00165387
Národné centrum zdravotníckych informácií
Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
SW komponenty VMmware, Veeam
softvér, VMmware, Veeam
Tovar, Služba
1. Softvérové komponenty pre potreby projektu IAM
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
VMware vSphere Standard | ks | 6 | ||
VMware Basic Support na 36 mesiacov | ks | 6 | ||
VMware vCenter Server Standard | ks | 1 | ||
VMware Production Support na 36 mesiacov | ks | 1 | ||
Veeam Data Platform Foundation (bez monitoringu) (P-FDNVUL-0I-SU5YP-00 – 10 pack) 5years support | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky. Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy dodávateľ predloží elektronickou formou (e-mailom na adresu uvedenú v kontaktných údajoch) objednávateľovi podrobnú kalkuláciu jednotkovej ceny víťaznej ponuky. Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších prepisov. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Cena bude stanovená v členení Cena bez DPH + Cena s DPH + Výška DPH v € pre každú z položiek. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Dodávateľ dodá tovar v súlade s akceptovanou cenovou a technickou špecifikáciou Objednávateľa v zmysle uvedeného v špecifikácií položiek. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovarov kompletne, pričom sa neumožňuje čiastkové plnenie. |
Podpora musí byť poskytovaná priamo výrobcom softvéru a dodávateľ je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti. |
Požaduje sa, aby cena zahŕňala všetky náklady dodávateľa spojené s dodávkou predmetu obstarania. |
Cena za Predmet zmluvy, resp. príslušnú časť, bude fakturovaná na základe Objednávateľom potvrdeného dodacieho listu a/alebo akceptačného protokolu (ďalej len „Protokol“). Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní a protokolárnom odovzdaní Predmetu zmluvy. Faktúra ako daňový doklad musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platného zákona o dani z pridanej hodnoty. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi. Faktúra s prílohami preukazujúcimi realizáciu Predmetu zmluvy , bude doručená na adresu sídla Objednávateľa. |
Za úhradu ceny sa považuje pripísanie celej fakturovanej čiastky na účet Dodávateľa. Ak faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, alebo údaje v rozpore s touto Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený v lehote do štrnásť (14) dní od jej doručenia vrátiť Dodávateľovi faktúru na prepracovanie s uvedením vytýkaných nedostatkov faktúry. Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú faktúru. V týchto prípadoch sa pôvodná lehota splatnosti faktúry prerušuje, a to odo dňa vrátenia faktúry Dodávateľovi až po vykonanie opravy faktúry Dodávateľom. |
PODMIENKY PREBERANIA: Objednávateľ sa zaväzuje riadne dodaný Predmet zmluvy prevziať a podpísať Protokol. Predmet zmluvy bude Objednávateľom riadne prebratý po aktivácii Licencií, čo Zmluvné strany potvrdia podpísaním Protokolu. Vlastnícke právo k Predmetu zmluvy prechádza na Objednávateľa po prevzatí Objednávateľom a zaplatení ceny. Dodávateľ si vyhradzuje vlastnícke právo k Predmetu zmluvy až do zaplatenia ceny v zmysle ustanovenia § 445 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči Objednávateľovi vyplývajúce z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoju pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvy má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie majú prednosť pred ustanoveniami v obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
Lazaretská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
20.11.2023 10:23 — 24.11.2023 12:00
1,00 celok
39 259,66
32 716,38
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2023 15:40
15.11.2023 13:00
15.11.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2023 12:53 - Vstupná ponuka | 39 259,20 | € | Cena s DPH |
15.11.2023 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 250,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: