• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 10:50

Detail zákazky Z202312946

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2023 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 10:50

Základné údaje

Z202312946

OF-282032

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8597888

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

43850863

A-PEMA, s. r. o.

Hurbanova 3807/21, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jedálenské stoličky a skladacia stolička so stolom

nábytok, jedálenský nábytok, stoličky

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička jedálenská
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
výška stoličky mm 825
výška sedacej časti mm 440
hĺbka sedacej časti mm 450
šírka sedacej časti mm 440
nosnosť kg 120
množstvo ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál - pružný plast / kov áno
prevedenie 4CR áno
farba: pistáciová áno
referenčný model SIMEX SK, Mono, PP06 áno
interné číslo materiálu 615120000083_00
 2. Stolík skladací s pevnou doskou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka cm 80
šírka cm 60
výška cm 66
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vysoká stabilita áno
ucho na prenášanie áno
farba: hnedá áno
referenčný model Cattara Balaton hnedý
interné číslo materiálu 615120000034_00
 3. Stolička skladacia s operadlom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nosnosť kg 100
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba: zelená áno
sedacia časť a opierka z pásov áno
materiál konštrukcie: hliník áno
referenčný model Cattara NATURE s operadlom
interné číslo materiálu 615120000035_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný písomne (e-mailom) alebo telefonicky oznámiť objednávateľovi osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a zmluvných.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien so zaokrúhlením na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene, ktorá je výsledkom elektronickej aukcie - z matemat. dôvodov).
Dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. Súčasťou faktúry musí byť dodací list, na ktorom objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru svojim podpisom.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

21.11.2023 12:00 — 21.12.2023 15:00

1,00 súbor

530,00

530,00

Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.11.2023 08:18

20.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2023 09:29 - Vstupná ponuka 530,00 € Cena bez DPH
15.11.2023 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka 525,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS