• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 10:55

Detail zákazky Z202312970

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 10:55

Základné údaje

Z202312970

OF-282101

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8597938

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46489037

Silver Tech, s.r.o.

Duklianska 648/20, Svidník, 08901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stroje a príslušenstvo na balenie tovaru

Stroje a príslušenstvo na balenie tovaru, Vákuovacie zariadenia, Vákuovacie fólie/sáčky

  • 42920000-1 - Stroje na čistenie fliaš, stroje na balenie, váženie a rozprašovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vákuovacie zariadenie STATUS PROVAC 360 alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Vákuovanie tovaru, balenie materiálu do vákuovej fólie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Príkon/výkon W 400
Kapacita pumpy l/min 30
Hmotnosť kg 9
Počet zvarov ks 2
Maximálna šírka zvaru mm 350
Podtlak mbar 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcie Nastaviteľný čas vákua Nastaviteľný podtlak Nastaviteľný čas tesnenia Nastaviteľná teplota tesnenia
Prevedenie nerezové telo
Technológie SmartSeal áno
Za ekvivalent sa považuje produkt s rovnakými alebo vyššími technickými vlastnosťami
Balenie ďalej obsahuje 1 rolu fólie 35x300cm, 1 rolu fólie 28x300cm, 5 vakuových sáčkov 20x28cm, 5 vakuových sáčkov 12x55cm, 5 obojstranných Status stikov pások,1x konektor pre vákuové boxy, 1x rezačku fólie
 2. Náhradné vákuovacie fólie/sáčky
Funkcia
Náhradné vákuovacie fólie/sáčky v rolke
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 60
Šírka cm 35
Dĺžka v rolke cm 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie/farba priesvitná vrúbkovaná (štruktúrovaná alebo mriežková)  fólia špeciálne určená na vákuovanie materiálov
Za ekvivalent sa považuje produkt s rovnakými alebo vyššími technickými vlastnosťami kompatibilná s vákuovacím zariadením
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 13:00.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky príp. vyššie požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia
Faktúra a dodací list list musia byť vyhotovené v 2 výtlačkoch.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom.
Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom v slovenskom jazyku.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Veliteľstvo posádky Bratislava, Za Kasárňou 3, Bratislava
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

23.11.2023 08:00 — 08.12.2023 14:00

1,00 položky opisného formulára

996,52

830,43

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2023 11:26

20.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2023 21:14 - Vstupná ponuka 996,50 € Cena s DPH
14.11.2023 21:14 - Najvýhodnejšia ponuka 996,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS