• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 09:50

Detail zákazky Z202312832

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 09:50

Základné údaje

Z202312832

OF-282000

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8624914

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, prenosný hasiaci prístroj,

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov - práškových
Funkcia
Kontrola prenosných hasiacich prístrojov - práškových
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo (KODRETA - PR2e) ks 185
Požadované množstvo (KODRETA - P6Te) ks 200
 2. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov - snehových
Funkcia
Kontrola prenosných hasiacich prístrojov - snehových
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo (KODRETA - S5KTe ) ks 153
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) služby je uskutočňovaný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Objednávateľ musí byť informovaný poskytovateľom služby minimálne jeden deň pred poskytnutím služby objednávateľovi.
V prípade ak objednávateľ nedodrží danú špecifikáciu materiálu/služby objednávateľ má nárok na odstúpenie od zmluvy.
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané v mieste plnenia služby v pracovných dňoch v čase od 7:00 - 14:00
Pracovník poskytovateľa služby musí byť oprávnený na vykonávanie kontrol hasiacich prístrojov podľa paragrafu 11 ods. 8 zákona č.314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov.
Poskytovateľ služby vydá po vykonaní kontroly potvrdenie (spolu so všetkými údajmi a členením textu podľa prílohy č.10 vyhlášky č. 719/2002 Z.z.) a na vonkajšej strane tlakovej nádoby umiestni štítok o vykonaní kontroly hasiaceho prístroja (s rozmermi, údajmi a členením textu podľa prílohy č.10 vyhlášky č. 719/2002 Z.z.) a po vykonaní kontroly (ak bude označený ako akcie schopný) musia jeho vlastnosti spĺňať požiadavky uvedené v prílohe č. 5 k vyhláške č. 719/2002 Z.z.)
Poskytovateľ dodá na základe výzvy objednávateľa údaje o pracovníkoch, ktorí budú danú službu u objednávateľa vykonávať, z dôvodu vybavenia vstupu do priestorov objektov objednávateľa služby) ako aj typ a EČV vozidiel.
Kontroly hasiacich prístrojov budú vykonávané na jednotlivých pracoviskách objednávateľa služby, kde slúžia k zabezpečeniu požiarnej ochrany.
Súčasťou faktúry bude aj protokol o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov, v ktorom budú uvedené druhy, typy, množstvá skontrolovaných hasiacich prístrojov a výsledok kontroly každého hasiaceho prístroja. Poskytovateľ vystaví uvedené protokoly k faktúre v písomnej forme a zašle objednávateľovi aj elektronicky na e-mail: martin.haluska@mil.sk
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne.
Poskytovateľ dodá objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpočet na poskytovanú službu, v ktorom bude uvedený rozpis cien za jednotlivé úkony.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

27.11.2023 07:00 — 01.12.2023 13:00

1,00 súhrn požadovaného množstva

1 397,10

1 164,25

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) služby je uskutočňovaný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2023 13:46

24.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2023 16:48 - Vstupná ponuka 1 397,00 € Cena s DPH
20.11.2023 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 388,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS