• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2023 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 12:15

Detail zákazky Z202312808

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2023 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2023 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2023 12:15

Základné údaje

Z202312808

OF-281922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8585434

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

26981947

GeneProof a.s.

Vídeňská 101/119, Brno, 61900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroje do laboratória - patfyz

termoblok, minicentrifúga, vortex, trepačka

  • 42931100-2 - Laboratórne odstredivky a príslušenstvo
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termoblok TDB-120 alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky
Funkcia
Termoblok na udržiavanie konštantnej teploty, pre bežné procesovanie vzoriek. Zariadenie umožňujúce udržať kontinuálne zvýšenú teplotu a kompatibilné so skúmavkami s objemom 0,5 ml a 1,5 ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoblok TDB-120 alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: Teplota v rozsahu: +25°C až +120°C
Minimálne požiadavky: Rozlíšenie: 0,1°C
Minimálne požiadavky: Možnosť nastavenia časovača v rozsahu: 1 min. – 96 hod. (zvyšovanie po 1 min.)
Minimálne požiadavky: Display: LCD
Minimálne požiadavky: Pre 21 skúmaviek s objemom 0,5 ml + 32 skúmaviek s objemom 1,5 ml
 2. Minicnetrifúga/vortex Combispin FLV-2400N alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky
Funkcia
Uzavretá mini-centrifúga so zabudovaným vortexom kombinujúca funkciu odstreďovania s funkciou trepačky, umožňujúca pulzný alebo kontinuálny chod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Minicnetrifúga/vortex Combispin FLV-2400N alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: Pevná rýchlosť otáčok 2 800 rpm; max. RCF: 500 x g
Minimálne požiadavky: Rotor pre 12 x 1,5/2 ml mikroskúmaviek
Minimálne požiadavky: Rotor pre 12 x 0,5 ml a 12x 0,2 ml mikroskúmaviek
 3. Vortexová trepačka V-1 plus alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky
Funkcia
Malý vortex s dotykovým alebo kontinuálnym chodom pre mixovanie skúmaviek s objemom 1,5 - 50 ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vortexová trepačka V-1 plus alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: minimálny rozsah otáčok v rozsahu 750-3000 rpm
Minimálne požiadavky: orbita 4 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia - Martin.
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný tovar v originálnom balení.
3. Záruka v trvaní minimálne 24 mesiacov od dátumu odovzdania.
4. Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentného tovaru spĺňajúceho všetky minimálne požiadavky Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky.
5. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požiadaviek funkčnej špecifikácie odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne funkčné požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa funkčnú/technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
8. Predložená funkčná/technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.
9. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa.
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
11. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
12. V prípade zistenia závady na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa.
13. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
14. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
15. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
17. Požaduje sa predložiť zoznam tovaru s jednotkovými cenami pre jednotlivé položky do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ekvivalentu uviesť v zozname konkrétny názov.
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
19. Zmluvné a platobné podmienky: Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi;
Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa). Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania.
20. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe;
ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa.
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia.
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.11.2023 08:00 — 07.12.2023 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

1 575,00

1 575,00

Vlastný návrh plnenia zákazky predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie typu a názvu tovaru s jeho technickou špecifikáciou, v súlade s požiadavkami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2023 10:33

15.11.2023 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2023 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 42
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2023 15:00 - Vstupná ponuka 1 575,00 € Cena bez DPH
15.11.2023 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS