• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 13:30

Detail zákazky Z202312734

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2023 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2023 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2023 13:30

Základné údaje

Z202312734

OF-281864

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8592647

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36283355

Simply supplies a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské služby pre tlač časopisu

tlač časopisu

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač časopisu
Funkcia
Počet vydaní v roku je 6 x 3500ks (vrátane dopravy)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát  210mm x 275mm, farebnosť 4/4, obálka 150g/ONL + obojstranný lesklý lak, vnútro 115g/ONL, rozsah 4 strany obálka + 32 strán vnútro, KHS - V1 ks 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
termín dodania - február 2024 26.02.2024
termín dodania  - apríl 2024 29.04.2024
termín dodania  - jún 2022 24.06.2024
termín dodania  - august 2024 26.08.2024
termín dodania  - október 2024 28.10.2024
termín dodania  - december 2024 16.12.2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie:
1.3.1 Platobné podmienky
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou služby na miesto plnenia: Banská Bystrica 3x, Bratislava 4x, Trnava 2x, Trenčín 2x, Nitra 2x, Žilina 2x, Prešov 2x, Košice 2x, Michalovce 1x
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesta dodania: - CÚ Nitra, Priemyselná 5; - CÚ Prešov, kpt. Nálepku 8; - CÚ Michalovce, Plynárenská 4; - CÚ Košice, Komenského 39/A; - CÚ Trenčín, Partizánska 39/A; - CÚ Bratislava, Miletičova 574/42; - CÚ Trnava, Piešťanská 3; - CÚ Žilina, K cintorínu 36;  - CÚ Banská Bystrica, Partizánska 17; - FR SR, Banská Bystrica, Lazovná 63; - FR SR Bratislava, Mierová 23; - DÚ VHS, Radlinského 37, Bratislava; - DÚ Bratislava, Ševčenkova 32; - DÚ Košice, Železničná 1; - DÚ Nitra, Damborského 5; - DÚ Prešov, Hurbanistov 3;
-DÚ Trenčín, K dolnej stanici 22; - DÚ Trnava, Hlboká 8/1; - DÚ Banská Bystrica, Nová 13; - DÚ Žilina, Ul. Janka Kráľa 2, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.
1.3.2.5 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

26.02.2024 00:00 — 16.12.2024 00:00

21 000,00 ks

16 867,20

14 056,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2023 11:01

16.11.2023 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2023 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 219
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2023 11:53 - Vstupná ponuka 16 867,20 € Cena s DPH
16.11.2023 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 15 461,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS