• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2023 12:49

Detail zákazky Z202312985

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2023 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2023 12:49

Základné údaje

Z202312985

OF-282196

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8604694

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač a príslušenstvo

stolný počítač, SSD disk, monitor, klávesnica

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolný počítač
Funkcia
Stolový počítač na prácu so softvérmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 2
Operačná pamäť GB 32
SSD disk GB 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel i5-13500, príp. iný s rovnakým výkonom v PassMark Benchmark
SSD disk 2x 500GB disk – 1ks M2 a 1ks 2,5“, prípadne 2x 500GB 2,5“
Operačná pamäť DDR4
Porty USB 3.2 Gen 2, HDMI, Ethernet
Grafická karta Integrovaná, prípadne dedikovaná
Príslušenstvo Vrátane klávesnice a myši
 2. Monitor
Funkcia
Displej slúžiaci na zobrazovanie textových a grafických informácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 2
Veľkosť displeja palec 23,5 27
Rozlíšenie Obr. body FullHD
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konektory VGA, HDMI
 3. SSD disk
Funkcia
Slúži na ukladanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 2
Kapacita GB 240 256
Rýchlosť čítania MB/s 500
Rýchlosť zápisu MB/s 400
Formát Palce “ 2,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozhranie SATA III
 4. Klávesnica
Funkcia
Slúži na zadávanie textu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konektor USB
Lokalizácia Slovenská
Výška klávesov Vysokoprofilové
Numerická klávesnica Vrátane numerickej klávesnice/časti
Farba Biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná knižnica, Vysokoškolákov 24, 011 84 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

24.11.2023 08:00 — 21.12.2023 14:00

7,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

1 164,55

1 164,55

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2023 11:27

21.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2023 09:54 - Vstupná ponuka 1 164,55 € Cena bez DPH
21.11.2023 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 1 164,55 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS