37801279
Katolícka univerzita v Ružomberku
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK
31291228
Michal Vaško - VYDAVATEĽSTVO
Košická 44, Prešov, 08001, SVK
Tlač publikácie - Funkčné vyšetrovacie metódy pre nelekárske zdravotnícke odbory
tlačiarenské služby
Služba
1. Funkčné vyšetrovacie metódy pre nelekárske zdravotnícke odbory
|
|
---|---|
Funkcia |
publikácia pre VŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Funkčné vyšetrovacie metódy pre nelekárske zdravotnícke odbory | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | C5 |
Väzba | V2 |
Náklad | 500 ks |
Počet strán celkom | 324 |
- z toho farebných | 106 |
čísla farebných strán v pdf. | 9,10,13-17,21,22,24,27,28,30,32,41,42,44-48,56,58,62,63,67, 82,89,94,95,103,107,115-130,136,140,141,153-155,157-159, 162,163,185,190-193,195,200-208,210,212-218,221,224,226, 233,244,247,249-251,256, |
čísla farebných strán v pdf. | 259-262,266,275,277,279,281-285, 293 |
Papier vnútro | 80g/m2, Bo |
Farebnosť obálka | 4 / 0 |
Papier obálka | 250 g/m2, ONL |
Povrchová úprava | lesklé lamino |
Potrebná grafická úprava | prevod z CMYK-u do čb str. 3, 20,40,59,64,86,92,106,150-152,219,272,288 |
Dodané podklady | |
Balenie | |
Iné | |
Termín dodania |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (balenie, naloženie, dovoz). |
Zmluvná cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: a) rozpis jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH a cien s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
Dodávateľ za zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
FAKTURÁCIA |
Objednávateľ požaduje vystavenie 2 samostatných faktúr. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný p o l e h o t e p l n e n i a, považuje sa to za p o d s t a t n é porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom/objednávkovom formulári, vrátane n e d o d a n i a predmetu zákazky v čase/lehote plnenia zmluvy , je p o d s t a t n ý m porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Námestie A. Hlinku 60, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
22.11.2023 08:00 — 05.12.2023 14:00
1,00 súbor definovaných služieb
7 552,50
7 552,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2023 11:12
16.11.2023 12:00
16.11.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2023 11:33 - Vstupná ponuka | 7 500,00 | € | Cena bez DPH |
15.11.2023 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 070,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: