30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
53919751
Victoria ART s. r. o.
Nám. SNP 3, Trnava, 91701, SVK
Pamätné plakety
Pamätné plakety, reklamné a propagačné predmety
Tovar, Služba
1. Pamätná plaketa
|
|
---|---|
Funkcia |
Pamätná plaketa slúži na propagáciu a reprezentáciu objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pamätná plaketa | ks | 57 | ||
Priemer pamätnej plakety - tvar kruh | mm | 40 | ||
Hrúbka pamätnej plakety | mm | 2 | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál pamätnej plakety | kov bronzovej farby s patinou |
Vyobrazenie - lícna strana | insígnie organizácie + text po obvode lícnej strany v počte 69 znakov, podľa vyobrazenia v prílohách |
Vyobrazenie - rubná strana | obrázok + text v počte 69 znakov, podľa vyobrazenia v prílohách |
Vyobrazenie obrázkov, insígnií a textu | pozitívne rytie (vystupujúce) |
Balenie | v plastovom puzdierku (bublinke) |
Názov |
Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dodatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením. |
Zmluvná cena mus byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje grafický návrh pamätnej plakety. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby predložil emailom grafický návrh plakety do 2 dní od zaslania designu obrázkov, insígnií, loga a textov za účelom overenia požadovaných vlastností a grafiky. Schválenie návrhu dohodne s kontaktnou osobou určenou objednávateľom po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena s DPH). |
Objednávateľ vyžaduje, aby bola zaslaná podrobná cenová špecifikácia potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa. |
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Objednávate požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, pri dodaní odovzdať návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje túto skutočnosť písomne oznámiť pri predložení technického opisu predmetu zmluvy. |
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácii a v technických vlastnostiach opisného formulára. |
Pri ekvivalentnom tovare objednávateľ požaduje predloženie dokumentácie, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požadované parametre. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ oznámi presný termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa v mieste plnenia najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním. |
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 13,00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom zmluvných strán. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou nie elektronickým podpisom). |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry. |
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.11.2023 07:00 — 19.12.2023 13:00
57,00 ks
622,44
518,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2023 13:42
20.11.2023 10:00
20.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2023 09:30 - Vstupná ponuka | 622,44 | € | Cena s DPH |
20.11.2023 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 622,44 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: