• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 11:40

Detail zákazky Z202313094

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2023 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2023 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2023 11:40

Základné údaje

Z202313094

OF-282001

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8638574

Objednávateľ

00156582

Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky

Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, kancelársky papier, euoroobaly, poštové obálky, šanóny

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Dodávka kancelárskych potrieb pre zabezpečenie činnosti všetkých zložiek ÚKSÚP.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šanón pákový; Formát: A4; 7,5 cm hrúbka; mramor, rôzne farby; ks 800
Šanón pákový; Formát: A4; 5 cm hrúbka; mramor, rôzne farby; ks 300
Kancelársky papier vhodný pre vysokokapacitnú tlač a kopírovanie; Formát A4; Min 80g/m2; biely; Balenie: 5x500 listov krabica 500
Kancelársky papier vhodný pre vysokokapacitnú tlač a kopírovanie; Formát A3; Min 80g/m2; biely; Balenie: 5x500 listov krabica 40
Archívna škatuľa EMBA; typ II/130 alebo ekvivalent ks 300
Obal Euro – klasik; Formát A4; 40 mic; 100 ks/bal balenie 500
Obal Euro - rozšírený; Formát A4; 100mic; pre min.70 listov; rozšírený o 10 mm na šírku; umožňuje uložiť až 80 listov papiera; eurodierovanie; Balenie: 50 ks/bal balenie 100
Obálky C4 samolepiace; Formát: C4; Samolepiace; Balenie: 500ks/bal balenie 100
Obálky C4 samolepiace (s páskou), doporučene s doručenkou 1000ks/bal balenie 200
Poštová obálka C4; Formát: C4, 250ks/bal balenie 100
Bublinková obálka; Formát : A3; absorbuje otrasy a zabráni poškodeniu obsahu. Vysoko odolné voči prerazeniu aj vlhkosti; Balenie: 1 ks/bal ks 500
Poštová / listová obálka klasik; Formát: C5; Balenie: 100 ks/bal bal 200
Nalepovacie bločky 75x75 mm, neón. farba mix ks 500
Nalepovacie bločky - Bublina, 75x75mm, neón. farba ks 50
Nalepovacie bločky - Šípka, 250 lístkov/ks ks 200
Blok so špirálou, formát A4, 70 listov/ks, čistý ks 100
Bloček kocka nelepená 83x83x75mm biela ks 150
Blok so špirálou, formát A4, 70 listov/ks, linajkovaný ks 100
Blok so špirálou, formát A5, 50 listov/ks, linajkovaný ks 150
Kockový zošit A4 ks 50
Kockový zošit A5 ks 50
Priepustka A7, 100 listov/ks ks 150
Dovolenka A6, 100 listov/ks ks 200
Tlačivo - Kniha Príchodov a odchodov (dochádzka), formát A4, 50 listov/ks ks 30
Bezpečnostná plastová obálka A4 ks 180
Bezpečnostná plastová obálka A5 ks 130 ks 130
Krabica poštová - lepenková 350x250x120mm ks 500
Obálka DL bez okienka 1000 ks/bal balenie 20
Obálka DL s okienkom 1000 ks/bal balenie 20
Obálka B4 s X-dnom ks 1200
Lepiaca páska; Transparentná, 48x66mm ks 500
Lepiaca páska; Transparentná, 18x33 mm ks 500
Lepiaca páska obojstranná; Rozmer: 50x25mm ks 70
Lepiaca tyčinka; Objem: 20 g ks 250
Disperzné lepidlo; Objem: 120ml ks 10
Flexibilné sekundové lepidlo; Objem: 3g resp. 5g ks 50
Pevná podložka s klipom A4 na zavesenie ks 130 ks 130
Archívna škatuľa s odnímateľným vrchom; Formát: 545x363x317mm ks 100
Rýchloviazač závesný, formát A4, papierový, mix farieb, 50 ks/bal balenie 100
Rýchloviazač PP, formát A4, 20 ks/bal balenie 150
Doska s gumičkou pre A4, plastová ks 200
Doska s gumičkou pre A4 prešpanová, mix farieb ks 300
Plastový obal C5 s klopom, formát A5 ks 50
Úchytky do zakladačov, mix farieb, 25 ks/bal balenie 5
Kartónový rozraďovač - úzky, 100 ks/bal balenie 25
Obal A4 so zapínacím gombíkom, mix farieb ks 100
Euroobal (na katalógy, hrúbka 170 mic), formát A4 s chlopňou, 10 ks/bal balenie 100
Euroobal, formát A5, hrúbka 60 mic),, 100 ks/bal balenie 30
Prehľadný obal z PVC na listy, formát A4, 10 ks/bal balenie 20
Obal na zošity A4, hladký, 150mic, mix farieb ks 10
Viazací hrebeň 8 mm, 100 ks/bal balenie 20
Viazací hrebeň 10 mm, 100 ks/bal balenie 20
Viazací hrebeň 12 mm, 100 ks/bal balenie 10
Viazací hrebeň 16 mm, 100 ks/bal balenie 10
Viazací hrebeň 22 mm, 50 ks/bal balenie 10
Predná strana pre krúžkovú väzbu A4 transparentné, 100 ks/bal balenie 100
Zadná strana na hrebeň väzbu A4 čierna, 50 ks/bal balenie 50
Zadná strana na hrebeň väzbu A4 modrý, 50 ks/bal balenie 50
PVC obálky na hrebeň väzba; Formát: A4, 150 mic, číre, 25ks/bal balenie 50
Laminovacia fólia A3, 125 mic, 100ks/bal balenie 20
Laminovacia fólia A4, 80 mic, 100ks/bal balenie 30
Laminovacia fólia A4, 125 mic, 100ks/bal balenie 30
Guličkové pero modré, jednorázové ks 800
Guličkové pero červené, jednorázové ks 300
Guličkové pero, modrá tuha, s klikacím mechanizmom; Šírka stopy 0,3mm ks 600
Gélový roler s guličkou 0,5 mm, šírka 0,25mm, modrá ks 150
Gélový roler s guličkou 0,5 mm, šírka 0,25mm, čierna ks 150
Gélový roler s guličkou 0,5 mm, šírka 0,25mm, červená ks 150
Drevená grafitová ceruzka s gumou 12ks/bal balenie 200
Fixy - s vláknovým hrotom s atramentom na vodnej báze 10 farieb/bal balenie 15
Fixy na flipchartový papier so zrezaným hrotom, 4 farby/bal balenie 60
Sada popisovačov na biele tabule , 4 farby/bal balenie 50
Zvýrazňovač so zrezaným hrotom; Šírka stopy 2-5 mm, 6 farieb/bal balenie 200
Guma biela PVC, 20ks/bal balenie 70
Strúhadlo kovové dvojité s boxom ks 150
Korekčný strojček; Šírka stopy 4,2mm ks 60
Náhradná náplň do korekčného strojčeka; Šírka stopy 4,2mm ks 60
Korekčný lak 20mm ks 50
Klipy na dokumenty , 25 mm, 12 ks/bal balenie 100
Klipy na dokumenty 41 mm, 12ks/bal balenie 100
Spinky do kancelárskych zošívačiek, 24/6, 1000 ks/bal balenie 400
Spinky do kancelárskych zošívačiek, 24/8, 1000 ks/bal balenie 40
Spinky do kancelárskych zošívačiek, 23/10, 1000ks/bal balenie 20
Spinové spony, 26mm, 1000ks/bal balenie 200
Spinové spony, 32 mm, 1000ks/bal balenie 100
Spinové spony, 50 mm, 100ks/bal balenie 60
Spinové spony, 78 mm, 50ks/bal balenie 50
Pripináčiky, 120 ks/bal balenie 20
Pripináčiky na tabule farebné, na korkovú nástenku, 30 ks/bal balenie 50
Zicherky 100ks/bal balenie 20
Kalkulačka stolová, 12-miestny maticový displej ks 100
Kancelárska zošívačka 24/6 ks 200
Dierovač na 50 listov ks 80
Rozšívačka ks 150
Nožnice, 16 cm ks 150
Nožnice multifunkčné, 21cm ks 50
Nôž orezávací 18 mm ks 100
Trojuholník pravítko s ryskou ks 30
Pravítko 30 cm ks 150
Dátumové pečiatky ks 100
Kancelársky odkladač, box ks 120
Stojan na perá ks 30
Korková nástenka 60 x 90 cm ks 30
Menovky, visačky, s klipom, 50 ks/bal balenie 3
Špagát – ľanový, 100g, návin min. 50m ks 150
Špagát – polyproplylénový, 100g, návin min. 100m ks 150
Špagát – jutový, 200 g, návin min. 50m ks 50
Pečiatková farba, farba mix, červená, modrá, čierna ks 200
Podpisové knihy A4, číslované ks 30
Zoznam došlých faktúr, formát A4, 30 listov ks 20
Nasúvne lišty, 3 mm ks 50
Obaly pre použitie s násuvnou lištou ks 50
Závesný obal s bočnicami LEITZ, hnedý alebo ekvivalent ks 100
Záložky plátové, klasické, 42x12mm, v tvare šípky ks 60
Lakový popisovač čierny - schneider MAXX 271 ks 50
Lakový popisovač čierny - schneider MAXX 270 ks 50
Páska do posterminálu 57x40x12mm, gramáž 48g, termocitlivý papier bal 20
Kartónové dosky so šnúrkami, A4 ks 200
Nalepovacie bločky, 15x50mm, 5x100 lístkov v balení balenie 50
Kancelárska zošívačka, No 10 ks 10
Gumičky zaväzovacie 130mm, 1 kg/bal balenie 5
Obálky C6, 140x160mm, 1000 ks/bal balenie 40
Zahraničné doručenky – ružové Doručenka CN 07 ks 1500
Príjmové pokladničné doklady, samoprepis 400 listov; Samoprepis, kód 30 90 14 ks/sada 600
Obálky B6 – doporučene s doručenkou, 500 ks/bal balenie 20
Obálky C5 čisté; Rozmer: 162x229mm, 1000 ks/bal balenie 20
Obálky C5 s doručenkou doporučene, Rozmer: 162x229mm, 1000 ks/bal balenie 50
Archívna škatuľa BOARD 7,5 cm alebo ekvivalent ks 150
Permanentný popisovač, červený typ F ks 200
Permanentný popisovač, čierny typ XXL ks 200
Poznámkový blok, linajkový, A5 / 50 listov ks 50
Záznamová kniha, linajková, A4/100 listov ks 50
Samolepiace záložky – šípka, 12x50 mm, 5x25 lístkov v balení balenie 50
KOH-I-NOOR ceruzka žltá na sklo a kov alebo ekvivalent ks 20
KOH-I-NOOR ceruzka biela na sklo a kov alebo ekvivalent ks 20
Etikety cenové 25x16mm, biele, 1125 etikiet/kotúč kotúč 20
Etikety cenové 37x19mm, biele, 1000 etikiet/kotúč kotúč 20
Etikety PRINT 105x49,6mm biele (100xA4) balenie 30
Etikety PRINT 105x74mm biele (100xA4) balenie 30
Etikety PRINT 105x57mm biele (100xA4) balenie 30
Náhradná vložka A4; Linajková, 297,100 listov ks/balenie 10
Náhradná vložka A5; Linajková, 210, 100 listov ks/balenie 5
Trhací blok A5, 50 listov, linajkový ks 50
Zošit linajkovaný A4, tvrdé dosky ks 100
Zošit linajkovaný A5, tvrdé dosky ks 100
Zošit A4 mäkký, linajkový, 444 ks 50
Zošit A4 mäkký, linajkový, 424 ks 30
Zošit A5 mäkký, linajkový, 544 ks 100
Zošit A5 mäkký, linajkový, 524 ks 40
Žiadosť o pracovné voľno ks 20
Bublinková obálka G17, samolepiaca; Rozmer: 250x350 mm ks 50
Bublinková obálka D/14, samolepiaca; Rozmer: 200x275 mm ks 50
Lepiaca páska 24/33; Rozmer: 24/33 mm ks 50
Lepiaca páska - obojstranná; Rozmer: 19x25 mm ks 20
Lepiaca tyčinka , 40 g ks 50
Archívny box EMBA A4, typ I/75 alebo ekvivalent ks 350
Rýchloviazač PP, A4, mäkký, 10ks/bal balenie 50
Rýchloviazač PVC s eurodierovaním A4, 10ks/bal balenie 50
Rýchloviazač PVC, A4, tvrdý zadný obal ks 30
Rýchloviazač RZC A4, závesný celý, kartónový 50ks/balenie balenie 50
Rýchloviazač ROC. A4, obyčajný celý kartónový ks 100
Rýchloviazač závesný polovičný RZP A4, 50ks/balenie balenie 100
Register kartónový A4, 1-5 maxi, prepisovateľný, 5 ks/bal balenie 10
Register kartónový , A4 farebný ks/sada 10
Rozraďovač 5 farebný I/3, 50 ks/bal balenie 10
Odkladač na dokumenty, plastový DURABLE, červený, priehľadný alebo ekvivalent ks 30
Odkladač na dokumenty, plastový DURABLE, zelený priehľadný alebo ekvivalent ks 30
Popiska na CD tenká ks 20
Ceruzka grafitová s gumou, HB 6 hranná, Stabilo alebo ekvivalent ks 100
Zvýrazňovač – žltý ks 300
Zvýrazňovač – zelený ks 300
Zvýrazňovač - oranžový ks 300
Zvýrazňovač – ružový ks 300
Centropen pernament (F) tenký - modrý alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (F) tenký - červený alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (F) tenký - zelený alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (F) tenký - čierny alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (M) stredný - čierny alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament (M) stredný - červený alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament hrubý - čierny alebo ekvivalent ks 200
Centropen pernament hrubý - červený alebo ekvivalent ks 200
Centropen Liner 0,3 mm, tenký modrý alebo ekvivalent ks 60
Centropen Liner 0,3 mm, tenký zelený alebo ekvivalent ks 60
Centropen Liner 0,3 mm, tenký červený alebo ekvivalent ks 60
Strúhadlo malé kovové ks 50
Kovové binder klipy, 19 mm, 12 ks/bal balenie 200
Kovové binder klipy, 32 mm, 12 ks/bal balenie 200
Zošívacie spony 10/4, 1000 ks/bal balenie 15
Mini zošívačka 10 listov ks 15
Veľkokapacitná zošívačka NOVUS, B 40, sivá alebo ekvivalent ks 30
Dierkovačka na 10 listov ks 30
Dierkovač EAGLE, P6990 maxi / 60 listov alebo ekvivalent ks 30
Pravítko 40 cm ks 30
Pokladnička 2230 SX 1275070; Rozmer 150x115x80 mm alebo ekvivalent ks 3
Zásobník na 20 závesných obalov; Rozmer: 330x260x160mm, sivý ks 5
Organizér na dokumenty A4, 3 police, čierny, drôtený ks 50
Stojan na spisy plastový ks 50
Magnetická nástenka HERLITZ 40x60cm alebo ekvivalent ks 10
Magnetická nástenka HERLITZ 60x80cm alebo ekvivalent ks 10
Filcová stierka na tabule, magnetická ks 10
Neodymový magnet KT 10-02-N ks 60
Zvlhčovač prstov penový ks 10
Alobal 30cm x 10m ks 40
Desiatové papierové sáčky; Rozmer: 120x280x60 mm; 100 ks/bal balenie 70
LDPE sáčky 300x500 mm, 100 ks/bal balenie 70
Mikroténové sáčky - 16x24 cm, 50 ks/bal balenie 100
Mikroténové sáčky 20x30 cm, 50 ks/bal balenie 100
Mikroténové sáčky, 25x35 cm, 50 ks/bal balenie 160
Papierové sáčky 70x110 mm, 100 ks/bal balenie 50
Papierové sáčky 90x140 mm, 100 ks/bal balenie 100
Papierové sáčky 130x190 mm, 100 ks/bal balenie 100
plastová obálka 250x350/0,06 mm, nepriehľadná so samolepkou ks 6000
Whirl-Pak Homogenizer Blender Bag - Zaoblené spodní rohy ks 2000
Vrece papierové 55x110x18 cm, trojvrstvové ks 600
vrece papierové 35x50x13 cm , dvojvrstvové ks 2500
vrecká 30 x 40 cm/0,012, HDPE, 50 ks blok, balenie 600
Kliešťová zošívačka Novus B39 alebo ekvivalent ks 40
Náboje do kliešťovej zošívačky 26/8 ks/balenie 60
Spisová taška A4, 13 priestorová, PP ks 10
ZÁVESNÉ ZAKLADACIE DOSKY, KARTÓNOVÉ, A4, VICTORIA bal/25ks balenie 5
Etikety univerzálne 105x48mm Agipa A4 100 hárkov balenie 15
Etikety laser 105x72mm Agipa A4 100 hárkov balenie 20
Papierové Kupecké vrecko krížove dno 1kg 50ks 26x17x6,5cm ks 1000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
1. PREDMET ZMLUVY
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi predmet zákazky vrátane dopravy v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry““) alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu.
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite.
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS.
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 až 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy.
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa ÚKSÚP, Matúšková 21, Bratislava a taktiež lokality Košice, Vranov nad Topľov, Jakubovany, Spišská Belá, Spišské Vlachy, Bodorová, Vígľaš, Dolné Plachtince, Želiezovce, Nové Zámky, Veľký Meder, Báhoň, Veľké Ripňany, Beluša.
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovary na základe čiastkových písomných objednávok, podpísaných oprávnenou osobou Objednávateľa na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy.
5.2 Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
5.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí vyloženie tovaru v mieste plnenia spôsobom, ktorý určí objednávateľ.
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou dodacích listov vystavených dodávateľom.
6.2 Dodací list musí obsahovať: označenie dodávateľa a odberateľa, termín dodávky, názov tovaru, veľkosť balenia, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, samostatne DPH, dátum prevzatia tovaru.
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na dodacom liste výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový dodací list/faktúra.
6.4 Tovar musí byť nový, nerozbalený, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania.
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy.
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA
7.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
7.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy.
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“.
7.3 Dodávateľ dodá výlučne tovar, ktorý je schválený na dovoz a predaj na území Slovenskej republiky, resp. Európskej únie a bude vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
7.4 Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a s uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku.
7.5 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent tovaru. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaný tovar uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
7.6 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu.
7.7 V prípade dodania ekvivalentu tovaru, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu tovaru na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
7.8 Ak dodaný ekvivalent tovaru nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
8. TRVANIE ZMLUVY
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva/rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov.
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu.
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady).
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené na základe jednotlivých čiastkových objednávok.
9.4 Dodací list podľa bodu 6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH.
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/.
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry.
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu.
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi.
10. OSTATNÉ USTANOVENIA
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky.
10.2 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matúškova 21, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

97 140,02

80 950,02

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2023 10:36

28.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 67
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2023 10:44 - Vstupná ponuka 97 140,02 € Cena s DPH
28.11.2023 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka 97 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS