00165905
Okresný súd Michalovce
Námestie slobody 11, Michalovce, 07101, SVK
51865467
Stredoslovenská energetika, a. s.
Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na odberné miesta /OM/ špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS počas celého zmluvného obdobia. |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2024 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2024. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odberné miesto č. 1 (OM č. 1) predpokladaná ročná spotreba | MWh | 75 | ||
Odberné miesto č. 2 (OM č. 2) predpokladaná ročná spotreba | MWh | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Číslo OM č. 1/ EIC kód OM č. 1 | 610569 / 24ZVS00007100741 |
Adresa OM č. 1 | Námestie slobody 11, 071 01 Michalovce |
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) / Rezervovaná kapacita pre OM č. 1 | NN / A / 3 / 100 / 65,8 |
Distribučná sadzba OM č. 1 | C3 |
1. Číslo OM č. 2/ EIC kód OM č. 2 ič | 610570 / 24ZVS0000017564Z |
Adresa OM č. 2 | 072 36 Kaluža 56 |
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) / Rezervovaná kapacita pre OM č. 2 | NN / A / 3 / 125 /82,3 |
Distribučná sadzba OM č. 2 | C4 |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa v dohodnutom množstve a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy pri dodržaní platných právnych predpisov aj distribúciu a prevzatie prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM odberateľa. Súčasne sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa aj služby spojené s dodávkou. |
3. Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedeným odberateľom. |
5. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
6. Cena bude uhradená v mene EUR. |
7. Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby /Zmluva o zúčtovaní odchýlok/ a poplatkov za OM. |
8. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
9. Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu t.j. 77 MWh počas trvania zmluvy, a vrátane všetkých poplatkov. |
10. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme a elektronickými prostriedkami e-mailom. |
11. Fakturačným obdobím je jeden mesiac za skutočne odobraté množstvo elektrickej energie, bez zálohovej platby. Dodávateľ vykoná vyúčtovanie odberu elektriny formou vyúčtovacej faktúry za každé odberné miesto, pričom dňom dodania sa rozumie posledný kalendárny deň príslušného zúčtovacieho obdobia. Splatnosť faktúr je 20 dní od jej vystavenia. |
12. Dodávateľ môže zvýšiť cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby pod 80% a nad 120% zmluvného množstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len dodatkom k zmluve. |
13. Množstvo predpokladanej odobratej elektriny je predpokladané. |
14. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
15. Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami OUEP. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
18. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. |
19. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť distribučné služby do OM objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity |
- zabezpečiť rezervované kapacity OM objednávateľa |
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa |
21. Dodávateľ je povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (poštou alebo mailom): |
21.1 Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
21.2 Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
21.3 Platnú zmluvu na rok 2024 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2024 s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii elektrickej energie a o poskytovaní podporných služieb. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
21.4 Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
21.5 Oznámenie s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby. |
22. Zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami,resp. inými predpismi Dodávateľa. |
23. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
24. Zmluvu je možné ukončiť kedykoľvek na základe vzájomnej dohody zmluvných strán. |
25. V prípade ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie. |
Námestie slobody 11 , Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59
77,00 MWh
27 350,40
22 792,00
Ak dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia, tento musí spĺňať všetky už uvedené osobitné požiadavky na plnenie v zákazke.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2023 13:59
21.11.2023 14:00
21.11.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2023 11:07 - Vstupná ponuka | 27 132,96 | € | Cena s DPH |
21.11.2023 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 132,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: