa po ukončení realizácie zákazky na potvrdenie súpis skutočne vykonaných revízií a OP a OS, ktorý bude po potvrdení Objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Prílohou súpisu budú správy z  jednotlivých OP a OS a revízne správy s protokolom o vykonaní príslušných OP a OS a revízií, protokol podpíše a odsúhlasí zodpovedný pracovník Objednávateľa.
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy bez náhrady škody a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi.
Počet zariadení v ks je určený len na účely vyhodnotenia ponúk a predstavuje maximálne množstvá zariadení. Dodávateľ je povinný faktúrovať realizovanú revíziu a OP a OS na základe skutočného počtu elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktoré budú predmetom revízie.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných legislatívnych predpisov a zákonov, týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať vykonanú revíziu a OP a OS v prípade, ak predmetná revízia a OP a OS nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy, resp. ju ukončiť.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2023 08:00 — 20.12.2023 14:30

1,00 celá zákazka

20 204,76

16 837,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2023 08:09

21.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 8
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2023 08:49 - Vstupná ponuka 20 204,76 € Cena s DPH
21.11.2023 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka 11 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS