30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
45344396
PBGAS, s. r. o.
K cintorínu 668, Žilina, 01004, SVK
Technické plyny a zásobníky
Technické plyny, Argón, nájom fliaš
Tovar, Služba
1. Argón
|
|
---|---|
Funkcia |
Technické plyny určené na zváranie. Prenájom tlakových fliaš na technické plyny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Argón – veľkosť fľaše 50L/10,72 m3 /tlak 200 bar/, 99,996 % | m3 | 32,16 | ||
Tlaková nádoba na prenájom (Argón) | ks | 3 | ||
Prenájom oceľových tlakových fliaš + ventil | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlaková oceľová fľaša | musí spĺňať ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z. a musí mať platnú revíziu tlakovej fľaše a označenie dodávateľa. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky (náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením fľaše na miesto určené kupujúcim, odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu, poplatok za ADR, ostatné poplatky). |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Prenájom tlakovej oceľovej fľaše sa zmluvne uzatvára na dobu určitú na obdobie 1 roka odo dňa dodania tlakovej oceľovej fľaše. |
Nájomné je splatné jednorazovo po realizácii dodávky plynu na prenájom 1 ks tlakovej fľaše na obdobie 1 roka. Dodávateľ uvedie danú položku vo vystavenej faktúre. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať. |
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
23.11.2023 08:00 — 30.11.2023 14:00
1,00 podľa špecifikácie
493,26
411,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2023 10:16
16.11.2023 11:00
16.11.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2023 10:32 - Vstupná ponuka | 493,26 | € | Cena s DPH |
15.11.2023 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 492,26 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: