• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2023 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 09:55

Detail zákazky Z202312824

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2023 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 09:55

Základné údaje

Z202312824

OF-282012

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8585451

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

45630429

HOBLO, spol. s r.o.

Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatňová skrinka

Šatňová skrinka

  • 39143121-0 - Šatníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatňová skrinka IKR22 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatňová skrinka IKR22 alebo ekvivalent ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: 682 x 195 x 500mm
Jedna skrinka 4 dvierka
Hrúbka materiálu 1,8 cm korpus aj dvierka
zámok na kľúč, 2ks kľúčov ku každému zámku, univerzálny kľúč, kľúč na výmenu zámkovej vložky
výškovo nastaviteľné nožičky výšky 15 cm
V každej skrinke vešiaková tyč
Kovová úchytka
Farba: sivá
Doprava a montáž v cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho a zmontuje na vlastné náklady v sídla objednávateľa.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) .
Záručná doba na regálové systémy sa požaduje po dobu 24 mesiacov
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Objednávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ku Kyselke 469, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.12.2023 11:56

1,00 súbor

2 141,13

2 141,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2023 11:57

15.11.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2023 18:18 - Vstupná ponuka 2 141,13 € Cena bez DPH
13.11.2023 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 140,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS