35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Nákup stoličiek pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
Stoličky, sedadlá, kreslá, sedačky
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička 1140 ASYN C + BR 06 alebo ekvivalent vo vyššej kvalite
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárska pracovná stolička štandard |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička 1140 ASYN C + BR 06 alebo ekvivalent vo vyššej kvalite | ks | 200 | ||
nosnosť | kg | 130 | ||
celková výška | cm | 94 | 126 | |
hĺbka sedáku | cm | 44 | 46 | |
výška sedu | cm | 41 | 55 | |
celková šírka | cm | 62 | 65 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
operadlo | stredne vysoké |
mechanizmus | asynchrónny |
nastavenie uhlu sedáku a operadla | nezávislé |
nastavenie výšky operadla | mechanizmom up - down |
plynový piest | áno |
podrúčky | výškovo nastaviteľné |
kríž | hliníkový leštený |
farebné prevedenie | čierna povinná + ostatné farby poľa vzorkovníka dodávateľa |
2. Kancelárska stolička 1824 LEI alebo ekvivalent vo vyššej kvalite
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárska pracovná stolička -12 hodinová služba |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička 1824 LEI alebo ekvivalent vo vyššej kvalite | ks | 30 | ||
nosnosť | kg | 130 | ||
celková výška | cm | 120 | 130 | |
hĺbka sedáku | cm | 46 | 48 | |
výška sedu | cm | 44 | 53 | |
celková šírka | cm | 64 | 67 | |
šírka operadla | cm | 46 | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
operadlo | extra vysoké s opierkou hlavy |
mechanizmus | synchrónny s päťnásobnou aretáciou nastavenia sily protiváhy v rozpätí hmotnosti 60 - 130 kg |
kolieska | s gumovou obručou pre všetky typy podláh |
podrúčky | výškovo nastaviteľné s mäkkou dotykovou plochou |
plynový piest | áno |
sedadlo | nastaviteľné jednoduchou montážou minimálne v 2 polohách (0/50 mm), náklon smerom dopredu, materiál studená pena |
kríž | hliníkový leštený |
farbebné prevedenie | čierna povinná + ostatné farby poľa vzorkovníka dodávateľa |
3. Kancelárska stolička Markus alebo ekvivalent vo vyššej kvalite
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárska pracovná stolička - 24 hodinová služba |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička Markus alebo ekvivalent vo vyššej kvalite | ks | 20 | ||
nosnosť | kg | 130 | ||
celková výška | cm | 115 | 125 | |
hĺbka sedáku | cm | 46 | 48 | |
výška sedu | cm | 45 | 57 | |
celková šírka | cm | 72 | 74 | |
šírka operadla | cm | 57 | 59 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
operadlo | vysoké s pohyblivou opierkou hlavy |
mechanizmus | hojdací mechanizmus s predsunutou osou hojdania min. o 150 mm pre vyšší komfort, päťnásobná aretácia a nastavenie sily protiváhy v rozpätí hmotnosti 60 - 130 kg |
kolieska | s gumovou obručou pre všetky typy podláh |
podrúčky | čalúnené s funkciou odklápania do zvislej polohy |
plynový piest | áno |
kríž | hliníkový leštený |
farebné prevedenie | čierna povinná + ostatné farby poľa vzorkovníka dodávateľa |
4. Konferenčná stolička Spider alebo ekvivalent vo vyššej kvalite
|
|
---|---|
Funkcia |
rokovacia stolička vyššia trieda |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konferenčná stolička Spider alebo ekvivalent vo vyššej kvalite | ks | 10 | ||
nosnosť | kg | 120 | ||
celková výška | cm | 80 | 83 | |
hĺbka sedáku | cm | 45 | 50 | |
výška sedu | cm | 45 | 48 | |
šírka sedadla | cm | 44 | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
operadlo | čalúnené alebo sieťkové |
sedák | čalúnený |
rám | oceľový chrómový |
podrúčky | áno |
stohovateľnosť | áno min. 3 ks |
farebné prevedenie | čierna povinná + ostatné farby poľa vzorkovníka dodávateľa |
5. Konferenčná stolička Taurus TN alebo ekvivalent vo vyššej kvalite
|
|
---|---|
Funkcia |
rokovacia stolička štandard |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konferenčná stolička Taurus TN alebo ekvivalent vo vyššej kvalite | ks | 80 | ||
nosnosť | kg | 120 | ||
celková výška | cm | 81 | 83 | |
hĺbka sedáku | cm | 42 | 44 | |
výška sedu | cm | 45 | 48 | |
šírka sedadla | cm | 46 | 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sedák | čalúnený |
rám | kovová konštrukcia |
podrúčky | nie |
stohovateľnosť | áno |
farebné prevedenie | čierna povinná + ostatné farby poľa vzorkovníka dodávateľa |
6. Rokovacia stolička Taurus PN ISO alebo ekvivalent vo vyššej kvalite
|
|
---|---|
Funkcia |
rokovacia stolička štandard |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rokovacia stolička Taurus PN ISO alebo ekvivalent vo vyššej kvalite | ks | 50 | ||
celková výška | cm | 72 | 74 | |
hĺbka sedáku | cm | 42 | 44 | |
výška sedu | cm | 45 | 47 | |
šírka | cm | 54 | 56 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sedák | plastový s operadlom |
rám | oceľový čierny lakovaný (profil ovál) |
stohovateľnosť | áno |
farebné prevedenie sedáku a operadla | P15 - oranžová |
7. Podložka pod nohy polohovateľná
|
|
---|---|
Funkcia |
uhlovo nastaviteľná, plastová |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podložka pod nohy polohovateľná | ks | 100 | ||
výška | mm | 110 | 124 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
protišmyková podložka | áno |
8. Kreslo soprano 100 alebo ekvivalent vo vyššej kvalite
|
|
---|---|
Funkcia |
celočalúnená sofa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kreslo soprano 100 alebo ekvivalent vo vyššej kvalite | ks | 4 | ||
nosnosť | kg | 120 | ||
celková výška | cm | 76 | 80 | |
hĺbka sedadla | cm | 48 | 55 | |
výška sedadla | cm | 40 | 45 | |
šírka sedadla | cm | 61 | 64 | |
celková hĺbka | cm | 84 | 86 | |
celková šírka | cm | 81 | 84 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
konštrukcia | veľmi odolná drevená, kvalitná polyuretánová pena |
nožičky | kovové / drevené |
farebné prevedenie | sivá + iné farby podľa vzorkovníka dodávateľa |
9. Dvojsedačka soprano 102 alebo ekvivalent vo vyššej kvalite
|
|
---|---|
Funkcia |
celočalúnená sofa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dvojsedačka soprano 102 alebo ekvivalent vo vyššej kvalite | ks | 4 | ||
nosnosť | kg | 240 (120 kg/1 miesto) | ||
celková výška | cm | 76 | 80 | |
hĺbka sedadla | cm | 48 | 55 | |
výška sedadla | cm | 40 | 45 | |
šírka sedadla | cm | 122 | 127 | |
celková hĺbka | cm | 84 | 86 | |
celková šírka | cm | 139 | 144 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
konštrukcia | veľmi odolná drevená, kvalitná polyuretánová pena |
nožičky | kovové / drevené |
farebné prevedenie | sivá + iné farby podľa vzorkovníka dodávateľa |
Názov |
I. PLNENIE |
I.1 Predmetom plnenia je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar – Kancelárske stoličky (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania, počas doby trvania Rámcovej dohody (ďalej len „Dohody“) podľa požiadaviek Objednávateľa na základe Čiastkových výziev (ďalej len „objednávka“/ „objednávky“) a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za dodaný predmet plnenia v súlade s Dohodou dohodnutú cenu. |
I.2 Do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Dohody Dodávateľ predloží vyplnenú Prílohu č.1- Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2- Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“), k Opisnému formuláru. Dodávateľ vyplňuje len žlté bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
I.3 Dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 kalendárnych mesiacov od účinnosti dohody, alebo do vyčerpania finančného limitu, v súlade s dohodnutou cenou podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
I.4 Predmet plnenia bude dodaný na miesta dodania špecifikované v bode 1.10 Opisného formulára, inak sa to chápe ako podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ je oprávnený ukončiť Dohodu odstúpením. |
I.5 Predmet plnenia bude dodaný na miesta dodania na základe objednávky, vystavenej Objednávateľom. Objednávateľ odošle oskenovaný originál objednávky, podpísaný oprávnenou osobou Objednávateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný objednávku Objednávateľa, zaslanú e-mailom, prijať najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od Objednávateľa, potvrdiť prijatie objednávky e-mailom na e-mailovú adresu Objednávateľa, z ktorej bola zaslaná objednávka. |
I.6 Objednávka sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v stanovenej lehote, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Objednávateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky, v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“). |
I.7 Písomná objednávka musí obsahovať najmä: názov a sídlo Objednávateľa a jeho identifikačné údaje (IČO, IČ DPH, bankové spojenie, zápis v OR a ŽR SR), určenie množstva a druhu tovaru, miesto a termín dodania tovaru, dátum vystavenia objednávky. |
I.8 Odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia na základe uzatvorenej Dohody potvrdia zmluvné strany na dodacom liste. Za zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za odovzdanie a prevzatie tovaru. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Objednávateľ jeho prevzatím. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi riadne prevziať tovar. |
I.9 Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar prevziať. |
I.10 Miesto odovzdania a prevzatia predmetu plnenia bude určené vždy v objednávke. Zoznam osôb zodpovedných za prevzatie tovaru bude zaslaný Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti Dohody. Zoznam miest odovzdania a prevzatia predmetu plnenia v čase uzatvorenia Dohody, za Objednávateľa: Ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., Dúbravská cesta14, 841 04 Bratislava - SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky - SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava - SSÚD Trnava, Sereďská 263, 917 05 Trnava - SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín - |
SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany - SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš - SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce - SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce - SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov - SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica - SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta - SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa - SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen - SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice - SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca - SSČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca - |
- SSÚR Zvolen-Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce - IO Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 01 Banská Bystrica - IO Prešov, Námestie mládeže 3, 080 01 Prešov - IO Žilina, ul. Radlinského 13/373, 010 01 Žilina - Školiace stredisko Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján - SŠČ 2 Mengusovce č.204, 059 36 Mengusovce. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia. |
I.11 Dodávateľ je povinný dodať tovar do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa potvrdenia písomnej objednávky Objednávateľovi, resp. v termíne určenom v objednávke. |
I.12 Doručenie tovaru podľa príslušnej objednávky je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00, po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou, minimálne jeden pracovný deň vopred. |
I.13 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia Objednávateľovi podľa jeho požiadaviek v lehote určenej v objednávke, v riadnom obale, ak si to povaha tovaru vyžaduje, pričom tovar bude riadne uspôsobený na prepravu. |
II. CENA |
II.1 Ceny tovaru dodaného v zmysle Dohody sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Jednotkové ceny uvedené v Prílohe č.1 a v Prílohe č.2 sú stanovené v súlade s ponukou Dodávateľa a zahŕňajú všetky náklady a výdavky spojené s riadnym dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania. |
II.2 Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody. Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu plnenia. Dodávateľ vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet plnenia. Dodávateľ je povinný oceniť všetky položky označené na ocenenie primeranou cenou. |
II.3 Celková cena je daná súčtom súčinov jednotkových cien a požadovaného množstva skutočne dodaného a prevzatého predmetu plnenia. |
II.4 Počas trvania elektronickej aukcie môžu uchádzači upravovať jednotkové ceny v € bez DPH smerom nadol až do ukončenia elektronickej aukcie. Výsledkom elektronickej aukcie bude zostavenie poradia ponúk podľa najnižšej ceny za celý predmet plnenia v € bez DPH automatizovaným vyhodnotením. |
II.5 Prijatá celková cena z EKS je záväzná pre uzatvorenie Dohody, stanovená v súlade s ponukou uchádzača z EKS. Táto celková cena pokrýva všetky dohodnuté záväzky. |
II.6 Rozhodujúcim kritériom je cena za celý predmet plnenia, resp. ponúknutá najnižšia cena bez DPH za celý predmet plnenia. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Dodávateľ vyhotoví faktúru po dodaní tovaru, prílohou ktorej bude podpísaný dodací list a sumár dodaného tovaru. |
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, pričom je Dodávateľ povinný priložiť k nej požadované prílohy. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Dohody, číslo objednávky, popis plnenia v zmysle objednávky, bankové spojenie v zmysle Dohody. |
III.3 Ak faktúra nebude obsahovať údaje podľa bodu III.2, alebo nebudú k faktúre priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.4 Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa. |
III.5 Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
IV. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa v čase, keď prevezme tovar od Dodávateľa alebo ak tak neurobí včas v čase, keď mu Dodávateľ umožní nakladať s tovarom a Objednávateľ poruší zmluvu tým, že tovar neprevezme. |
IV.2 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania o 5 (päť) dní. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci. |
V. ODSTÚPENIE OD DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE DOHODY, POKUTA V ZMYSLE DOHODY |
V.1 V prípade nedodržania funkčných a technických parametrov na predmet plnenia, uvedených v technickej špecifikácii/ Opisnom formulári/ v Dohode a požiadaviek Objednávateľa v súlade s Dohodou/ Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Dohody v zmysle platných a účinných OPEP, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Dohody, a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s dodaním tovaru podľa príslušnej objednávky v lehote stanovenej v Dohode, vzniká Objednávateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania. |
V.3 Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody. |
V.4 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry podľa článku III má Dodávateľ právo na zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % (slovom: päť stotín percenta) z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
V.5 V prípade odstúpenia od Dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete Dohody podľa článku II. tejto Dohody , resp. v Dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
498,00 ks
54 959,90
54 959,90
v zmysle požiadaviek uvedených v OF
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2023 13:04
27.11.2023 10:00
27.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2023 14:07 - Vstupná ponuka | 54 950,00 | € | Cena bez DPH |
15.11.2023 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 940,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: