• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 12:57
  •    Zrušenie zákazky
    21.11.2023 12:59

Detail zákazky Z202313075

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 12:57
  •    Zrušenie zákazky
    21.11.2023 12:59

Základné údaje

Z202313075

OF-282150

zrušená

Objednávateľ

35987006

ŠTÁTNA VEDECKÁ KNIŽNICA V BANSKEJ BYSTRICI

Lazovná 9, Banská Bystrica, 97558, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi za odchýlku, zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do 6 odberných miest objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. Dodávka elektrickej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 1.1.2024 do 31.12.2024
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Napäťová úroveň VN/NN u všetkých odberných miest NN NN
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód odberného miesta č. 1 24ZSS1201191000J
Predpokladaný objem odberu OM č. 1 55 510 kWh
Maximálna rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) OM č. 1 230 kW / 350 A
Distribučná sadzba OM č. 1 C5 SSE-D Profil 2P
EIC kód odberného miesta č. 2 24ZSS1201220000M
Predpokladaný objem odberu OM č. 2 4 340 kWh
Maximálna rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) OM č. 2 33 kW / 50 A
Distribučná sadzba OM č. 2 C5 SSE-D Profil 2P
EIC kód odberného miesta č. 3 24ZSS1201222000C
Predpokladaný objem odberu OM č. 3 60 kWh
Maximálna rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) OM č. 3 65,8 kW / 100 A
Distribučná sadzba OM č. 3 C7 SSE-D Profil 2P
EIC kód odberného miesta č. 4 24ZSS1204213000Q
Predpokladaný objem odberu OM č. 4 12 080 kWh
Maximálna rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) OM č. 4 33 kW/50 A
Distribučná sadzba OM č. 4 C7 SSE-D Profil 2P
EIC kód odberného miesta č. 5 24ZSS1200781000S
Predpokladaný objem odberu OM č. 5 50 kWh
Maximálna rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) OM č. 5 21 kW/32 A
Distribučná sadzba OM č. 5 C7 SSE-D Profil 2P
EIC kód odberného miesta č. 6 24ZSS1201192000E
Predpokladaný objem odberu OM č. 6 50
Maximálna rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) OM č. 6 5 kW /22 A
Distribučná sadzba OM č. 6 C1 SSE-D
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača/budúceho dodávateľa (ďalej len "dodávateľa") zabezpečiť do OM dodávku a distribúciu elektriny vrátane s tým súvisiacich ostatných regulovaných služieb a prevziať zodpovednosť za odchýlku za OM verejného obstarávateľa.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok. Dodávateľ sa zmluvne zaviaže v stanovenom období a za dohodnutých podmienok zabezpečiť pre verejného obstarávateľa nepretržité plynulé a spoľahlivé dodávky elektrickej energie riadne a včas, v najvyššej možnej kvalite v dohodnutom množstve. Verejný obstarávateľ bude požadovať od dodávateľa zabezpečiť bez zbytočných prieťahov riešenia odstránenia porúch spôsobujúcich obmedzenie dodávky elektrickej energie.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na neúčtovanie aktivačného a deaktivačného poplatku za prebratie, resp. odovzdanie OM.
Verejný obstarávateľ požaduje garantovanie dostupnosti osobného zástupcu dodávateľa pre operatívne riešenie technických problémov (meno a tel. kontakt). Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 dní od uzatvorenia zmluvy kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia.
Cena za združenú dodávku elektriny bude tvoriť súčet ceny za dodávku silovej elektriny a ceny za zabezpečenie distribučných služieb. Verejný obstarávateľ bude požadovať dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.01.2024 do 31.12.2024.
Objednávateľ nemusí spotrebovať celý objem objednanej elektrickej energie.
Dodávateľ môže faktúrovať len reálne namerané množstvo elektrickej energie.
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uvedené množstvo je len indikatívne a referenčné a predstavuje predpokladanú spotrebu na 12 mesiacov. Dodávateľa je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy zaslať Objednávateľovi podrobnú kalkuláciou ceny. Cena musí byť finálna a  musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektrickej energie za príslušné obdobie, cenu za služby distribúcie a regulované zložky, cene za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty.
Nedodržanie podmienok uvedených v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi  sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Verejný obstarávateľ požaduje v lehote do 10 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť:
a) Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka el. energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky. Dodávateľ predloží platné Povolenie na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike.
b) Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu.
c) Originál alebo overenú kópiu rámcovej zmluvy s distribučnými spoločnosťami na vymedzenom území pre celé zmluvné obdobie alebo ekvivalent dokladu.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa môže považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2. písm. a) 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Splatnosť doručenej faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia do sídla odberateľa.
Všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa, ktoré rozširujú ustanovenia Zmluvy nad rámec jej základných dohodnutých náležitostí t.j. dohodnutých zmluvných podmienok sú neplatné, najmä v prípade vplyvu na dohodnuté trvanie zmluvy a dohodnutú výšku finančného plnenia.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu písomne oznámiť objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazovná 9, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2024 12:58 — 31.12.2024 12:59

72 090,00 kWh

27 000,00

22 460,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2023 13:07

21.11.2023 12:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2023 13:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 171
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS