42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
43798608
nanoTECH s.r.o.
Zemplínska 15, Prešov, 08001, SVK
Puzdrá na mobilný telefón
puzdro na mobilný telefón , obal na telefón
Tovar, Služba
1. puzdrá na mobilný telefón WG Duet Samsung Galaxy A14 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
flipové púzdro |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba: | čierna |
zatváranie: | magnetický samo-uzatvárateľný |
materiál: | mäkký silikón a textil |
prevedenie: | - silikón sa nachádza vo forme 22 až 24 mm pásiku z hornej do dolnej časti obalu pri pohľade na prednú časť telefónu , zvyšok prevedenia je textília ktorá prechádza z prednej časti obalu až na koniec |
- | zadnej časti obalu mobilu |
- | - z prednej časti mobilu sa nachádza kovový dizajnový prvok vo forme kovového pásika v rozmere 14 mm, ktorý dolieha na priestor predného fotoaparátu telefónu |
- | - otvára sa ako kniha |
- | - na zadnej strane predného krytu (časť, ktorá sa dotýka obrazovky) sa bude nachádzať priestor na vloženie platobnej karty, priestor pre plastovú kartu je vnorený do tela obalu tak, aby sa napriek |
- | vloženej karte obal telefónu dal bez problémov zatvárať a neodstával |
- | - zadná časť puzdra je otvárateľná ako praktický stojan, užitočný pri sledovaní prezentácií |
- | - konektory a tlačidlá chráni priľnavým silikónovým obalom |
Názov |
1.3.1 Platobné podmienky |
1.3.1.1 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia. |
1.3.1.2 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
1.3.1.3 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
1.3.1.4 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo. |
1.3.1.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
1.3.1.6 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.3.2 Ostatné dojednania |
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: FR SR, Bratislava, sklad OMNIA, Tomášikova 30, v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 14:30 hod. |
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred. |
1.3.2.5 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej |
referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.6. Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky. |
1.3.2.7 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. |
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
1.3.2.8 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných |
podmienok OPEP. |
1.3.2.9 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
1.3.2.10 Požadovaná lehota dodania: do 30 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy |
Tomášikova 30, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
27.11.2023 08:30 — 10.01.2024 14:30
2 000,00 ks
25 000,00
20 883,33
Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2023 11:36
23.11.2023 09:00
23.11.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2023 11:13 - Vstupná ponuka | 25 000,00 | € | Cena s DPH |
23.11.2023 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 998,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: