36022047
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK
46591320
Kamenivo Nord 1 s.r.o.
Račianske mýto 1/D, Bratislava-Nové Mesto, 83102, SVK
Lomový kameň - Žarnovica
lomový kameň
Tovar
1. Lomový kameň
|
|
---|---|
Funkcia |
Lomový kameň bude používaný v rámci stavebných opráv a pri prípadných zabezpečovacích povodňových prácach ako základový a murovací materiál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lomový kameň nad 200 kg (andezit, alebo žula, alebo čadič) | t | 4700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kameň a jeho výroba | technická norma EN 13 242 - kamenivo do nestmelených a hydraulicky stmelených materiálov používaných v inžinierskom staviteľstve a pri výstavbe ciest |
vhodnosť použitia kameňa na vodné stavby | technická norma EN 13383-1 – kameň na vodné stavby |
Názov |
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými údajmi zvýraznenými farebne vo formáte. xls. a čestné vyhlásenie, ktoré Objednávateľ priložil v prílohe zákazky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk platný Certifikát zhody systému riadenia výroby potvrdzujúci, že na kameň a jeho výrobu je uplatnená norma EN 13 242 (kamenivo do nestmelených a hydraulicky stmelených materiálov používaných v inžinierskom staviteľstve a pri výstavbe ciest) a norma EN 13383-1 (kameň na vodné stavby). |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk miesta nakládky lomového kameňa, e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovať elektronické faktúry a e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ doručovať Dodávateľovi e-mailové objednávky. |
Dopravu kameňa do 30 km od miesta plnenia (vrátane) zabezpečí Objednávateľ na vlastné náklady. Nakládku kameňa do vozidiel Objednávateľa a dopravu kameňa nad 30 km zabezpečí Dodávateľ, pričom náklady za tieto služby zahrnie do kúpnej ceny. |
Dodávky budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:00 hod. |
Objednávka musí obsahovať odvolanie sa na uzavretú zmluvu, názov a množstvo požadovaného tovaru, termín nakládky, dátum a podpis povereného zástupcu Objednávateľa. |
Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností Objednávateľa na základe čiastkových objednávok, pričom Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadneho množstva odobratého tovaru. Ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadnych sankcií voči Objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí Tovaru Objednávateľom, t. j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovanú sumu, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán. |
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB. |
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Predávajúceho; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“. |
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry. |
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia. |
Splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch. |
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani |
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti |
akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
4 700,00 t
37 500,00
37 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2023 17:03
23.11.2023 10:00
23.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2023 10:57 - Vstupná ponuka | 37 500,00 | € | Cena bez DPH |
22.11.2023 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: