37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač brožúry pre potreby projektu "Milling"
tlačiarenské služby
Služba, Tovar
|
1. Tlač brožúry
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Objednávateľ požaduje tlač brožúry vrátane balenia, dopravy, vyloženia v určenom mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| náklad | ks | 1500 | ||
| plošná hmotnosť papiera – obal | g/m2 | 200 | ||
| plošná hmotnosť papiera – vnútro | g/m2 | 90 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| formát | A5 |
| rozsah (počet strán) | 100 + 4 strany obálka |
| farebnosť obálky | 4+0 (plnofarebná jednostranná tlač) |
| farebnosť vnútorných strán | 4+4 (plnofarebná obojstranná tlač) |
| kvalita papiera (obal) | ofsetový natieraný matný |
| kvalita papiera (vnútro) | ofsetový natieraný matný |
| väzba | lepená V2 |
| tlač obálky | jednostranná |
| tlač vnútra | obojstranná |
| tlačové podklady | pdf., e-mailom |
| grafický návrh | nie |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, Študentská 16, 917 01 Trnava. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s nákupom a dodaním vybavenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Európskeho fondu regionálneho rozvoja (číslo zmluvy: 745/2022) a zo Štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
| a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. |
| Kontaktnú osobu predmetu zákazky oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred plánovaným dodaním. Dodávka tovaru predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení s kontaktnou osobou Objednávateľa a Dodávateľa v pracovný deň v čase od 8:00 h do 14: 00 hod. |
| Predmet zákazky bude odovzdaný na základe Odovzdávacieho a preberacieho protokolu (ďalej iba "protokol") podpísaného oboma zmluvnými stranami. Protokol bude vyhotovený v štyroch origináloch a bude minimálne obsahovať údaje o Objednávateľovi a Dodávateľovi (osobách oprávnených predmet zákazky odovzdať a prevziať), predmete zákazky, pričom protokol musí jasne preukázať, že odovzdaný predmet zákazky bol dodaný podľa požiadaviek zmluvy. protokol podpíšu obidve zmluvné strany v mieste odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy. |
| Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez. |
| Objednávateľ vyžaduje v prípade chybnej, resp. nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlače alebo väzby opravu do 3 pracovných dní. |
| Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v pdf, e-mailom. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
| V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
| V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
| Cena za predmet zmluvy je konečná a nemôže sa meniť; táto cena bude zahŕňať všetky náklady (tlač, balenie, doprava, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky), ktoré Dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zákazky, vrátane vedľajších nevyhnutných výdavkov. Objednávateľ zrealizuje úhradu finančných prostriedkov v stanovenej výške na účet Dodávateľa na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po dodaní celého predmetu zákazky. |
| Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Na faktúre musí byť uvedený názov projektu, akronym, kód projektu, názov programu a číslo zmluvy. Podkladom pre vystavenie faktúry bude Dodávateľom potvrdený preberací protokol. Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk. Okrem toho Dodávateľ doručí do podateľne osobne alebo poštou 2 písomné rovnopisy faktúry, ako aj všetky jej prílohy (napr. dodací list, preberací protokol). |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy na tovar, platbu bezhotovostným stykom, všetky náklady spojené s dodaním tovaru musia byť uvedené vo faktúre. |
| Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
Študentská 16, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.12.2023 10:30 — 15.12.2023 14:00
1,00 komplet
2 891,86
2 409,88
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2023 09:55
29.11.2023 10:00
29.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.11.2023 10:23 - Vstupná ponuka | 2 640,00 | € | Cena s DPH |
| 29.11.2023 06:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 398,77 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: