• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2023 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2023 15:55

Detail zákazky Z202313013

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2023 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2023 15:55

Základné údaje

Z202313013

OF-282168

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8604698

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

pracovná stanica, počítač, monitor, harddisk, softvér

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
Pre zabezpečenie činností Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Počítač ks 1
2.  Monitor ks 1
3. Pevný disk ks 2
4. MS Office 2021 pre domácnosti a podnikateľov SK ks 1
5. Adobe Acrobat Professional 2020 SK ks 1
6. Nero Platinum Suite ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Počítač 1 ks
- procesor: Intel Core i7 (min. BNCH-31000 b)
- pamäť: 16 GB
- SSD: M.2 PCIe 512 GB
- rozhranie: WiFi /BT/ USB 2.0 / USB 3.2 / LAN / HDMI / DisplayPort
- mechanika: DVD-RW
- vyhotovenie šasi: min. Small Form Factor
- operačný systém: Windows 11 Pro 64 bit
- klávesnica a myš v balení: áno
- záruka: 3 roky
- referenčný produkt: DELL Vostro 3710 SFF (kód produktu: G30W6)
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
2. Monitor 1 ks
- uhlopriečka: 32"
- rozlíšenie: 1920 x 1080 px
- odozva: 4 ms
- kontrast: 3000:1
- povrch obrazovky: matný
- reproduktor: áno
- diaľkový ovládač: áno
- referenčný produkt: 32" Samsung Smart Monitor M50C
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
3. Pevný disk 2 ks
- kapacita: 4000 GB
- formát: 3,5" , SATA III
- rýchlosť čítania: 220 MB/s
- rýchlosť otáčok: 7200 ot/min
- vyrovnávacia pamäť: 256 MB
- záruka: 5 rokov
- referenčný produkt: Seagate IronWolf Pro 4TB
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
4. MS Office pre domácnosti a podnikateľov SK 1 ks
- obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint a Outlook
- krabicová verzia: áno
5. Adobe Acrobat Professional 2020 SK 1 ks
- typ licencie: trvalá, prenosná licencia
- elektronická licencia: áno
6. Nero Platinum Suite 2 ks
- typ licencie: nová celoživotná licencia
- elektronická licencia: áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy,obsahujúci jednotkové ceny a ceny položiek 1.až 6.
4. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložená špecifikácia:
4.1 preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
4.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
4.3 nepreukazuje niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu.
5. Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
7. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
8.  Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci  zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
9. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa).
10. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
11. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.12.2023 09:00 — 12.12.2023 14:00

6,00 položky

2 480,00

2 067,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje predložiť obchodné názvy a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2023 12:09

21.11.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 575
 58
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2023 13:31 - Vstupná ponuka 2 479,99 € Cena s DPH
21.11.2023 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 2 479,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS