• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2023 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2023 14:25

Detail zákazky Z202313081

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2023 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2023 14:25

Základné údaje

Z202313081

OF-282249

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8604708

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy hasiacich prístrojov

Opravy a tlakové skúšky prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 35111300-8 - Hasiace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a tlakové skúšky prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Vykonanie opravy a tlakových skúšok prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z. a zákona č.314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava/tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov - práškový ABC 6kg ks 400
Oprava/tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov - práškový 2kg ks 83
Oprava/tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov CO2 snehový 5kg ks 30
Oprava/tlaková skúška pojazdných hasiacich prístrojov - práškový 50kg ks 16
Oprava/tlaková skúška pojazdných hasiacich prístrojov CO2 snehový 2x30kg ks 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobcovia KODRETA, ČERVINKA, APOLDA, GEFIL, BETA, HTB Vítkovice, HASPO, ETS, KOVOSLUŽBA, HASTEX, PYRONOVA
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto plnenia: Kuchyňa, Malacky
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých HP.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať opravy hasiacich prístrojov a kópiu certifikátu odbornej spôsobilosti na servis, údržbu a revízie protipožiarnych systémov a hasiacich prístrojov s obsahom kontrolovanej látky.
ožaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu (§15 zákona č. 124/2006 Z.z.), v prípade ak je Dodávateľ zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok a opráv vyhradeného technického zariadenia a plnenie tlakovej nádoby na dopravu plynu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ služby si hasiace prístroje preberie v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 8:00 do 14:00.
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu.
Objednávateľ musí byť informovaný poskytovateľom služby minimálne jeden deň pred príchodom do priestorov objednávateľa.
Hasiaci prístroj po vykonanej oprave musí spĺňať ustanovenia súčasnej platnej právnej legislatívy platné pre hasiace prístroje.
Poskytovateľ dodá údaje o pracovníkoch, ktorí budú vykonávať zvoz a dovoz hasiacich prístrojov a evidenčné číslo a typ vozidla, ktorým to budú vykonávať z dôvodu vybavenia povolenia na vstup do priestorov objednávateľa.
Súčasťou faktúry bude aj protokol o vykonaní opráv hasiacich prístrojov, v ktorom budú uvedené druhy, typy, množstvá opravených hasiacich prístrojov a výsledok opravy u každého u každého hasiaceho prístroja. Poskytovateľ vystaví uvedený protokol k faktúre v písomnej forme a zašle objednávateľovi aj elektronicky na služobný e-mail
Objednávateľ služby požaduje od poskytovateľa služby vystavenie návrhu na vyradenie hasiacich prístrojov v prípade zistenia neopraviteľnosti hasiacich prístrojov.
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry bude revízna správa o výsledku opráv a tlakových skúšok. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Hasiaci prístroj po vykonanej oprave musí spĺňať ustanovenia súčasnej platnej právnej legislatívy platné pre hasiace prístroje.
Opravy (vrátane tlakových skúšok, tlakových nádob alebo vykonávania skúšok po oprave tlakovej nádoby, plnenie a prípadné označovanie) hasiacich prístrojov budú vykonávané v opravárenských dielňach a skúšobniach poskytovateľa služby.
Poskytovateľ služby vystaví objednávateľovi protokol o prevzatí hasiacich prístrojov do opravy, v ktorom uvedie ich konkrétne druhy a množstvá. Dopravu hasiacich prístrojov Z a DO miesta poskytovania služby zabezpečí poskytovateľ na vlastné náklady.
Poskytovateľ služby vydá po vykonaní opráv hasiacich prístrojov potvrdenie (so všetkými údajmi a členením textu podľa prílohy č.7 vyhlášky č.719/2002 Z.z.) a na vonkajšej strane tlakovej nádoby umiestni štítok o vykonaní opravy a plnenia hasiaceho prístroja (s rozmermi, údajmi a členením textu podľa prílohy č.8 vyhlášky 719/2002 Z.z.)
Po vykonaní opravy, tlakovej skúšky tlakovej nádoby alebo skúšky po oprave tlakovej nádoby hasiaceho prístroja, musí byť tento považovaný za akcie schopný a jeho vlastnosti musia spĺňať požiadavky uvedené v prílohe č.5 k vyhláške č. 719/2002 Z.z.)
Dodávateľ spolu s faktúrou dodá revíznu správu o výsledku opráv a tlakových skúšok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s pre opravy HP: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, 90 052 Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

24.11.2023 08:00 — 15.12.2023 14:00

1,00 zákazka

6 450,00

6 298,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2023 13:56

21.11.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 747
 104
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2023 14:37 - Vstupná ponuka 6 450,00 € Cena s DPH
20.11.2023 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 6 444,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS