35629703
Krajský súd v Trnave
Vajanského 2/A, Trnava, 91870, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravovacie lístky
Jedálne kupóny, Stravné poukážky,
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného jedálneho kuoónu | EUR | 6 | ||
Množstvo jedálnych kupónov | ks | 1500 | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používanú na tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravný lístok obsahuje | Rok platnosti stravného lístka |
Názov |
Dodávateľa sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas do sídla objednávateľa : Krajský súd v Trnave, Vajanského 2/A, 918 70 Trnava. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky. |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom alebo telefonicky. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nominálna hodnota stravného lístka. |
Dodávateľ do troch dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Trnavy, ktoré akceptujú stravné lístky dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravného lístka. V zozname osobitne uvedie minimálne päť prevádzok a dva obchodné reťazce v mieste sídla objednávateľa t. j. v centre mesta (do 10 minút pešej chôdze od sídla objednávateľa). |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
- z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov |
- z ceny poplatku za poskytnuté služby |
- z ceny dopravy na miesto plnenia |
- z ceny dopravy na miesto plnenia |
- z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné lístky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do dvoch pracovných dní po podaní stravných lístkov podľa objednávky na email: maria.zacharova@justice.sk, lubica.ambrova@justice.sk |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do piatich pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Trvanie zmluvného vzťahu je na dobu určitú, a to na 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Každý zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu, v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e/ a f/ zákona č. 343/2015 Z.z. o Vo v znení neskorších zmien a doplnkov zákon č. 395/2021 k momentu uzavretia zmluvy na EKS. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy. Nedodržanie predmetu zákazky, nesplnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e/ a f/. |
Dodávateľ musí spĺňať podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. f) Zákona o ver. obstarávaní (t.j. konflikt záujmov podľa § 23). |
Požaduje sa, aby stravné poukážky boli dodané dodávateľom v obálkach, kde bude uvedené meno a priezvisko zamestnanca, počet stravných lístkov a jeho osobné číslo podľa objednávky objednávateľa. |
Kontaktnú osobu objednávateľa určí objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Platnosť a účinnosť zmluvy končí uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená alebo vyčerpaním zazmluvneného finančného limitu. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti trvania stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané, resp. 18 mesačná exspirácia prostriedkov na elektronickej stravovacej karte |
Vrátenie nepoužitých stravnnch lístkov | najneskôr do 31 dní po ukončení platnosti zmluvy |
Výmena stravných lístkov | dodávateľ sa zaväzuje spätne odkúpiť nespotrebované stravovacie poukážky za kalendárny rok, resp. ich vymeniť za nové, platné v nasledujúcom kalendárnom roku v rovnakej nominálnej hodnote, |
Výmena stravných lístkov | s novou lehotou platnosti |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Vajanského 2/A, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2024 00:00 — 31.12.2025 23:59
10 000,00 ks
69 880,08
69 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2023 09:18
20.11.2023 09:00
20.11.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2023 09:43 - Vstupná ponuka | 69 880,07 | € | Cena s DPH |
14.11.2023 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: