• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 13:50

Detail zákazky Z202313007

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 13:50

Základné údaje

Z202313007

OF-282105

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8597968

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35805366

ATECA s. r. o.

Gallayova 25, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba vyslobodovacieho zariadenia LUKAS

Opravy, údržba, revízie a kontroly supravy LUKAS

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízia hydraulického záchranného zariadenia LUKAS
Funkcia
Periodická ročná revízia hydraulického záchranného zariadenia LUKAS súpravy 135-150, 135.151
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Revízia hydraulického záchranného zariadenia LUKAS ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Periodická ročná revízie hydraulického zariadenia LUKAS obsahujúca všetky úkony predpísané výrobcom Áno
Poskytovateľ revízie má obchodné a servisné zastúpenie k uvedenému typu hydraulického zariadenia, ktoré preukáže potvrdením Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny vrátane DPH.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní od dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Poskytovateľ opravy má obchodné a servisné zastúpenie k uvedenému typu zariadenia, ktoré preukáže príslušným osvedčením (prehlásením).
Výkon služby je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks potvrdenú a podpísanú faktúru a 2 ks servisného listu (potvrdený zaznam o vykonaných prácach).
účasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, 90 052 Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

23.11.2023 14:00 — 08.12.2023 14:00

1,00 zákazka

1 452,00

1 452,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2023 14:18

20.11.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 12:12 - Vstupná ponuka 1 452,00 € Cena s DPH
20.11.2023 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 1 452,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS