• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2023 14:50

Detail zákazky Z202313080

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2023 14:50

Základné údaje

Z202313080

OF-282233

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8604710

Objednávateľ

00165905

Okresný súd Michalovce

Námestie slobody 11, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na odberné miesta /OM/ špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS počas celého zmluvného obdobia.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2024 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2024.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 1 (OM č. 1) predpokladaná ročná spotreba MWh 75
Odberné miesto č. 2 (OM č. 2) predpokladaná ročná spotreba MWh 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Číslo OM  č. 1/ EIC kód OM č. 1 610569 / 24ZVS00007100741
Adresa OM č. 1 Námestie slobody 11, 071 01 Michalovce
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) / Rezervovaná kapacita   pre OM č. 1 NN / A / 3 / 100 / 65,8
Distribučná sadzba OM č. 1 C3
1. Číslo OM  č. 2/ EIC kód OM č. 2 ič 610570 / 24ZVS0000017564Z
Adresa OM č. 2 072 36  Kaluža 56
Napäťová úroveň / Typ merania / Počet fáz / Hlavný istič (A) / Rezervovaná kapacita   pre OM č. 2 NN / A / 3 / 125 /82,3
Distribučná sadzba OM č. 2 C4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa v dohodnutom množstve a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy pri dodržaní platných právnych predpisov aj distribúciu a prevzatie prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM odberateľa. Súčasne sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa aj služby spojené s dodávkou.
3. Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedeným odberateľom.
5. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
6. Cena bude uhradená v mene EUR.
7. Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby /Zmluva o zúčtovaní odchýlok/ a poplatkov za OM.
8. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien  všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
9. Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu t.j. 77 MWh počas trvania zmluvy,  a vrátane všetkých poplatkov.
10. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme a elektronickými prostriedkami e-mailom.
11. Fakturačným obdobím je jeden mesiac za skutočne odobraté množstvo elektrickej energie, bez zálohovej platby. Dodávateľ vykoná vyúčtovanie odberu elektriny  formou vyúčtovacej faktúry za každé odberné miesto, pričom dňom dodania sa rozumie posledný kalendárny deň príslušného zúčtovacieho obdobia. Splatnosť faktúr je 20 dní od jej vystavenia.
12. Dodávateľ môže zvýšiť cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby pod 80% a nad 120% zmluvného množstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená  len dodatkom k zmluve.
13. Množstvo predpokladanej odobratej elektriny je predpokladané.
14. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
15. Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami OUEP.
16. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
17. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
18. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
19. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
20. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do OM objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity
- zabezpečiť rezervované kapacity OM objednávateľa
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa
21. Dodávateľ je povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (poštou alebo mailom):
21.1 Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku  elektrickej energie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
21.2 Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia.  Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
21.3 Platnú zmluvu na rok 2024  uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2024 s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii elektrickej energie a o poskytovaní podporných služieb.  Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
21.4  Vlastný návrh na plnenie  predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.   Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
21.5 Oznámenie s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
22. Zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami,resp. inými predpismi Dodávateľa.
23. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
24. Zmluvu je  možné ukončiť kedykoľvek na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.
25. V prípade ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 11 , Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

77,00 MWh

27 350,40

22 792,00

Ak dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia, tento musí spĺňať všetky už uvedené osobitné požiadavky na plnenie v zákazke.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2023 13:59

21.11.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2023 11:07 - Vstupná ponuka 27 132,96 € Cena s DPH
21.11.2023 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka 27 132,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS