30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35704977
PREFIS a.s.
Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK
Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite
aktualizácia, podpora
Služba
1. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite
|
|
---|---|
Funkcia |
Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie produkčné prostredie systému Wallstreet Suite od 01.01.2024 do 31.12.2024 | ks | 1 | ||
2. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie záložné backup prostredie systému Wallstreet Suite od 01.01.2024 do 31.12.2024 | ks | 1 | ||
3. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie vývojových/testovacích prostredí systému Wallstreet Suite od 01.01.2024 do 31.12.2024 | ks | 5 | ||
4. Predĺženie služieb aktualizácie pre používateľské licencie systému Wallstreet Suite od 01.01.2024 do 31.12.2024 | ks | 49 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zákazky tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
3. Dodávateľ vyhlasuje, že je Certifikovaným partnerom pre produkty Wallstreet Systems pre Slovenskú republiku. Dodávateľ predloží platný doklad podľa predchádzajúcej vety, do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4. Objednávateľ a dodávateľ sa v súlade s 2. časťou čl. XI bodom 11.1 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 1.2 účinná odo dňa 03.11.2023) dohodli na fakturácii služieb aktualizácie pre rok 2024 nasledovne: Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najneskôr do 7.-ho kalendárneho dňa v roku, ktorého sa platba týka s lehotou splatnosti 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
5. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 12. osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
6. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
7. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
8. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
10. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu. |
11. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
12. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 5 osobitných požiadaviek na plnenie. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
13. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
14. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 5 osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
15. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9., 10., 11. alebo 12. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2024 00:01 — 31.12.2024 23:59
1,00 predmet zákazky ako celok
45 408,00
45 408,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2023 09:35
23.11.2023 12:00
23.11.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2023 20:14 - Vstupná ponuka | 45 408,00 | € | Cena bez DPH |
14.11.2023 20:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 45 408,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: