30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
53523628
CIBEKA s. r. o., r. s. p.
Hlavná 1721/157, Gelnica, 05601, SVK
Oprava, úprava vojenských odevov
Krajčírske služby, oprava a dezinfekcia vojenskej výstroje
Služba
|
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava a úprava súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
| Predmetom zákazky je oprava, dezinfekcia, olejovanie a úprava vojenskej výstroje, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
| Konečná cena poskytovanej služby musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastnú dezinfekciu, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
| Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov opravy, ktoré zaručia funkčnosť výstroja a dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
| Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie postupy, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich opravy a dezinfekcie, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
| Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
| Pri oprave materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
| Balenie dodávateľom – odevné súčiastky podľa požiadaviek objednávateľa. |
| Opravený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom. |
| Poskytovateľ zabezpečí dovoz materiálu k objednávateľovi. |
| Materiál po oprave a dezinfekcii sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
| Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu poskytovateľovi. |
| Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Blúza poľná vz. 2007 | ks | 50 | 60 | |
| Nohavice poľné vz. 2007 | ks | 50 | 60 | |
| Topánky poľné 2013 + dezinfekcia + olejovanie | Paa | 50 | 100 |
| Názov |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 30.11.2023, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
| 1. Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| 2. Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania platnosti zmluvy. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky a následne poštou. |
| 3. objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia objednávateľa podľa príslušnej objednávky. |
| 4. konkrétne množstvá materiálu budú dodávateľovi oznámené v príslušnej objednávke |
| 5. Termín na poskytnutie služby bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 |
| 6. Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
| 7. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy , triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
| 8. Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom. |
| 9. Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po zrealizovaní každej objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
| 10. Poskytovateľ vyhotoví faktúru 1-krát za kalendárny mesiac. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru pri dodržaní zmluvného cenníka za príslušný kalendárny mesiac, a to do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
| 11. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 12. Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) |
| 13. Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| 14. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom, c) rozdiel v počte kusov, párov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
| 15. Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| 16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
22.11.2023 14:27 — 30.11.2023 14:27
220,00 ks
4 033,82
4 033,82
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
14.11.2023 14:30
20.11.2023 09:06
20.11.2023 09:21
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.11.2023 08:02 - Vstupná ponuka | 4 033,82 | € | Cena bez DPH |
| 20.11.2023 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 033,82 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: