• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 15:50

Detail zákazky Z202312931

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 15:50

Základné údaje

Z202312931

OF-282049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592698

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47733349

Horolezecká škola JAMES, spol. s r. o.

Junácka 6, Bratislava, 83280, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz inštruktora horolezectva I. kvalifikačného stupňa

kurz, horolezectvo

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz inštruktora horolezectva I. kvalifikačného stupňa
Funkcia
Vstupná príprava, praktická časť a metodika lezenia na umelej stene.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet študentov ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lezenie na umelých stenách a lanové prekážky (Indoor Climbing Instructor) Kurz zahŕňa
Komplexná príprava na vedenie výcviku lezenia na umelých stenách a lanových prekážkach. Všeobecná časť odbornej prípravy v rozsahu najmenej 20 hodín je realizovaná v spolupráci s niektorou z fakúlt športu. Špeciálna časť v rozsahu 40 hodín. Obsah kurzu
Absolvent kurzu je oprávnený samostatne viesť výcvik lezenia na umelých lezeckých stenách umiestnených v interiéri aj exteriéri a výcvik na mobilných aj pevných lanových prekážkach. Pod vedením inštruktora skalného lezenia sa môže podieľať na vedení výcviku lezenia v jedno i viac dĺžkových cestách v skalných oblastiach neveľhorských terénov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia - SR
Presný termín (čas) plnenia zmluvy bude upresnený medzi objednávateľom a dodávateľom na základe vzájomného dohovoru, najneskôr však do 1.12.2022.
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní výcviku na adresu objednávateľa.
Záujemca musí doložiť doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na realizáciu predmetu zákazky – kópia alebo sken výpisu obchodného registra do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Záujemca musí byť spôsobilý zabezpečiť realizáciu školenia s obsahom nevyhnutných častí praktického výcviku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

23.11.2023 08:00 — 05.12.2023 12:00

1,00 celý predmet zákazky

1 000,00

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2023 14:44

16.11.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2023 18:03 - Vstupná ponuka 960,00 € Cena s DPH
13.11.2023 18:03 - Najvýhodnejšia ponuka 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS