00596221
"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa
Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK
34126686
CS - FRUIT, spol. s r.o.
Hornozoborská 81, Nitra, 94901, SVK
Ovocie a zelenina
ovocie, zelenina
Tovar, Služba
1. Ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka ovocia a zeleniny na prípravu jedál do stravovacej prevádzky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cesnak | kg | 40 | ||
Pór | kg | 300 | ||
Zeler | kg | 300 | ||
Kareláb | kg | 150 | ||
Kel hlávkový | kg | 150 | ||
Šalát ľadový | kg | 200 | ||
Kapusta hlávková biela | kg | 400 | ||
Kapusta čínska | kg | 100 | ||
Kapusta kvasená | kg | 300 | ||
Brokolica | ks | 300 | ||
Hliva ustricová | kg | 160 | ||
Šampióny | kg | 100 | ||
Cibuľka mladá | zväzok | 400 | ||
Reďkovka biela guľatá | kg | 50 | ||
Reďkovka biela dlhá | kg | 50 | ||
Paprika zelená | kg | 50 | ||
Paradajky | kg | 300 | ||
Uhorky šalátové | kg | 200 | ||
Broskyne | kg | 100 | ||
Marhule | kg | 100 | ||
Nektarinky | kg | 100 | ||
Citróny | kg | 550 | ||
Pomaranče | kg | 400 | ||
Banány | kg | 2000 | ||
Mandarínky | kg | 400 | ||
Melón vodový | kg | 1000 | ||
Melón žltý | kg | 200 | ||
Kiwi | kg | 300 | ||
Hrozno | kg | 100 | ||
Karfiol | kg | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ovocie, zelenina a huby - akosť | 1. trieda |
Ovocie, zelenina a huby - kvalita | čerstvé, nepoškodené, zdravé, bez známok hniloby a plesne, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti |
Názov |
Predmetom rámcovej dohody je zásobovanie kupujúceho čerstvým ovocím a zeleninou podľa dennej potreby stravovacej prevádzky, doprava predmetu zákazky. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží položkový cenník v zložení: názov, množstvo, jednotková cena bez DPH, % DPH, jednotková cena s DPH a cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej, e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho tak, aby bola zabezpečená kvalita z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hod. pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch, dva krát týždenne , v čase od 07:00 h do 14:00 h počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
Dovoz bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch a spôsobom, aby sa zachovala zdravotná bezchybnosť ovocia a zeleniny. |
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá ovocia a zeleniny sú orientačné získané z predchádzajúceho plnenia zmluvy, nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a požiadavky Potravinového kódexu SR. |
Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu plnenia, v čo najkratšom technicky možnom čase ( maximálne do 48 hod.) od uplynutia oprávnenej reklamácie kupujúceho. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie. Kúpnu cenu predmetu zmluvy je možné meniť výlučne len na základe zmien obchodných podmienok vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych noriem SR, a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú. |
Zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len formou písomných číslovaných dodatkov v zmysle § 18 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odsúhlasených a riadne podpísaných oboma zmluvnými stranami. Pre platnosť dodatkov k tejto zmluve sa vyžaduje dohoda o celom texte. |
Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneného množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 20 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 20 dňová splatnosť. Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby. |
Táto zmluva sa uzatvára a dobu určitú, t.j. od 01.12.2023 do 30.11.2024, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa č. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011. |
Ukončenie zmluvy: 1)Písomnou dohodou k dohodnutému termínu. 2)Písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo strán s 1- mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane. 3)Okamžitým odstúpením pri podstatnom porušení zmluvy v zmysle § 345 ObZ a ak: a)predávajúci opakovaným alebo zavineným omeškaním dodávok spôsobí závažné nedostatky v zásobovaní kupujúceho, b)po 3-násobnej uznanej reklamácii kvality a omeškania, c)pri nedodržaní zml. cien. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej strane. |
Nám. M.R.Štefánika 141/8, Veľká Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
24 800,00
19 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2023 09:04
21.11.2023 09:00
21.11.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2023 10:04 - Vstupná ponuka | 20 761,20 | € | Cena s DPH |
13.11.2023 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 761,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: