00160768
Gymnázium ,Ul. 1. mája 905, Púchov
Ul. 1. mája 905, Púchov, 02015, SVK
22677950
Ľubomír Kusyn
Žitavská 22, Bratislava, 82107, SVK
Nábytok - skrine do laboratórií
nábytok, skrine do laboratórií
Tovar, Služba
1. Skrine do laboratórií
|
|
---|---|
Funkcia |
Projekt OPĽZ, názov projektu: "Dosiahni vyššie", kód projektu: 312011X642 - skrine do laboratórií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
skrine do laboratórií | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | 900x550x2020 mm (šírkaxhĺbkaxvýška) |
prevedenie skrine | delená na 2 časti - hornú a dolnú, 4x dvierka, 2x s uzamykaním, 2x kľúč, kovové úchytky |
horná časť skrine | presklené dvierka s bezpečnostným sklom v rámoch, 3x výškovo polohovateľná polica |
dolná časť skrine | plné dvierka, 1x polohovateľná polica |
materiál | laminovaná drevotriesková doska hrúbky 18 mm, všetky kontaktné hrany sú ošetrené ABS hranou hrúbky 2 mm |
závesy | BLUM/HETTICH s možnosťou otvárania podľa voľby až do 170 stupňov |
farba | svetlosivá |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy s dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností zmluvy a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý bude obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a a technické vlastnosti. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky. |
Dodávateľ môže dodať predmet zákazky až po odsúhlasení dokladov preukazujúcich splnenie technických parametrov všetkých položiek objednávateľom. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru (balné, dopravné a iné náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy). |
Záruka na predmet zmluvy je min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom. |
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru zistí, že tovar je poškodený, je dodávateľ povinný, do 10 dní od písomného uplatnenie reklamácie objednávateľom, vymeniť poškodený tovar za nový s rovnakými technickými parametrami. |
Plnenie dodávateľom sa uskutoční jednorázovo na základe kúpnej zmluvy, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné na jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru alebo dohodnutej špecifikácie. |
Faktúra musí obsahovať presne názov predmetu zmluvy uvedenej vo všeobecnej špecifikácii predmetu zákazky, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH a tiež za zákazku celkom. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu, ktorý tvorí prílohu faktúry. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažla. |
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou faktúry i dodacieho listu boli nasledovné údaje: názov projektu: "Dosiahni vyššie", kód projektu: 312011X642 a programu: Operačný program Ľudské zdroje. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
V zmysle dohodnutých podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Objednávateľ neposkytuje zálohu na dodanie obstarávaného tovaru. |
Dodanie tovaru požadujeme dohodnúť s kontaktnou osobou najmenej jeden pracovný deň vopred. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a nepredloženie požadovaných dokladov pri dodaní tovaru je podstatným porušením zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred dohodnutými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. 1. mája 905, 020 15 Púchov, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
23.11.2023 13:00 — 29.11.2023 12:00
6,00 ks
2 080,00
1 732,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2023 09:31
22.11.2023 12:00
22.11.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2023 16:14 - Vstupná ponuka | 2 079,60 | € | Cena s DPH |
21.11.2023 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 076,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: