• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 08:35

Detail zákazky Z202313103

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 08:35

Základné údaje

Z202313103

OF-280228

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611262

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36531774

MEDIS Nitra, spol. s r.o.

Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém pre vzdialené monitorovanie a defibriláciu pacienta v priebehu hyperbaricej oxygenoterapie

Zdravotnícke prístroje, defibrilátor, monitor

  • 33182100-0 - Defribrilátory
  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systém pre vzdialené monitorovanie a defibriláciu pacienta v priebehu hyperbaricej oxygenoterapie
Funkcia
Defibrilačno - monitorovacia jednotka certifikovaná pre použitie v prostredí hyperbarickej komory
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Farebná podsvietená LCD obrazovka s veľkosťou palcov 8
Prístroj v transportnom vyhotovení - hmotnosť celého prístroja bez príslušenstva (vrátane batérii) kg 8
Hmotnosť samotnej defibrilačnej jednotky (vrátane batérii) kg 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť zobrazenia a tlače záznamu EKG krivky pacienta - počet zvodov min. 12 áno
Možnosť oddelenia obrazovky od zvyšného celku prístroja bez prerušenia zobrazovania snímaných údajov áno
Prístroj oddolný voči nárazu (s certifikátom).Preukázateľná odolnosť voči vode a prachu - min. IP55 áno
Počet podaných výbojov na jednu nabitú batériu - min. 200 (počet) áno
Defibrilačná jednotka s bifázickým výbojom. Výboj v rozsahu - min. 2 - 200 J áno
Monitor vitálnych funkcií s odnímateľnou defibrilačnou jednotkou s možnosťou využitia režimu AED. Textová a hlasová navigácia v režime AED musí byť k dispozícií v slovenskom jazyku áno
Defibrilácia pomocou bezpečnostných lopatiek alebo jednorazových elektród pre všetky vekové skupiny pacientov áno
S možnosťou 12 simultánnych zvodov pri meraní EKG áno
Napájanie zo sieťového zdroja 230 V AC áno
Možnosť merania saturácie kyslíka v krvi (SPO2)  pre všetky vekové a hmotnostné skupiny pacientov áno
Možnosť merania neinvazívneho tlaku krvi (NIBP) pre všetky vekové a hmotnostné skupiny, s možnosťou priebežného sledovania tlaku krvi áno
Ponuka predkonfigurovaných zobrazení displeja áno
Pamäťové úložisko na archiváciu údajov - CF karta áno
Automatické meranie impedancie pri použití defibrilačných elektród áno
Ovládacie rozhranie prístroja v slovenskom jazyku áno
Možnosť využitia funkcie metronómu počas KPR s možnosťou vypnutia áno
Modulárny systém prístroja s oddelením zobrazovacej jednotky od defibrilačnej jednotky - s certifikáciou pre prostredie hyperbarickej komory áno
Termo tlačiareň - 3 stôp súčasne áno
Užívateľom konfigurovateľné rozloženie parametrov a kriviek na displeji áno
Počítačovo riadený batériový manažment automaticky zabezpečujúci pravidelné vybíjanie a nabíjanie áno
Ochranná brašna chrániaca prístroj a zároveň slúžiaca na uskladnenie príslušenstva áno
Pokiaľ bude dodaný prístroj potrebovať pripojenie do počítačovej siete verejného obstarávateľa, musí spôsob pripojenia konzultovať s IT administrátormi verejného obstarávateľa minimálne 14 dní vopred. Za týmto účelom je dodávateľ povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi potrebné technické informácie a rešpektovať jeho požiadavky. áno
Ak bude dodávateľ požadovať vzdialenú správu dodaného prístroja, musí vopred uzavrieť s verejným obstarávateľom zmluvu o plnení bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností, ktorá bližšie upraví zabezpečenie kybernetickej bezpečnosti elektronických sietí a informačných systémov verejného obstarávateľa. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom jazyku.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Záručný autorizovaný servis a údržba.
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Názov Upresnenie
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Systém pre vzdialené monitorovanie a defibriláciu pacienta v priebehu hyperbaricej oxygenoterapie

Systém pre vzdialené monitorovanie a defibriláciu pacienta v priebehu hyperbaricej oxygenoterapie - CORPULS3

technická špecifikácia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.11.2023 09:00 — 28.12.2023 14:30

2,00 ks

55 682,76

55 682,76

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2023 08:18

21.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 14:00 - Vstupná ponuka 55 682,76 € Cena bez DPH
20.11.2023 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka 55 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS