30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35838213
TECHNO GROUP spol. s r.o.
Limbašská cesta 4 , Pezinok, 90203, SVK
Opravy a revízie individuálnych dýchacích prístrojov
Opravy a revízie individuálnych dýchacích prístrojov AUER
Služba
|
1. Revízia a oprava individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava a revízia individuálneho dýchacieho prístroja AUER, pravidelné ročne kontroly |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nosič AirGo Pro (ročná kontrola) | ks | 10 | ||
| Nosič AirGo Pro (9-ročná kontrola) | ks | 7 | ||
| Pľúcna automatika AutoMaXX (ročná kontrola - kontrola,test) | ks | 4 | ||
| Pľúcna automatika AutoMaXX-AS (3-ročná kontrola - kontrola a testy,výmena membrán) | ks | 13 | ||
| Maska Ultra Eite PS MaXX (4-ročná kontrola - kontrola, výmena nádychových a výdychových ventilov, test) | ks | 17 | ||
| Fľaša kompozitná 6,8l/300bar (5-ročná kontrola - periodická kontrola a tlaková skúška) | ks | 5 | ||
| Plnenie tlakových nádob vzduchom 7 litrov | ks | 5 | ||
| MSA Multitest plus - 2010 (pravidelná periodická skúška Ev.č.4977010-047 výr. č. 1169) | ks | 1 | ||
| Práca na dielni v prípade výmeny náhradných dielov nad rámec servisných úkonov | hod | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov | Áno |
| Pravidelná periodická skúška MSA Multitest plus | kontrola stredotlakej hadice, rýchlospojky, odvzdušnovacieho ventilu, skúšobnej hlavy, príslušenstva nízkeho a stredného tlaku, pripojenia pľúcnej automatiky, nulovej hodnoty manometra, ... |
| Názov |
| Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks potvrdenú a podpísanú faktúru a 2 ks servisného listu (potvrdený zaznam o vykonaných prácach). |
| Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právozariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miesta plnenia. |
| Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveňvyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene. |
| Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
| Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii či oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
46. krídlo Kuchyňa, 90 052 Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
23.11.2023 07:45 — 15.12.2023 07:45
1,00 zákazka
8 126,00
8 125,20
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2023 14:14
20.11.2023 13:00
20.11.2023 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.11.2023 12:30 - Vstupná ponuka | 8 125,20 | € | Cena s DPH |
| 20.11.2023 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 125,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: