• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 13:20

Detail zákazky Z202312955

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2023 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2023 13:20

Základné údaje

Z202312955

OF-282047

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8611206

Objednávateľ

00160768

Gymnázium ,Ul. 1. mája 905, Púchov

Ul. 1. mája 905, Púchov, 02015, SVK

Dodávateľ

22677950

Ľubomír Kusyn

Žitavská 22, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - skrine do laboratórií

nábytok, skrine do laboratórií

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skrine do laboratórií
Funkcia
Projekt OPĽZ, názov projektu: "Dosiahni vyššie", kód projektu: 312011X642 - skrine do laboratórií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skrine do laboratórií ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 900x550x2020 mm (šírkaxhĺbkaxvýška)
prevedenie skrine delená na 2 časti - hornú a dolnú, 4x dvierka, 2x s uzamykaním, 2x kľúč, kovové úchytky
horná časť skrine presklené dvierka s bezpečnostným sklom v rámoch,  3x výškovo polohovateľná polica
dolná časť skrine plné dvierka, 1x polohovateľná polica
materiál laminovaná drevotriesková doska hrúbky 18 mm,  všetky kontaktné hrany sú ošetrené ABS hranou hrúbky 2 mm
závesy BLUM/HETTICH s možnosťou otvárania podľa voľby až do 170 stupňov
farba svetlosivá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza  odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy s dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností zmluvy a typ ponúkaného tovaru  (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý bude obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky.
Dodávateľ môže dodať predmet zákazky až po odsúhlasení dokladov preukazujúcich splnenie technických parametrov všetkých položiek objednávateľom.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa  súvisiace s dodaním tovaru (balné, dopravné a iné náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy).
Záruka na  predmet zmluvy je min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru zistí, že tovar je poškodený, je dodávateľ povinný, do 10 dní od písomného uplatnenie reklamácie objednávateľom, vymeniť poškodený tovar za nový s rovnakými technickými parametrami.
Plnenie dodávateľom sa uskutoční jednorázovo na základe kúpnej zmluvy, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné na jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru alebo dohodnutej špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať presne názov predmetu zmluvy uvedenej vo všeobecnej špecifikácii predmetu zákazky, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH a tiež za zákazku celkom. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu, ktorý tvorí prílohu faktúry.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú  fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby  bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažla.
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou faktúry i dodacieho listu boli nasledovné údaje: názov projektu: "Dosiahni vyššie", kód projektu: 312011X642 a programu: Operačný program Ľudské zdroje.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti  Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
V zmysle dohodnutých podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry  30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Objednávateľ neposkytuje zálohu na dodanie obstarávaného tovaru.
Dodanie tovaru požadujeme  dohodnúť s kontaktnou osobou najmenej jeden pracovný deň vopred.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a nepredloženie požadovaných dokladov pri dodaní tovaru je podstatným porušením zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred dohodnutými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 1. mája 905, 020 15 Púchov, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

23.11.2023 13:00 — 29.11.2023 12:00

6,00 ks

2 080,00

1 732,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2023 09:31

22.11.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 85
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2023 16:14 - Vstupná ponuka 2 079,60 € Cena s DPH
21.11.2023 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka 2 076,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS