• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 14:15

Detail zákazky Z202312961

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2023 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2023 14:15

Základné údaje

Z202312961

OF-282172

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8618077

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

47589582

Netta s.r.o.

Viničky 5, Nitra, 94911, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup info-promo materiálov RKB

propagačné predmety, reklamné materiály, dopravné služby

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Box na obed
Funkcia
Sklenený obedový box s plastovým hermetickým uzamykacím vekom.  Farba boxu: biela. Logo bude dodané zo strany objednávateľa. Potlač bude dohodnutá s úspešným uchádzačom. Grafický návrh zákazky je víťazný uchádzač povinný zaslať obstarávateľovi na odsúhlasenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
rozmery cm 20,2 x 6,7 x 15,2
objem ml 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba boxu priestvitná - biela
potlač jednofarebná, sieťotlač, gravírovanie laserom, tampónová, výpal alebo iná vhodná potlač, minimálne 4 x 0,6 cm
 2. Hrnček
Funkcia
Sklenený hrnček s dvojitou stenou a extra robustnou rukoväťou. Farba hrnčeka: biela. Logo bude dodané zo strany objednávateľa. Potlač bude dohodnutá s úspešným uchádzačom. Grafický návrh zákazky je víťazný uchádzač povinný zaslať obstarávateľovi na odsúhlasenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 350
rozmery cm 8,1x 10,2
objem ml 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba hrnčeka priesvitná - biela
potlač jednofarebná, sieťotlač, gravírovanie laserom, tampónová, výpal alebo iná vhodná potlač, minimálne 5 x 1,6 cm
 3. Taška
Funkcia
Taška z polyesteru na dokumenty s vertikálnym predným vreckom. 1 hlavný priestor na zips a nastaviteľný ramenný popruh.  Farba tašky béžová alebo čierna. Logo bude dodané zo strany objednávateľa. Potlač bude dohodnutá s úspešným uchádzačom. Grafický návrh zákazky je víťazný uchádzač povinný zaslať obstarávateľovi na odsúhlasenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 250
rozmery cm 37 x 29 x 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba tašky béžová alebo čierna
potlač jednofarebná, sieťotlač, gravírovanie laserom, tampónová, výpal alebo iná vhodná potlač, minimálne 4,9 x 2,5 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
!!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska - Požaduje sa uviesť VLATNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontrakčnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť, musí byť súčasťou kontrakčnej ponuky a obsahovať požadované informácie.
Objednávateľ je povinný zaslať grafické podklad Dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy.
Dodávateľ je povinný zaslať spracovaný grafický návrh všetkých položiek do 5 pracovných dní od zaslania grafických podkladov od Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný doručiť celý predmet zákazky najneskôr do 6 týždňov od konečného odsúhlasenia grafického návrhu Objednávateľom.
Uplynutím 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy dochádza v prípade neodsúhlasenia Vlastného návrhu plnenia zákazky k automatickému ukončeniu Zmluvy, keďže uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. Objednávateľ môže odstúpiť od Zmluvy pre podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke b) dodanie predmetu Zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v Zmluve.
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
Objednávateľ požaduje aby súčasťou rozpočtu a aj faktúry bolo uvedené číslo súvisiaceho projektu, názov projektu, názov programu financovaného z EÚ s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 48, 011 09 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

15.12.2023 12:00 — 18.12.2023 12:00

1,00 kpl

4 763,53

4 763,53

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2023 09:53

23.11.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 359
 85
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2023 07:39 - Vstupná ponuka 4 740,00 € Cena s DPH
16.11.2023 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 4 730,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS