46571019
Tribiano s. r. o.
Urxova 6754/6, Prešov, 08001, SVK
53706587
LIsyst s.r.o.
Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK
Tablety
Tablety
Tovar, Služba
|
1. Tablet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Xiaomi Pad 5 11" 6GB/125GB |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet | ks | 41 | ||
| veľkosť displeja | " | 11 | ||
| rozlíšenie displeja | px | 2560x1600 | ||
| veľkosť úložiska (GB) | GB | 128 | ||
| veľkosť RAM (GB) | GB | 6 | ||
| funkcia procesoru (GHZ) | GHz | 2,9 | ||
| počet jadier v procesore | ks | 8 | ||
| kapacita batérie | mAh | 8720 | ||
| multimédia - rozlíšenie hlavného fotoaparátu | MPx | 13 | ||
| multimédia - rozlíšenie predného fotoaparátu | MPx | 8 | ||
| konštrukcia - rozmery | cm | 16,6x25,5x0,7 | ||
| konštrukcia - hmotnosť | g | 511 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| výkon - operačný systém | príkladmo ,,Android´´ alebo ekvivalent |
| pripojenie - pripojenie k internetu | 1x funkcia Wi-Fi sieť |
| pripojenie - funkcia USB | min. 1x |
| pripojenie - funkcia slot na pamäťové karty | min. 1x |
| multimédia - funkcia stereo reproduktory | min. 1x |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| V prípade ak v technickej špecifikácií predmetu zákazky sa Objednávateľ odvoláva na konkrétneho výrobcu, Dodávateľ môže ponúknuť tovar ako "ekvivalentný" k požadovanému tovaru - zariadeniu s rovnakými, porovnateľnými resp. kvalitatívne lepšími parametrami oproti požadovaným Objednávateľom. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý je registrovaným sociálnym podnikom podľa § 108 ods. 2 písm. a) ZVO. |
| Lehota dodania tovaru je 7 kalendárnych dní a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni vystavenia objednávky Dodávateľovi. |
| Splatnosť faktúry 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa, aby dodávateľ informoval o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 1 pracovný deň pred jeho dodaním. |
| Predávajúci zodpovedá za to, že predmet kúpy má v čase prevzatia zmluvne dohodnuté vlastnosti, a že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
| Ak predávajúci poruší ustanovenia vopred dohodnuté v zmluve, kupujúcemu vzniká nárok na náhradu škody, ktorá mu v dôsledku takéhoto konania vznikla v zmysle § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
| Za vady, ktoré vznikli, resp. vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá predávajúci iba vtedy, ak boli spôsobené používaním predmetu kúpy v rozpore s návodom na obsluhu dodaným výrobcom, resp. nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré nezapríčinil predávajúci. |
| Predávajúci na vlastné náklady odstráni vady zistené v záručnej dobe. |
| Ak sa ukáže, že vada predmetu plnenia je neodstrániteľná, zaväzuje sa predávajúci dodať náhradný predmet plnenia zodpovedajúcej kvality, na základe zápisu vyhotoveného a podpísaného zmluvnými stranami. |
| Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov od odovzdania a prevzatia tovaru, počas záručnej doby sa zmluvné strany budú riadiť podľa Čl. XII A. Zodpovednosť za vady a B. Záruka za tovar VZP "OPET-u". |
| Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledok kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa. V prípade, ak Objednávateľovi bude doručené oznámenie o negatívnom výsledku kontroly verejného obstarávania zo strany oprávneného orgánu alebo ak oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, má Objednávateľ právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu. |
| V prípade kladného výsledku kontroly VO a následnom pripustení výdavkov do financovania Objednávateľ bezodkladne upovedomí Dodávateľa o nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
| Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Košická 5c, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
20.11.2023 09:00 — 24.11.2023 16:00
41,00 ks
11 250,00
11 250,00
požadujeme dodať nový, nepoškodený tovar podľa špecifikácie, vopred prosíme zaslať vypracovaný aktualizovaný rozpočet s cenami
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2023 09:50
16.11.2023 10:48
16.11.2023 11:03
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.11.2023 12:58 - Vstupná ponuka | 11 250,00 | € | Cena bez DPH |
| 15.11.2023 18:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 234,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: