• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 15:41
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 17:20

Detail zákazky Z202312938

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 15:41
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2023 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2023 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2023 17:20

Základné údaje

Z202312938

OF-282163

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8597884

Objednávateľ

17331927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát

Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie notebookov a dokovacích staníc pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie

Notebooky, dokovacie stanice, tašky na notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook typ 1.
Funkcia
Spracovanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita notebook a dokovacia stanica sú kompatibilné
Procesor - výkon v bodoch meraný podľa www.cpubenchmark.net min. 13 169
Grafická karta - výkon v bodoch meraný podľa www.videocardbenchmark.net min. 1 478
Pamäť - typ DDR4
Pamäť- frekvencia min. 3 200 MHz
Pamäť - veľkosť: min. 8 GB
HDD - veľkosť: min. 512GB
HDD - typ: M.2 PCIe SSD
Grafika - uhlopriečka 14“
Grafika – rozlíšenie: min. Full HD 1 920 x 1 080
Grafika - typ monitora: matný IPS displej, minimálna svietivosť 250 nits
Webová kamera - rozlíšenie: min. 720p
Konektivita - technológie bezdrôtového pripojenia WiFi 802.11ax
Konektivita - technológie bezdrôtového pripojenia Bluetooth 5.3
Konektivita - porty a konektory: min. 1x Thunderbolt 4 (kompatibilný s USB Typ-C)
Konektivita - porty a konektory: min. 2x USB 3.2
Konektivita - porty a konektory: 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón
Konektivita - porty a konektory: 1x HDMI
Konektivita - porty a konektory: 1x RJ-45 (LAN)
Konektivita - porty a konektory: 1x Čítačka čipových smart kariet veľkosti ID-1
Operačný systém: min. Windows 11 Professional 64-bit
Príslušenstvo - klávesnica: SK + CZ, podsvietená
Správa zabezpečenia: Trusted Platform Module (TPM), snímač odtlačkov prstov
Materiál: celokovové šasi/hliník
Príslušenstvo - farba strieborná, čierna alebo tmavosivá
Príslušenstvo - hmotnosť max. 1,41 kg
Príslušenstvo – záručná doba min. 2 roky
 2. Dokovacia stanica
Funkcia
Kompatibilita s položkou č. 1 a s položkou č. 4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 29
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Porty a konektory: 1x kábel USB-C pre pripojenie k hostiteľskému systému (65W)
Porty a konektory: min. 4x SuperSpeed USB Type-A 5Gbps (nabíjací)
Porty a konektory: min. 1x HDMI
Porty a konektory: min. 2x DisplayPort
Porty a konektory: 1x 3,5 mm jack
Porty a konektory: 1x Gigabit RJ-45 (sieťový)
Porty a konektory: tlačidlo na zapnutie a vypnutie notebooku
Zdroj: min. 120 W
 3. Taška na notebook Typ 1.
Funkcia
Kompatibilita s položkou č. 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita: notebooky do veľkosti 14,1“
Farba: čierna
Materiál: polyester
Určenie: pre dospelých, unisex
 4. Notebook typ 2.
Funkcia
Spracovanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita notebook a dokovacia stanica sú kompatibilné
Procesor - výkon v bodoch meraný podľa www.cpubenchmark.net min. 13 169
Grafická karta - výkon v bodoch meraný podľa www.videocardbenchmark.net min. 1 478
Pamäť- typ DDR4
Pamäť- frekvencia min. 3 200 MHz
Pamäť - veľkosť: min. 8 GB
HDD - veľkosť: min. 512GB
HDD - typ: M.2 PCIe SSD
Grafika - uhlopriečka 15,6“
Grafika – rozlíšenie: min. Full HD 1 920 x 1 080
Grafika - typ monitora: matný IPS displej, minimálna svietivosť 400 nits
Webová kamera - rozlíšenie: min. 720p
Konektivita - technológie bezdrôtového pripojenia WiFi 802.11ax
Konektivita - technológie bezdrôtového pripojenia Bluetooth 5.3
Konektivita - porty a konektory: min. 1x Thunderbolt 4 (kompatibilný s USB Typ-C)
Konektivita - porty a konektory: min. 2x USB 3.2
Konektivita - porty a konektory: 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón
Konektivita - porty a konektory: 1x HDMI
Konektivita - porty a konektory: 1x RJ-45 (LAN)
Konektivita - porty a konektory: 1x Čítačka čipových smart kariet veľkosti ID-1
Operačný systém: min. Windows 11 Professional 64-bit
Príslušenstvo - klávesnica: SK + CZ, podsvietená
Správa zabezpečenia: Trusted Platform Module (TPM), snímač odtlačkov prstov
Materiál: celokovové šasi/hliník
Príslušenstvo - farba strieborná, čierna alebo tmavosivá
Príslušenstvo - hmotnosť max. 1,78 kg
Príslušenstvo – záručná doba min. 2 roky
 5. Taška na notebook Typ 2.
Funkcia
Kompatibilita s položkou č. 4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita: notebooky do veľkosti 15,6“
Farba: čierna
Materiál: polyester
Určenie: pre dospelých, unisex
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto dodania predmetu zákazky je sídlo Objednávateľa: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava.
I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania predmetu zákazky.
I.3 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Kúpnej zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie predmetu zákazky (ďalej len „predmet plnenia“ alebo „tovar“) podľa Kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“) v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail;
b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronickej platformy (ďalej len „EP“) je totožná s celkovou cenou bez DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu plnenia.
I.4 Predmet plnenia musí byť nový, doposiaľ nepoužitý a v originálnom vyhotovení.
I.5 Predmet plnenia musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v Opisnom formulári, resp. v zmluve.
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v Opisnom formulári, resp. v zmluve.
I.7 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 20 (dvadsiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
I.8 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu vyradených notebookov Objednávateľa. Objednávateľ odovzdá vyradené notebooky určené na ekologickú likvidáciu v maximálnom množstve 18 (osemnásť) ks Dodávateľovi, prostredníctvom Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, ktorý podpíšu obidve zmluvné strany, a to do 90 (deväťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy. Prílohou Odovzdávacieho a preberacieho protokolu bude písomné čestné vyhlásenie Dodávateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu vyradených notebookov.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nákladov na dopravu, na miesto dodania tovaru.
II.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. Uchádzač vyplní v Prílohe č. 1 všetky jednotkové ceny v EUR bez DPH zaokrúhlené maximálne na dve desatinné miesta.
II.4 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.5 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra, vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľov.
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočné dodanie tovaru.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu alebo dodacieho listu Objednávateľom a Dodávateľom.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 % z hodnoty zákazky denne.
V.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá požiadavkám Objednávateľa podľa zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
V.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EP ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári, respektíve v zmluve.
VI.2 Podmienky neupravené v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných OBCHODNÝCH PODMIENOK ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022.
VI.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 21/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

23.11.2023 08:00 — 13.12.2023 15:30

87,00 ks

30 644,40

25 537,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2023 15:41

20.11.2023 15:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2023 16:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 75
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2023 16:47 - Vstupná ponuka 30 643,20 € Cena s DPH
20.11.2023 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka 30 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS