• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2023 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 09:15

Detail zákazky Z202312732

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2023 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2023 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2023 09:15

Základné údaje

Z202312732

OF-281931

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8624910

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52764729

IMONICE TRANSPORT, s. r. o.

Werferova 6, Košice-Juh, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske briefingové kontajnery.

kancelárske kontajnery ISO 1C

  • 44619000-2 - Iné kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske briefingový kontajner
Funkcia
Zabezpečuje administratívnu činnosť na PC pre minimálne 6 osôb.
- zástavba kontajnera musí byť inštalovaná v kontajneri ISO 1C z dôvodu jednoduchej manipulácie a prepravy po železnici lodnou, leteckou a cestnou dopravou.
- kontajner musí byť tepelne izolovaný, s možnosťou temperovania teploty a vetrania s klimatizáciou.
- vstup do kontajnera umiestnený na čelnej strane kontajnera s jednoduchými dvermi s oknom.
- na zadnej strane kontajnera umiestnené vetracie okno zo zastieracou roletkou.
- osvetlenie kontajnera vo vnútri min. dvoma žiarivkami zo stropu.
- možnosť pripojenia kontajneru k vonkajšiemu zdroju elektrického energie z miestnej siete, alebo mobilnej elektrocentrály.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov 11
Kapacita na prácu osôb 6
Prevádzková hmotnosť ton 15
Prepravná hmotnosť ton 10
Teplota vonkajšieho prostredia - prevádzkové podmienky stupne Celzia -35 +55
Doba aktivácie - rozloženia minút 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozemery podľa normy ISO 1C
Rozloženie kontajnera podľa schémy v prílohe
Výbava kancelárie I. - 2 ks stolík pre počítač - 2 ks pracovný stôl - 3 ks sklápací pracovný stôl - 4 ks skriňa uzamykateľná - 1 ks skrinka pre príslušenstvo - 6 ks stolička do 120 kg
Výbava kancelárie II. - 8 ks zásuvka 230 V - 7 ks nástenná lampa - 2 ks stropné svietidlo - 1 ks klimatizácia zabezpečujúca tepl. rozsah 20-28 stupňov pri bežnej prevádzke
Výbava kancelárie III. - 1 ks konvektor s výkonom minimálne 2 kW - 1 ks rozvádzač elektrickej inštalácie
Zdroj a príkon el. prúdu 230/400 V, max. 15 kW
Povrchová ochrana: Integrálna ochrana náterovým systémom farba Military Green NATO RAL 6002 – zmena len po dohode s objednávateľom - životnosť min. 10 rokov
Povinná výbava I. - pripojovací kábel 25 m - prepojovací kábel 2 m a 1 m - uzemňovací kolík s uzemňovacím káblom 10 m - minimálne 4 ks podložky pre osadenie kontajnera 250 x 250 x 25
Povinná výbava II. - náradie podľa potreby pre osadenie a pripojovanie kontajnera do elektrickej siete (minimálne kladivo, vodováha (minimálne 600 mm), otvorený kľúč podľa veľkosti matíc, - lekárnička
Požiarna ochrana - hasiace prístroje s držiakom podľa potreby (minimálne 6 kg hasiacej látky)
Ďalšie podmienky I. - predmet obstarávania musí byť homologovaný v SR - dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku v rozsahu - návod na obsluhu a opravy, technický popis,
Ďalšie podmienky II. - katalóg náhradných dielcov s kodifikačnými údajmi - záručné podmienky (písomne) - vrátane východzia revízna správa (zdvih a elektro)
Miesto dodania - 46. krídlo Kuchyňa - okres MALACKY
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľov
Podmienkou prevzatia tovaru je úspešné vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky (ďalej len "OPaOS") a odovzdanie správy o vykonanej OPaOS, ktorú je dodávateľ v súvislosti s dodaním tovaru povinný vyhotoviť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015. Pri zmena ceny alebo počtu dodaných kontajnerov sa bude považovať celková cena ako násobok jednotkovej ceny za jeden kontajner.
Termín dodania najneskôr 15.12.2023
Nedodržanie akejkoľvek zmluvnej podmienky alebo ustanovenia zmluvy sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

30.11.2023 10:53 — 15.12.2023 10:53

1,00 súbor podľa OF

158 400,00

132 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2023 11:01

24.11.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 78
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2023 16:04 - Vstupná ponuka 158 400,00 € Cena s DPH
22.11.2023 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 158 250,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS