• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 09:55

Detail zákazky Z202312957

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 09:55

Základné údaje

Z202312957

OF-280300

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8597954

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, obálky, sponky, gumy, lepidlo, lepiaca páska, obal na zošity, vrece na odpad, zošity

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30193200-0 - Stolové zásobníky alebo organizéry
  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Pre zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal A4/50 mic, leský, 100 ks/balenie bal 10
Lepiaca páska transparentná, 48mmx66m ks 20
Lepiaca páska transparentná, 25mmx66m ks 20
Lepiaca páska transparentná, 38mmx66m ks 20
Lepidlo tyčinka 40g ks 10
Disperzné lepidlo Pritt Gamafix, 100 g ks 15
Tekuté lepidlo Pritt Klovatina, 100 g ks 5
Dierovač Rapesco 820, kovový, 22 listov, alebo ekvivalent ks 5
Popisovače na biele tabule, hrot 6 mm,  4 farby / balenie, alebo ekvivalent ks 3
Rýchloviazač závesný s prednou stranou, kartón, A4, 50 ks/balenie, farebné ks 50
Rýchloviazač PP A4 , polypropylénový s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou; formát A4, žltý ks 50
Rýchloviazač PP A4 , polypropylénový s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou; formát A4, červený ks 50
Rýchloviazač PP A4 , polypropylénový s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou; formát A4, zelený ks 50
Zošívačka , kapacita 30 listov, 24/6 ks 5
Zošívacie spony 24/6 mm/1000 ks ks 30
Nepriehľadná odkladacia plastová mapa s troma chlopňami+ guma na uzatvorenie, A4, rôzne farby ks 20
Pákový zakladač so štruktúrovaným papierovým poťahom, mramorový vzor, vybavený radozámkom, kovovým prítlakom a chrbtovým krúžkom, A4, šírka chrbta 8 cm bal. 100
Pravítko priehľadné, 30 cm ks 5
Register PP A4, 10-farebný polypropylénový  • s univerzálnou multiperforáciou na založenie do pákových a krúžkových zakladačov • formát A4 • ks 20
Plastelína KOH-I-NOOR, 5 farieb/balenie, alebo ekvivalent bal. 7
Nožnice celokovové, dĺžka čepele 10 cm ks 3
Výkres A4/180g žltý ks 100
Plastový hrebeň 8, rôzne farby ks 20
Plastový hrebeň 10, rôzne farby ks 20
Plastový hrebeň 12, rôzne farby ks 20
Plastový hrebeň 14, rôzne farby ks 10
Plastový hrebeň 16, rôzne farby ks 10
Fólia A4 číra, 150 mic. na hrebeňovú väzbu, 100 ks/balenie ks 1
Kartónový papier A4 na hrebeňovú väzbu, imitácia kože, 1-stranná reliéfna úprava, 250g, červený 100 ks/balenie ks 1
Poznámkový blok v tvare kocky, 8,5 x 8,5 x 5 cm, lepený ks 5
Samolepiaci blok, 75 x 75 mm, 100 listov, žltý ks 50
Etiketa samolepiaca A4, biela ks 20
Poduška Trodat Mini Print-S 110, modrá ks 1
Poduška Trodat 6/4911, modrá ks 5
Poduška Trodat 6/4912, modrá ks 5
Guľôčkové pero Spinning Fluo, plastové, modrá náplň, mix farieb, alebo ekvivalent ks 120
Etiketa do klieští 26/12, 1 radové, biela ks 20
Samolepiace etikety 35x60 mm, 1000 ks, termo, role ks 5
Diár denný A5 na rok 2024, poťahový materiál koženka, väzba tuhá knižná, hnedá farba ks 13
Guličkové pero , telo hnedé v kombinácii s doplnkami z nerez ocele, modrá náplň, Parker alebo ekvivalent ks 13
Kalkulačka stolová Q-CONNECT, s nastavením uhla zobrazenia, štandardné funkcie, 10 -miestny  LCD displej ks 1
Púzdro na doklady, PVC materiál, 8 ks priehľadných vnútorných vreciek, rozmery: 108 x 72 mm ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dovoz tovaru v pracovné dni v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou 1 prac. deň vopred.
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý požaduje objednávateľ podľa technických vlastností uvedených vo formulári v požadovanej kvalite a parametroch.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

27.11.2023 08:00 — 30.11.2023 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

1 244,75

1 037,29

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2023 13:34

20.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 51
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2023 15:18 - Vstupná ponuka 1 244,75 € Cena s DPH
16.11.2023 16:09 - Najvýhodnejšia ponuka 1 242,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS