30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46495754
PUMASPED s.r.o.
Novomestská 44/45, Sereď, 92601, SVK
Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom
oprava vysokozdvižného vozíka
Služba
1. Oprava a ošetrovanie vysokozdvižných vozíkov
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie manipulácie s materiálom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
DVHM 1622 LX | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pretesnenie hlavného zdvíhacieho piestu, obmena hydraulického rozvádzača, komplet údržba motora, bežná údržba, technická prehliadka, obmena servovalca, obmena sitka odkalovača | áno |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za normohodinu práce. |
Odvoz techniky do servisného strediska zhotoviteľa bude vykonaný na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v termínoch,odsúhlasených objednávateľom. |
Preberanie a odovzdávanie techniky medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia techniky do opravy a dátum prevzatia opravenej techniky |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež názov opravovanej techniky. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona |
Na nové originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi zárukuv zmysle zákona |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá na adresu plnenia 2x faktúru a 2x dodací list alebo montážny list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru. |
Lesík Delostrelcov 1, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
20.11.2023 09:00 — 08.12.2023 09:00
1,00 ks
2 027,00
1 689,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2023 09:03
14.11.2023 10:00
14.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2023 11:43 - Vstupná ponuka | 2 000,40 | € | Cena s DPH |
10.11.2023 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 998,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: