• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 10:50

Detail zákazky Z202312999

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 10:50

Základné údaje

Z202312999

OF-282210

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8597956

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53919751

Victoria ART s. r. o.

Nám. SNP 3, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné plakety

Pamätné plakety, reklamné a propagačné predmety

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 18512000-1 - Mince a medaily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamätná plaketa
Funkcia
Pamätná plaketa slúži na propagáciu a reprezentáciu objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamätná plaketa ks 57
Priemer pamätnej plakety - tvar kruh mm 40
Hrúbka pamätnej plakety mm 2 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál pamätnej plakety kov bronzovej farby s patinou
Vyobrazenie - lícna strana insígnie organizácie + text po obvode lícnej strany v počte 69 znakov, podľa vyobrazenia v prílohách
Vyobrazenie - rubná strana obrázok + text v počte 69 znakov, podľa vyobrazenia v prílohách
Vyobrazenie obrázkov, insígnií a textu pozitívne rytie (vystupujúce)
Balenie v plastovom puzdierku (bublinke)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dodatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena mus byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje grafický návrh pamätnej plakety.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby predložil emailom grafický návrh plakety do 2 dní od zaslania designu obrázkov, insígnií, loga a textov za účelom overenia požadovaných vlastností a grafiky. Schválenie návrhu dohodne s kontaktnou osobou určenou objednávateľom po uzatvorení zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie  (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena s DPH).
Objednávateľ vyžaduje, aby bola zaslaná podrobná cenová špecifikácia potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávate požaduje dodať  nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, pri dodaní  odovzdať návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje túto skutočnosť písomne oznámiť  pri predložení technického opisu predmetu zmluvy.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami  a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácii a v technických vlastnostiach opisného formulára.
Pri ekvivalentnom tovare objednávateľ požaduje predloženie dokumentácie, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požadované parametre.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať  platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ oznámi presný termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa v mieste plnenia najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa  v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 13,00 hod. Dodací list musí obsahovať  najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom zmluvných strán.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov  predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť  dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať  originál  faktúru s originál podpisom a pečiatkou nie elektronickým podpisom).
Splatnosť  faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ  oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.11.2023 07:00 — 19.12.2023 13:00

57,00 ks

622,44

518,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2023 13:42

20.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 444
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2023 09:30 - Vstupná ponuka 622,44 € Cena s DPH
20.11.2023 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 622,44 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS