• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 11:20

Detail zákazky Z202312964

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 11:20

Základné údaje

Z202312964

OF-282178

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8597915

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prostriedky na čistenie

umývanie, osobná hygiena

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39525100-9 - Prachovky
  • 39542000-3 - Handry

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prostriedky na čistenie
Funkcia
Prostriedky na čistenie- handry, prachovky, papierový tovar
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servítky biele jednovrstvové 33 x 33 cm 100 ks v balení balík 520
Papierové rolky priemyselné návin 110 m šírka 19 cm ks 12
Toaletný papier dvojvrstvový, návin 30 m, sólo balené ks 2700
Kuchynské papierové utierky dvojvrstvové 10 m návin, v balení 2 ks balík 10
Mycia handra farebná oranžová viskózna, vysoko savá, 60 x 70 cm ks 300
Prachovka flanelová 40 x 40 cm ks 160
Trojvrstvový toaletný papier, dermatologicky testovaný, v balení 4 kotúče, minimálne 120 útržkov balenie 20
Drôtenka na riad, špirálová nerezová na očistu silne znečisteného riadu, v balení 2 ks balenie 10
Drôtenka na riad veľká kovová, 50 g ks 30
Ryžák do ruky drevený ks 5
Portviš drevený 30cm s násadou ks 15
Ryžák na násadu + násada ks 5
Špongia na kúpanie tvarovaná, minimálny rozmer 15 x 8 x 4 cm ks 15
Hydroxid sodný, granulovaný čistič odpadu 1 kg ks 12
WC set plast ks 10
Rozmrazovač na okná aut 750 ml, sprey ks 6
Nemrznúca zmes do ostrekovačov do - 40 oC, objem balenia 5 l balenie 10
Prísada do benzínu určená pre zimné obdobie zamedzuje usadzovaniu vody obsiahnutej v benzínoch a tvorbe mikro kryštálov ľadu, objem 0,5 l ako napr. denzín dízel V ADITIV plus ks 2
Prísada do nafty určená pre zimné obdobie zamedzuje usadzovaniu vody obsiahnutej v nafte a tvorbe mikro kryštálov ľadu, objem 0,5 l ako napr. denzín dízel V ADITIV plus ks 2
Lopatka na smeti + zmeták, pevná plastová sada ks 20
Kolíky na bielizeň umelohmotné s kovovým klipom, 8 cm dlhé, v balení 20 ks balenie 4
Gumená stierka podláh z pozinkovaného plechu s gumenou penou, výšky 3 až 4 cm vhodná na stieranie vody v kuchyni, šírka 55 cm ks 4
Šnúra na bielizeň s oceľovým lankom, dlhá 20 m balík 4
Metla na dvor, metla má tvrdé štetiny v dĺžke 15 cm, dĺžka metly 33 cm, dĺžka násady 120 cm ks 10
Metla ciroková veľká 5krát šitá, dĺžka násady 120 cm ks 6
Sprey proti komárom, muchám, osiam (sprey proti lietajúcemu hmyzu), objem 400 ml ks 6
Kyselina soľná, chlórovodíková, 31% technická, objem 1 l ks 12
Metla záhradná klasická + tyč, dĺžka vlasu 9cm, šírka metly min. 28 cm, jemné štetiny ks 5
Gumený zvon na čistenie odpadov s drevenou rúčkou ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Je potrebné dodržať hmotnosť jednotlivých výrobkov respektíve veľkosť, balenie výrobkov.
Splatnosť faktúry 30 dní
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko  a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
-  rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- karty bezpečnostných údajov pri výrobkoch, na ktoré sa KBU vypracovávajú
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
Vzhľadom na povahu zariadenia požadujeme dodanie produktov podľa špecifikácie.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2023 14:00

1,00 sada

1 762,00

1 468,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2023 10:01

20.11.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 507
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2023 17:57 - Vstupná ponuka 1 762,00 € Cena s DPH
20.11.2023 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 740,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS